درمان با tdcsبا ۳۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

درمان با tdcsبا ۳۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه


فهرست مطالب

درمان با  tdcsبا ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد. در این مطلب به موضوعات  عوارض tdcs چیست- درمان میگرن با tdcs- شوک tdcs- درمان اضطراب با tdcs- اثر بخشی tdcs- قیمت هر جلسه tdcs- پروتکل های tDCS- مزایای tdcs خواهیم پرداخت.

تفاوت rtms با نوروفیدبک با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
تفاوت rtms با نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

درمان با tdcs –  تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد عوارض تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم چیست- درمان میگرن با تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم- شوک tdcs- درمان اضطراب با تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم- اثر بخشی tdcs- قیمت هر جلسه تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم- پروتکل های تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم- مزایای tdcs در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

درمان با tdcs– نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گیرد.

tDCS چیست و در چه شرایطی کارآمدی بالینی آن در علوم اعصاب به تایید رسیده است؟

تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم یا tdcsنوعی درمان غیر تهاجمی است که طی آن جریان مستقیم بسیار ضعیفی(۱ تا ۳ میلی آمپر) را بر پوست سر وارد می کنند .

از آنجا که جریان مستقیم با تکانه های گسسته،به قطبی سازی و نه تحریک می پردازد ،فعالیت آن مستقیما به شلیک پتانسیل عمل در نورون های قشر نمی  انجامد.

بررسی های اولیه بر روی نمونه های حیوانی نشانگر تغییر فعالیت قشر مخ در اثر گذر جریان الکتریکی به صورت کاهش یا افزایش تحریک پذیری ، با توجه به شرایط جریان الکتریکی عبور داده شده صورت می گیرد. این اثرات با تغییر در میزان ساخت پروتئین ها و سطوح درون سلولی AMP حلقوی و کلسیم تا مدتی پا بر جا می مانند.؛ اما عموما برگشت پذیر و فاقد عوارض در عملکرد و ساختار سلول ها می باشند .

همچنین این شکل جریان مستقیم DC تحریک الکتریکی، وجه مشخصه این روش از ابزارهایی است که از جریان های متناوب AC استفاده می کنند و تحریک تکانه گسسته ایجاد می کنند، مانند CES، ECT، VNS و DBS. البته در tDCS بر خلاف روش هایی مانند  TMS تحریک جدارجمجمه ای با امواج الکترومغناطیسی، تحریک انجام شده در حد ایجاد پتانسیل عمل پاسخ ( برای مثال انقباض عضلانی ) نمی باشد . بلکه تغییرات صورت پذیرفته در جهت اصلاح ساختار و عملکرد نورون ها در جهت مطلوب و مد نظر (نورومدولاسیون) هدایت می گردد، از اینرو برخی پژوهشگران عبارت ” قطبی سازی جریان مستقیم جدار جمجمه ای” را ترجیح می دهند، و این دو عبارت در ادبیات امروز معادل یکدیگرند. ابزار کوچک آن قابل حمل بوده و معمولا با باطری های DC در دسترس کار می کند.

در این مقاله به موضوعات عوارض tdcs چیست- درمان میگرن با تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم- شوک تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم- درمان اضطراب با tdcs- اثر بخشی تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم- قیمت هر جلسه tdcs- پروتکل های تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم- مزایای تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم پرداخیتم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق تی ام اس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان تی ام اس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان تی ام اس پاسخ داده شود.

Visits: 30

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *