درمان اختلال افسردگی دائم در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

درمان اختلال افسردگی دائم در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


خواص نوروفیدبک ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد   خواهیم پرداخت.

خواص نوروفیدبککلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ؛  با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  جهت رزرو تلفنی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج می توانید با شماره تلفن رزرو تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

خواص نوروفیدبک- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  رزرو تلفنی انجام می گیرد .

خواص نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
خواص نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک چیست؟

نوروفیدبک یعنی آموزش دادن مغز توسط خود مغز است. درحقیقت نوعی خود تنظیمی مغز است. در انجام نوروفیدبک با آگاه ساختن فرد از جزییات کارکرد مغز، که درحالت عادی از آن بی خبر است به مغز کمک می کند تا فعالیت ها و کارکرد خود را به شکلی مناسب تنظیم کند.

نوروفیدبک چگونه کار می کند؟

فرد از طریق مشاهده فعالیت امواج مغزی در کامپیوتر متوجه می شود که در این لحظه در چه وضعیتی به سر می برد و می آموزد که برای انجام یک تکلیف خاص چه آرایشی از امواج مغزی و در چه زمانی خاص ،نیاز دارد.

نوروفیدبک را می توان به آیینه ای تشبیه کرد که با نشان دادن امواج مغزی به فرد در تنظیم و کنترل آنها کمک میکند. بیمار با کمک درمانگر قادر خواهند بود امواج نابهنجار را دستکاری کرده و طی جلسات درمان آنها را به حالت بهنجار تبدیل کند. الکترودها توسط چسب مخصوص به گوشها و سر مراجع متصل می شود. خواص نوروفیدبک– بعد از اتصال از مراجع خواسته می شود که بازی یا انیمیشن نمایش داده شده روی صفحه را بدون استفاده از دست و صرفا با امواج مغزی خودش انجام دهد. فرد اگر بتواند به درستی انجام دهد دستگاه نوروفیدبک برای او امتیازی ثبت می کند و انجام غلط را هشدار می دهد. با این کار شخص می تواند درستی یا نادرستی امواج مغزی خود را تشخیص می دهد و سعی بر گرفتن امتیازهای بیشتر و در اصل امواج مغزی را به مرور زمان  اصلاح کند.در اصل اثر بخشی نوروفیدبک بر اساس یک فرایند یادگیری شرطی سازی است و طبق نظریه یادگیری عمل میکند.

 نوروفیدبک چه کاربردهایی دارد؟

خواص نوروفیدبک– از این روش درمانی برای درمان سردرد، صرع، افسردگی، اختلال های خواب، مشکلات ویژه یادگیری، اختلال کم توجهی – بیش فعالی و همچنین بهبود فعالیت  ورزشکاران، هنرمندان و دانشجویان استفاده می شود. یکی از اختلال هایی که امروزه نتایج بسیار نویدبخشی را در درمان با نوروفیدبک نشان می دهد در درمان اختلال  کم توجه_بیش فعالی است.

چه کسانی از تکنیک نوروفیدبک استفاده می کنند؟

  • دانش آموزان و دانشجویان برای افزایش توجه و تمرکز و بالا بردن توان یادگیری
  • داوطلبین کنکور امروزه هزینه های سنگینی بابت کلاس های کنکور پرداخت میکنند که ممکن است نتایج به علت پایین بودن تمرکز رضایت بخش نباشد. اما با استفاده از این روش سرعت و کیفیت یادگیری بسیار رضایت بخش بوده است.
  • کودکان و نوجوانان بیش فعال و افراد دارای کمبود توجه و تمرکز که مصرف دارو های افزایش تمرکز دارند.بعد از تکمیل شدن دوره درمانی دوز مصرف دارو کاهش می یابد.
  • داوطلبانی که دنبال کسب رتبه های برترهستند مانند تیزهوشان
  • افراد مبتلا به اختلال های اضطرابی،اضطراب فراگیر، ترس مرضی،حمله های هراس، ناخن جویدن، شب ادراری،وسواس،
  • اختلالات یادگیری، اختلالات خواب

فواید نوروفیدبک را بدانید

  • روشی کاملا ایمن است که عوارض جانبی ندارد. هیچ اشعه یا موجی وارد مغز نمی شود. فقط یک دستگاه گیرنده امواج مغزی است پس جای هیچ نگرانی نیست.
  • کمک به کسانی که هیچ اختلالی ندارند وخواستار افزایش عملکرد و کسب مقام کنکوری هستند هم میباشد
  • کمک به پزشکان در قطع یا کاهش دوز مصرفی داروها در برخی از اختلالات در کنار درمان های دیگ
  • افزایش توانمندی شناختی از طریق افزایش توجه و دق
  • افزایش حافظه با تقویت تمرکز و توجه و دقت
  • نوروفیدبک مکمل درمانی بدون عوارض جانبی است.

تعداد جلسات نوروفیدبک

تعداد جلسات نورفیدبک از ۲۰ الی ۳۰ جلسه می باشد. بسته به شدت اختلال تعداد جلسات نوروفیدبک ممکن است متغییر باشد.

تغییرات بعد از جلسه ۱۰ شروع می شود اگر در ۱۰ جلسه اول تغییرات حاصل نشود ادامه درمان انجام نمی شود.

با انجام نقشه مغزی پروتکل ها بسیار دقیق تعیین می شود. تعداد جلسات کوتاهتر و در مقایسه با مراکزی که بدون نقشه مغزی انجام می شود تغییرات سریعتر انجام می شود.

جلسات ۳ روز درهفته به صورت مرتب و منظم انجام می شود. خواص نوروفیدبک– در صورت ممکن نبودن حداقل دو روز در هفته می باشد. در صورت مراجعه به مرکزی و تعیین یک جلسه نوروتراپی در هفته از انجام آن خودداری نمایید. زیرا از نظر علمی هیچ اثر بخشی وجود ندارد و صرفا اسراف هزینه و زمان و بدبین شدن به این روش می باشد.

درمان توسط غیر کارشناس

درمان های جدید مثل نوروفیدبک و بیوفیدبک و تحریک مغزی و غیره نیز مانند دیگر روش های درمانی جدید نیازمند انجام شدن توسط یک متخصص اموزش دیده است و درصورتی که اشتباه انجام شود می تواند عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت.صرف دیدن یک آموزش چند روزه نیز تعیین کننده تخصص و حرفه ای بودن فرد نمی باشد. گذراندن دوره های کارورزی و زیر نظر کار انجام دادن ضامن انجام صحیح این درمان می باشد.

خواص نوروفیدبک– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد   پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

Visits: 11

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *