درمان با نوروفیدبک |انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

درمان با نوروفیدبک |انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


درمان با نوروفیدبک انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  هزینه نوروفیدبک درمشهد- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک قیمت هر جلسه- عکس دستگاه نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک چیست- اپلیکیشن نوروفیدبک- نحوه انجام نوروفیدبک  خواهیم پرداخت.

درمان با نوروفیدبک کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد هزینه نوروفیدبک درمشهد- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک قیمت هر جلسه- عکس دستگاه نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک چیست- اپلیکیشن نوروفیدبک- نحوه انجام نوروفیدبک با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

درمان با نوروفیدبک – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد.

درمان با نوروفیدبک  |انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
درمان با نوروفیدبک |انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک چیست

نوروفیدبک در واقع راهی برای آموزش فعالیت های مغز است. در این روش، مغز توسط فعالیت های خود، به طور غیرمستقیم می آموزد که چگونه عملکرد بهتری داشته باشد. به بیانی دیگر، فعالیت های مغز در هر لحظه به وسیله سنسورهای اندازه گیری سنجیده می شود و سعی می شود تا فعالیت های مغز به الگوهای مناسب تری تغییر کند.

نوروفیدبک چه کاربرد هایی دارد

درمان با نوروفیدبک – بعد از آنکه درمانگر، مواردی که برای مشاوره مد نظر هست را مشخص می کند ، یک برنامه آموزش ایجاد می کند تا در طی آن مغز شما را به سمت یک حالت راحت تر و کارآمد تر سوق دهد. این کار در نهایت منجر به انجام یک نوروفیدبک موثر می شود.

در طی جلسات نوروفیدبک، درمانگر در هر لحظه به وسیله رصد امواج مغزی، آن چیزی که مغز شما انجام می دهد را با آن چیزی که شما دوست دارید تا انجام دهد مقایسه می کند. در لحظاتی که مغز شما به وضعیت مطلوب و مورد نظر درمانگر برسد، به وسیله یک بازخورد مثبت به آن پاداش داده می شود. معمولا این بازخورد مثبت، به صورت یک بازی، موسیقی و یا فیلم است.

کاربردهای نوروفیدبک چیست؟

کاربردهای نوروفیدبک بسیار گسترده و متنوع است. یکی از کاربردهای رایج نوروفیدبک برای درمان انواع مشکلات خلقی کودکان است. درمان با نوروفیدبک – برای دریافت اطلاعت بیشتر درباره مشکلات خلقی کودکان و علائم آن می توانید به این مقاله مراجعه کنید. مشکلات مغزی “غیر قابل تحمل” و یا مشکلات متدوال کودکان با این روش بررسی می شود. برای مثال:

کنترل تشنج در کودکان : تشنج از جمله بیماری های بسیار خطرناکی است که بروز آن در سنین پایین به کودکان آسیب جدی وارد می کند. کنترل تشنج به وسیله نوروفیدبک باید حتما به دست متخصصین این کار انجام شود.

کنترل اختلالات رفتاری مخرب :  اختالالاتی مانند اختلال دوقطبی درکودکان، طیف اوتیسم، فلج مغزی، آسیب های مغزی به وجود آمده هنگام تولد و سایر مشکلاتی از این دست که تاثیر بسیار مخربی بر رفتار کودکان می گزارند. استفاده از نوروفیدبک می تواند به طرز کاملا موثری از ایجاد اختالات جدی در فرد جلوگیری کند.

مشکلات خواب : برخی از کودکان دارای انواع مشکلات خواب هستند. برای مثال تخت خواب خود را خیس می کنند، در خواب راه می روند و یا صحبت می کنند. دندان قروچه دارند. کابوس های ترسناکی می بینند و یا از تاریکی به طرز شدیدی وحشت دارند. در ادامه با مثالی در این باره این مشکل بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اختلالات بیش فعالی و کم توجهی: یکی از کاربردهای نوروفیدبک در معالجه علائم کودکان مبتلا به بیش فعالی است. نوروفیدبک با کنترل فعالیت های مغز، کمک می کند تا کودکان کنترل و تمرکز بیشتری روی اعمال و افکار خود داشته باشند.

کاربردهای نوروفیدبک تنها متخص به کودکان نیست و برای مشکلات و اختلالاتی که ممکن است برای تمام سنین رخ دهد نیز کارآمد است. شمار دیگری از کاربردهای نوروفیدبک به شرخ زیر است:

رهایی از اضطراب و استرس : ابراز نگرانی وضطراب یک پاسخ متداول در برابر استرس است. تحمل فشار و استرس زیاد موجب فرسودگی ذهنی و حتی جسمی افراد می شود. درمان با نوروفیدبک – نوروفیدبک می تواند به مغز شما کمک کند تا نحوه واکنش به محرک های اضطراب آوری که تعادل جسمی و روانی شما را مختل می کند، تغییر دهد.

رهایی از افسردگی : تحقیقات جدید نشان می دهد که یکی دیگر از کاربردهای نوروفیدبک برای درمان اختلالات افسردگی است.

رهایی از میگرن : یکی از مهم ترین کاربردهای نوروفیدبک رهایی از میگرن می باشد. بیمارانی که به میگرن مبتلا هستند اغلب نیازمند درمان دارویی طولانی مدتی هستند که ممکن است عوارض جانبی زیادی به همراه داشته باشد. نتایج بسیاری نشان می دهد که استفاده از نوروفیدبک می تواند نقطه امیدوار کننده ای برای رهایی از سردردهای میگرنی باشد. استفاده از نوروفیدبک به تنهایی موجب کم شدن دردهای میگرنی است و در صورتی که با مصرف دارو همراه باشد نتایج آن به موفق ترین حالت ممکن خواهد رسید.

درمان با نوروفیدبک – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند هزینه نوروفیدبک درمشهد- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک قیمت هر جلسه- عکس دستگاه نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک چیست- اپلیکیشن نوروفیدبک- نحوه انجام نوروفیدبک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 7

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *