درمان وزوز گوش با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

درمان وزوز گوش با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


درمان وزوز گوش با tdcs انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  درمان وزوز گوش با تحریک الکتریکی- کلینیک وزوز گوش مشهد- دستگاه درمان وزوز گوش- درمان وزوز گوش با هیپنوتیزم- درمان وزوز گوش با ورزش- درمان وزوز گوش با لیزر- تجربه درمان وزوز گوش  خواهیم پرداخت.

درمان وزوز گوش با tdcs کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد درمان وزوز گوش با تحریک الکتریکی- کلینیک وزوز گوش مشهد- دستگاه درمان وزوز گوش- درمان وزوز گوش با هیپنوتیزم- درمان وزوز گوش با ورزش- درمان وزوز گوش با لیزر- تجربه درمان وزوز گوش با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

درمان وزوز گوش با tdcs – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

درمان وزوز گوش با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
درمان وزوز گوش با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تحریک الکتریکی  tDCS

 تحریک tDCS مخفف Transcranial direct current stimulation می باشد. این روش یک تحریک غیرتهاجمی و بدون درد مغز می باشد که با قراردادن الکترود در دوطرف مغز بخش هایی از مغز با شدت جریان بسیار کم تحریک می شود. این تحریک به عنوان یکی از روش های درمان وزوز گوش استفاده می شود که در این مقاله به طور خلاصه در مورد نحوه انجام و تاثیر ان بر روی وزوز گوش توضیح داده می شود.

تحریک الکتریکی tDCS  چیست؟

تحریک tDCS تکنیک تحریک مغز می باشد که از جریان الکتریکی پایین معمولا بین ۱ تا ۲ میلی آمپر استفاده می شود. درمان وزوز گوش با tdcs –  این روش سبب ایجاد تغییرات در عملکرد(تغییر الگوهای فعالیت عصبی) به صورت آنی و طولانی مدت می شود.

نحوه قرارگیری الکترود در روش tDCS به این صورت می باشد که الکترود مثبت و منفی در دوطرف سر قرار می گیرد(البته بستگی به منطقه تحریکی دارد).

در هنگام تحریک حس ناشی از جریان الکتریکی tDCS به صورت خارش، سوزن سوزن، گرما با شدت ملایم است. این احساس دردناک و دایمی نمی باشد(با قطع تحریک احساس ناشی از جریان نیز از بین می رود). شدت تحمل یا احساس جریان الکتریکی بستگی به زمان تحریک، کیفیت وسایل و دستگاه الکتریکی، روش تنظیم شده، شدت مورد استفاده در جلسه و… دارد.

مزایای تحریک الکتریکی tDCS

علاوه بر درمان وزوز گوش که متخصصین شنوایی شناس انجام می دهند در موارد زیر نیز کاربرد دارد:

به دلیل اینکه این روش بر روی عملکرد مغز و الگوهای عصبی تاثیر می گذارد بنابراین بر احساس یا فکر کردن فرد نیز اثر دارد.

*یادگیری سریعتر

*افزایش حافظه(Working Memory)

*افزایش فعالیت های مغزی جهت آموزش

مدت زمان ماندگاری درمان با تحریک tDCS چقدر می باشد؟

طبق مطالعات اثر طولانی مدت این روش به طور میانگین در حدود ۳۰-۶۰ دقیقه بعد از انجام تحریک بوده است.

اثر تحریک الکتریکی tDCS در درمان وزوز گوش

در مطالعات اخیر مشخص شده است که وزوز گوش ناشی از آسیب فعالیت های مغزی(سیستم شنوایی مرکزی) می باشد. درمان وزوز گوش با tdcs – همچنین مشخص شده است که وزوز تنها ناشی از یک منطقه مغزی نیست بلکه ناشی از درگیری چند منطقه مغزی می باشد.

در مطالعه ای که در سال ۲۰۱۸ با عنوان استفاده از تحریک tDCS بر وزوز گوش انجام شده بود از ۶۰۲ بیمار با وزوز گوش استفاده شد و تنها در ۱۴.۸۶% از بیماران پاسخ و بهبود مشاهده شد.

در مطالعه دیگری در سال ۲۰۱۵ از ۴۲ بیمار استفاده شد و بیماران در ۵ جلسه پی در پی تحریک تی دی سی اس انجام شد و نتایج به این صورت مشاهده شد: روش تحریک الکتریکی tDCS فاقد هر گونه اثرات جانبی می باشد و در بهبود وزوز گوش هیچ نقشی ندارد.(استفاده از پروتکل های مختلف نتایج مخنلف نیز مشاهده می شود).

در مطالعه ای دیگری با استفاده از تحریک الکتریکی در ۳-۴ روز به مدت ۲۰ دقیقه بیماران تحت درمان قرار گرفتند که نتایج نشان دهنده بهبود در شدت وزوز گوش نسبت به قبل از درمان بود.

در این مطالعه مشخص شد که تعداد جلسات تاثیر بسیار زیادی بر اثردهی درمان دارد. درمان وزوز گوش با tdcs –  در شکل زیر میزان بهبود بیماران بعد از تحریک tDCS نشان داده شده است(نمودار عمودی: هرچه عدد بزرگتر باشد میزان کاهش وزوز بیشتر است)

تحریک الکتریکی tDCS و وزوز گوش

به طور کلی در درمان وزوز گوش با روش tDCS مقالات اثر مثبت نشان داده اند و نظرات مختلفی در مورد ماندگاری درمان و روش انجام این روش وجود دارد.

اخیرا روش های جدیدی برای درمان وزوز گوش معرفی شده اند اما متاسفانه به دلیل مکانسیم مخنلف وزوز هر یک از این روش ها بر روی افراد نتیجه های مختلفی دارد. از این رو شاید با یک برنامه ریزی درست بتوان در درمان وزوز گوش موفق بود.

درمان وزوز گوش با tdcs – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند درمان وزوز گوش با تحریک الکتریکی- کلینیک وزوز گوش مشهد- دستگاه درمان وزوز گوش- درمان وزوز گوش با هیپنوتیزم- درمان وزوز گوش با ورزش- درمان وزوز گوش با لیزر- تجربه درمان وزوز گوش  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 97

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *