درمان افسردگی با نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

درمان افسردگی با نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


درمان افسردگی با نوروفیدبک انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان افسردگی با دستگاه tdcs- هزینه نوروفیدبک- همه چیز در مورد نوروفیدبک- درمان وسواس با نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک در مشهد- کار با دستگاه نوروفیدبک  خواهیم پرداخت.

درمان افسردگی با نوروفیدبک کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان افسردگی با دستگاه tdcs- هزینه نوروفیدبک- همه چیز در مورد نوروفیدبک- درمان وسواس با نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک در مشهد- کار با دستگاه نوروفیدبک   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

درمان افسردگی با نوروفیدبک – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

درمان افسردگی با نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
درمان افسردگی با نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک چگونه کار می کند ؟

امواج مغزی پالس های الکتریکی هستند که سلول های مغزی شما با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. امواج مغزی چیزهای زیادی در مورد نحوه احساس و عملکرد شما تعریف می کنند. عادات ، افکار ، سطح استرس ، خلق و خوی اساسی و عملکرد کلی مغز.

برای درمان افسردگی با نوروفیدبک ، با استفاده از سنسورهای موجود در پوست سر ، می توان این فعالیت را اندازه گیری و نظارت کرد. با استفاده از نرم‌افزار تجزیه و تحلیل مغز (نقشه مغزی QEEG) ، می توان مشخص کرد که کدام فعالیت خاص ، منجر به علائم شما می شود.

در طی یک جلسه نوروفیدبک ، آنچه را که مغز شما واقعاً انجام می دهد ، با آنچه دوست دارد انجام دهد ، مقایسه می شود. هنگامی که مغز شما به وضعیت راحت تری نزدیک شده است ، از یک پاسخ مثبت روی صفحه رایانه پاداش می گیرید. درمان افسردگی با نوروفیدبک – معمولاً این بازخورد عصبی” به صورت یک بازی ویدیویی ، موسیقی یا فیلم است. صدا و تصویر بلافاصله به شما می گویند که چه زمان هایی مغز شما به مکانی کارآمدتر نزدیک شده است.

نوروفیدبک به شما در آموزش مغز کمک می کند تا به یک حالت آرام‌تر ، متمرکزتر و کارآمدتر برسد. با جلسات آموزش تکراری ، یاد می گیرید که چگونه مغز خود را به سمت الگوهای مطلوب و کنترل شده تر هدایت کنید ، و با تمرین اختصاصی ، متوجه پیشرفت در سلامت روانی خود خواهید شد. نوروفیدبک غیر تهاجمی است و شامل مواد شیمیایی یا داروهایی در بدن شما نیست. مانند همه درمان ها ، نوروفیدبک برای همه مناسب نیست. تشخیص درمان افسردگی با نوروفیدبک ، باید توسط روانپزشک شما انجام شود.

 اختلال افسردگی چیست ؟

غم و اندوه بخشی طبیعی از تجربه انسان است. ممکن است افراد در هنگام از دست دادن یک دوست یا در مواجهه با یک چالش زندگی ، مانند طلاق یا بیماری جدی ، احساس ناراحتی یا افسردگی کنند. با این حال ، این احساسات معمولاً کوتاه مدت هستند. هنگامی که شخصی مدت طولانی ، احساس غم و اندوه را تجربه می کند ، ممکن است دچار اختلال افسردگی شود.

درمان افسردگی با نوروفیدبک – اختلال افسردگی ، یک وضعیت پزشکی قابل توجه است که می تواند بسیاری از ابعاد زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. این بر خلق و خو و همچنین عملکردهای مختلف جسمی مانند اشتها و خواب تأثیر می گذارد. افراد مبتلا به اختلال افسردگی که نیاز به درمان افسردگی با نوروفیدبک دارند ، اغلب به فعالیت هایی که قبلاً از آن ها لذت می برد ، علاقه خود را از دست می دهند و در انجام فعالیت های روزمره مشکل دارند. بعضی اوقات ممکن است احساس کنند که زندگی ارزش زندگی کردن را ندارد.

درمان افسردگی با نوروفیدبک چگونه به شما کمک می کند ؟

نوروفیدبک می تواند عملکرد مغز شما را ارزیابی کند ، که متفاوت از MRI ​​یا سی تی اسکن است که به ساختار نگاه می کنند. ارزیابی های مختلفی در درمان با نوروفیدبک وجود دارد :

– نقشه هایی که می توانند مکان خاص ، توپی عصبی و فرکانس الکتریکی که به درستی کار نمی کنند را پیدا کنند.

– نوروفیدبک با ارائه بازخورد به مغز کار می کند تا بتواند خود را از طریق نوروپلاستیسیت بهبود یابد.  این کار از طریق صدا ، چراغ ها ، بازی های رایانه ای و … انجام می شود.  نوروفیدبک شبیه مربی صوتی است که به شما گوش می دهد و آن را ضبط می کند ، یا به شما پیشنهادها یا بازخورد مثبتی دهد ، و درمان با نوروفیدبک ، را موثر کند. روش های نوروفیدبک وجود دارد که فرکانس

درمان افسردگی با نوروفیدبک چقدر طول می کشد ؟

به محض شروع نوروفیدبک، امیدواریم که با افزایش میزان جلسات، شاهد تغییرات مثبت باشید. درمان افسردگی با نوروفیدبک –   با استفاده از یک ردیاب علائم ، هر هفته از شما خواسته می شود علائم خود را در مقیاس ۱-۱۰ ارزیابی کنید. با گذشت زمان ، شما یک نمودار بصری از پیشرفت در جلسات نوروفیدبک خود را برای هر یک از علائم اولیه خواهید داشت.  جلسات درمان افسردگی با نوروفیدبک ، به تشخیص پزشک شما ممکن است تا ۴۰ جلسه و از هفته ای یکبار تا سه بار ، انجام شود.

آیا درمان افسردگی با نوروفیدبک عوارض دارد ؟

در درمان افسردگی با نوروفیدبک  مانند بسیاری از درمان ها ، ممکن است عوارض جانبی جزئی را تجربه کنید. اما عوارض آن ، نسبت به استفاده از دارو برای درمان افسردگی ، بسیار کمتر است.  نوروفیدبک برای حفظ راحتی مغز از فرکانس های مختلفی استفاده می کند. درمان با نوروفیدبک، می تواند یک روش عالی برای کاهش میزان علائم مشکل ساز در زندگی شما باشد.

درمان افسردگی با نوروفیدبک – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان افسردگی با دستگاه tdcs- هزینه نوروفیدبک- همه چیز در مورد نوروفیدبک- درمان وسواس با نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک در مشهد- کار با دستگاه نوروفیدبک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 8

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *