دکتر روانپزشک خوب در مشهد| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

دکتر روانپزشک خوب در مشهد| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


دکتر روانپزشک خوب در مشهد  : معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  دکتر روانپزشک خوب در مشهد- روانپزشک مشهد وکیل آباد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین دکتر افسردگی در مشهد- بهترین دکتر اعصاب و روان در مشهد- روانپزشک متخصص اسکیزوفرنی مشهد- روانپزشک زن در مشهد  نیز است.

دکتر روانپزشک خوب در مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد دکتر روانپزشک خوب در مشهد- روانپزشک مشهد وکیل آباد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین دکتر افسردگی در مشهد- بهترین دکتر اعصاب و روان در مشهد- روانپزشک متخصص اسکیزوفرنی مشهد- روانپزشک زن در مشهد   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

دکتر روانپزشک خوب در مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

دکتر روانپزشک خوب در مشهد| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
دکتر روانپزشک خوب در مشهد| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

تشخیص انواع اختلالات و آسیبهای مغزی توسط یک روانپزشک خوب

همانطور که می دانید علاوه بر بیماری های جسمی متاسفانه بیماری های روحی و روانی نیز در بین افراد وجود دارد حال  ممکن است این اختلال  یا بیماری شدید باشد حال خفیف. در بدترین و شدید ترین حالتها شخص باید در بیمارستانهای اعصاب و روان بستری شود و تحت نظر قرار بگیرد مانند اختلال اسکیزوئید شدید، در موارد خفیف با دارو درمانی اختلال کم کم برطرف یا کنترل می شود.

اختلالات روانی با “عدم هماهنگی و تعادل مواد شیمیایی مغز” همراه است. بهمین خاطر دارودرمانی جهت درمان آنها استفاده می شود. دکتر روانپزشک خوب در مشهد– در نتیجه اگر افراد این را درک کنند، که توسط دارودرمانی می توانند فعالیت مغز خود را بهبود ببخشند، نسبت به مصرف داروهای روانپزشکی از خود مقاومت نشان نمی دهند.

اگر این شایع ترین اختلالات اعصاب و روان که توسط یک روانپزشک به خوبی تشخیص داده می شوند و حتی ممکن است فرد هرگز متوجه نشود که بیماریش، ریشه در اعصاب و روان دارد و  برای این اختلالات و مشکلات باید به روانپزشک مراجعه کنند، شامل موارد زیر می باشد:

انواع اختلالات روانی رایج در علم روانپزشکی:

  • وزوز گوش
  • مشکل در عدم تعادل
  • انگیزه پایین، مشکل عزت نفس
  • اختلالات اشتها
  • آلزایمر، هذیان، اعتیاد
  • اضطراب و افسردگی، اختلال استرس پس از سانحه
  • احساس عدم قوت پا یا سندروم پای بیقرار
  • اوتیسم در کودکان و بزرگسالان
  • میگرن، سرگیجه، صرع، حمله پانیک
  • حواس پرتی و عدم تمرکز، نقص توجه،اختلال یادگیری، کندخوانی، مهارتهای اجتماعی ضعیف
  • نوسانات خلقی، اختلالات خشم، عصبانیت، پرخاشگری، تکانشگری
  • اختلالات شخصیت مانند اختلالات دوقطبی، بیش فعالی، اسکیزوفرنی، روانپریشی ، وسواس، اختلال هراس، اختلال وسواس فکری اجباری و فوبیا

از نظر روانپزشکی چه چیزی باعث اختلالات روانی می شود؟

هیچ دلیل واحدی برای بیماری روانی وجود ندارد. دکتر روانپزشک خوب در مشهد– تعدادی از عوامل می توانند در خطر ابتلا به بیماری روانی نقش داشته باشند که توسط یک متخصص اعصاب و روان تشخیص داده می شود، مانند:

  • ژن ها و سابقه خانوادگی شما
  • تجربیات زندگی شما، مانند استرس یا سابقه سوء استفاده، به خصوص اگر در دوران کودکی اتفاق افتاده باشد
  • عوامل بیولوژیکی مانند عدم تعادل شیمیایی در مغز
  • یک آسیب مغزی تروماتیک
  • قرار گرفتن مادر در معرض ویروس ها یا مواد شیمیایی سمی در دوران بارداری
  • استفاده از الکل یا مواد مخدر تفریحی
  • داشتن یک بیماری جدی پزشکی مانند سرطان
  • داشتن دوستان کم و احساس تنهایی یا انزوا
  • اختلالات روانی ناشی از نقص شخصیت نیست. ربطی به تنبلی یا ضعیف بودن ندارند.

ویژگی های یک روانپزشک خوب

معمولا روانپزشکانی که می توانند با مریضان خود ارتباط خوبی برقرار کنند و در آنها اعتماد بیافرینند، از سایر روانپزشکان موفق تر خواهد بود. دکتر روانپزشک خوب در مشهد–  مراجعی که به روانپزشک مراجعه می کند از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیست و نیاز دارد به اینکه با پزشک خود ارتباط عاطفی برقرار کند و از مسائلی که از آنها رنجیده یا نگران است صحبت کند.

پس یک روانپزشک خوب با صبر و حوصله باید برای بیمار وقت بگذارد گاهی این مراجعین، خصوصا آن دسته که به متخصص روانشناس نیز مراجعه نمی کنند، تمایلی برای صحبت کردن ندارند و این درواقع دانش، تجربه مهارت روانپزشک است که می تواند جهت برقراری ارتباط با  آنها کمک کننده باشد. اینکه چه روانشناس و روان پزشکی را خوب بدانیم به این بستگی دارد که چه کسی قضاوت می کند.  بستگی دارد که از روانپزشک چه خواسته شده است ، انتظار می رود چه نقشی را ایفا کند و چقدر با موفقیت در این زمینه سنجیده شده است.

دکتر روانپزشک خوب در مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند دکتر روانپزشک خوب در مشهد – روانپزشک مشهد وکیل آباد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین دکتر افسردگی در مشهد- بهترین دکتر اعصاب و روان در مشهد- روانپزشک متخصص اسکیزوفرنی مشهد- روانپزشک زن در مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

 

 

Visits: 5

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *