درمان آلزایمر در جوانی | خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

درمان آلزایمر در جوانی | خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


 درمان آلزایمر در جوانی   :

درمان آلزایمر در جوانی : تمام کسانی که اطرافیانشان مبتلا به آلزایمر هستند به دنبال درمانی برای آن می گردند. یکی از سخت ترین اتفاقات در زندگی بیماری پدران و مادران هستند و سخت ترین قسمت زمانی است که آنها شما را به یاد نیاورند.  کلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد .

بدون شک به کارگیری پزشکان و متخصصان مجرب در زمینه اعصاب و روان نخستین فاکتور برای یک کلینیک خوب به شمار می‌آید. در کنار کادر حرفه‌ای، مدیریت و نظارت شایسته بر عملکرد پزشکان نیز بسیار حائز اهمیت است. بهره‌گیری از تجهیزات و متدهای نوین و روز دنیا نیز، مکمل این فاکتورها خواهد بود. در نتیجه، همه این عوامل می‌تواند یک کلینیک اعصاب و روان را به بهترین مرکز روانپزشکی تبدیل کند.

روانپزشکان کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد ، بسیاری از استانداردها و آزمون‌های لازم در این زمینه را پشت سر گذاشته‌ است. ضمن آنکه با بهره‌گیری از تجربه و تخصص ویژه و شرکت در دور‌ه‌های آموزشی، توان خود را ارتقا داده‌اند. همچنین استفاده از تجهیزات و روش‌های نوین و منحصربه¬‌فرد نظیر درمان‌های تکنولوژیک، مکمل این مجموعه است. در نتیجه، همه این عوامل سبب شده تا کلینیک اعصاب و روان زندگی شاد جزء بهترین کلینیک‌های روانپزشکی در مشهد محسوب شود.

 

درمان آلزایمر در جوانی
درمان آلزایمر در جوانی

درمان حمایتی برای بیماری آلزایمر اولیه یا آلزایمر در نوجوانی

علاوه بر اثر داروها برای کاهش سرعت بیماری آلزایمر اولیه یا آلزایمر در جوانی، برخی فعالیت های فردی نیز در به تاخیر انداختن شروع بیماری یا کند کردن پیشرفت بیماری موثر است، مانند:
فعالیت بدنی مانند ورزش روزانه
درمان بیماری های قلبی عروقی مانند فشار خون بالا.
درمان دیابت
همان مقدار آنتی اکسیدان که توسط متخصص تجویز شده است مصرف کنید
برای تقویت حافظه خود تمرینات ذهنی داشته باشید
کنترل وزن
کنترل کلسترول
غذای سالم بخور

آیا می توان از آلزایمر یا آلزایمر زودرس در جوانان پیشگیری کرد؟

به طور کلی راه حل خاصی برای پیشگیری از آلزایمر زودرس وجود ندارد. درمان آلزایمر در سنین پایین بسیار مهم است، زیرا شواهد اخیر نشان می‌دهد که تشخیص زودهنگام می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر درمان داشته باشد و پیشرفت بیماری را به تاخیر بیندازد و منجر به نتیجه بهتر شود.
بنابراین بهتر است فرد مطلع شود، در صورت بروز هر گونه علامتی، سریعاً با پزشک مشورت کند و در صورت لزوم تحت نظر متخصص مغز و اعصاب درمان را آغاز کند.
درمان آلزایمر در مراحل اولیه و میانی بیماری
تمام داروهای تجویزی تایید شده برای درمان زودرس و متوسط ​​بیماری آلزایمر و نشانه های آنها در دسته ای از داروها به نام مهارکننده های کولین استراز هستند. برای درمان بیماری آلزایمر در جوانان، از چنین داروهایی برای درمان بیماری آلزایمر در سالمندان و سایر گروه های سنی و کنترل علائم این بیماری مربوط به حافظه، تفکر، زبان، قضاوت و سایر فرآیندها و مفاهیم شناختی استفاده می شود. همچنین، مهارکننده های کولین استراز:
آنها از تجزیه استیل کولین، یک پیام رسان شیمیایی مهم برای یادگیری و حافظه جلوگیری می کنند. این داروها با نگه داشتن استیل کولین در سطح بالا از ارتباط بین سلول های عصبی پشتیبانی می کنند.
آنها بدتر شدن علائم آلزایمر را به تاخیر می اندازند یا به تاخیر می اندازند. درمان آلزایمر در جوانان البته تاثیر این داروها برای افراد مختلف متفاوت است.
افراد مختلف این گروه از داروها را به خوبی تحمل می کنند. در صورت بروز عوارض جانبی، علائم شامل حالت تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و حرکات مکرر روده است.

موثرترین داروهایی که برای درمان آلزایمر در سالمندان تجویز می شود کدامند؟

سه مهارکننده کولین استراز برای درمان بیماری آلزایمر در سالمندان و سایر افراد مسن تجویز می شود:
دونپزیل
ریواستیگمین
گالانتامین
دارویی قوی و ۱۰۰% موثر برای درمان بیماری آلزایمر متوسط ​​تا شدید
ممانتین و ترکیب این دارو و دونپزیل مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان بیماری آلزایمر شدید و متوسط ​​است. ممانتین برای درمان بیماری آلزایمر در افراد مسن و جوان برای بهبود حافظه، توجه، منطق، زبان و توانایی انجام کارهای ساده تجویز می شود. این دارو را می توان به تنهایی یا همراه با سایر داروها برای درمان بیماری آلزایمر استفاده کرد. درمان بیماری آلزایمر اولیه شواهدی وجود دارد که نشان می دهد بیماران مبتلا به آلزایمر متوسط ​​تا شدید که از مهارکننده های کولین استراز استفاده می کنند نیز ممکن است از مصرف ممانتین سود ببرند.همچنین داروهایی وجود دارد که از ترکیبی از ممانتین و مهارکننده های کولین استراز ساخته شده اند.

جدیدترین و بهترین راه برای درمان بیماری آلزایمر

داروهای جدید تحت مطالعه ممکن است قادر به درمان بیماری آلزایمر قبل از ظهور علائم شدید آن باشند. محققان در حال کار بر روی دو مطالعه هستند که در آن افرادی که در معرض خطر بالای ابتلا به بیماری آلزایمر هستند قبل از ظاهر شدن علائم این بیماری تحت درمان قرار می گیرند.
این داروهای جدید ژن APOE4 را هدف قرار می دهند. کارشناسان معتقدند این ژن یکی از عوامل اصلی بیماری آلزایمر است. درمان بیماری آلزایمر در سنین پایین از آنجایی که درمان کامل بیماری آلزایمر متوسط ​​تا شدید قطعا امکان پذیر نیست، دانشمندان به دنبال راهی برای درمان این بیماری مغزی قبل از بروز علائم آن هستند.
محققان در تلاشند اثربخشی دو نوع داروی ضد آلزایمر را بر روی افراد ۶۰ تا ۷۵ ساله که حامل ژن APOE4 هستند، آزمایش کنند. درمان آلزایمر در دوران کودکی از سوی دیگر، در پروژه ای به رهبری محققان دانشگاه کمبریج و سوئد، فرمول دارویی جدیدی برای درمان آلزایمر و هدف قرار دادن ذرات سمی در مغز که باعث این بیماری می شوند، مورد مطالعه قرار گرفت.
در صورت پیشرفت مثبت این پروژه، آزمایشات بالینی این دارو که یکی از جدیدترین اشکال درمان آلزایمر است، در سال ۲۰۲۰ امکان پذیر خواهد بود. این یک گام مهم در درمان بیماری آلزایمر در سالمندان است.

 

درمان آلزایمر در جوانی : در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند” علائم آلزایمر در زنان-آلزایمر در جوانی -علائم الزایمر در ۴۰ سالگی-علائم آلزایمر در جوانی، داروی پیشگیری از آلزایمر ، درمان آلزایمر زودرس،علائم الزایمر چیست،آلزایمر درمان دارد” پرداختیم. به‌منظور رضایت و راحتی مراجعین گرامی، امکان دریافت خدمات به‌صورت تلفنی و اینترنتی نیز وجود دارد.  ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت و برای رزرز نوبت اینترنتی به صفحه رزرو نوبت مراجعه کنید.

 

 

Visits: 90

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *