خدمات نوروفیدبک در مشهد انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

خدمات نوروفیدبک در مشهد انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


خدمات نوروفیدبک در مشهد انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  مرکز نوروتراپی در مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- آموزش نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- تست تووا در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

خدمات نوروفیدبک در مشهدکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد مرکز نوروتراپی در مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- آموزش نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- تست تووا در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

خدمات نوروفیدبک در مشهد – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای دربزرگترین و موفق ترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

خدمات نوروفیدبک در مشهد انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
خدمات نوروفیدبک در مشهد انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک چیست؟

نوروفیبدک به معنای بازخورد عصبی است  و یک روش غیرتهاجمی و غیر دارویی است که در رابطه با بیماری های مرتبط با مغز انجام می گیرد.مغز انسان ازمیلیاردها نورون عصبی تشکل شده و فعالیت آنها باعث ایجاد امواج مغزی می شوند.

نوروفیدبک فعالیت و امواج مغز را اندازه گیری می کند و کمک می کند برخی از الگوها و امواج خاص را بیشتر و یا کمتر تولید کنید . خدمات نوروفیدبک در مشهد – این کار از طریق تغییر فعالیت مغز و یا با تغییر چگونگی ارتباط بین بخش های مختلف مغز انجام می شود و با استفاده از این تغییرات می توانید توجه خود را تقویت کنید و احساسات و رفتارهای خود را کنترل کنید.که در ادامه با ذکر مثال هایی سعی می کنیم شناخت شما را از نوروفیدبک بیشتر کنیم تا با فواید نوروفیدبک بیشتر آشنا شوید.

نوروفیدبک چگونه انجام می شود؟

خدمات نوروفیدبک در مشهد – در ابتدا حسگرها و یا الکترودهایی به سر متصل می شوند و معمولا این حسگرها فعالیت های مغز را با استفاده از یک سیستم کامپیوتری اندازه گیری می کنند.از طریق آنها مراجعه کنندگان به کلینیک توانبخشی می توانند امواج مغزی خود را ببینند و از طریق  تمرکز بر روی آنها ،با تمرین  آنها را تغییر و اصلاح کنند. این سنسورها نوار مغزی را روی مانیتور نشان می دهد .

هر کدام از ما دارای یک الگوی امواج مغزی هستیم . امواج مغزی ما از فرکانس های مختلفی تشکیل شده است. فرکانس های آلفا ، بتا  که شاید به گوش شما خورده باشد.مغز انسان ها چهار نوع موج آلفا، بتا، تتا و دلتا دارد. هر کدام از این فرکانس ها کارکرد خاصی دارند و در مغز ما به نسبتی تولید می شوند.

وقتی دچار مشکلی مانند اضطراب ، افسردگی ،استرس و توجه پایین می شویم این الگوی های مغزی به هم می ریزند ، یعنی فرکانس ها بیشتر و یا کمتر از حد طبیعی کار می کنند. خدمات نوروفیدبک در مشهد – درمانگر از طریق ثبت و تحلیل این امواج متوجه می شود ، کدام یک از امواج به درستی کار نمی کنند و بعد از تشخیص ، پروتکل درمانی را پیاده می کند تا بتواند مشکلات را برطرف کند .

بیوفیدبک چیست ؟

با هدف دستیابی به سیگنال های بیولوژی بدن یعنی درجه حرارتی بدن، تنش عضلانی و ضربان قلب سنسورهایی به بدن وصل می شوند و در بیوفیدک از این اطلاعات برای فهمیدن اینکه بدن در مقابل تغییرات چگونه عمل می کند ، استفاده می شود. در واقع نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک است و کمک می کند تا شما بازخورد واقعی و دقیقی از خود داشته باشید.

خدمات نوروفیدبک در مشهد – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند مرکز نوروتراپی در مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- آموزش نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- تست تووا در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 5

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *