روانپزشکی ویژه در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشکی ویژه در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانپزشکی ویژه در مشهد   : خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات در زمینه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  بیمارستان های روانپزشکی مشهد- درمانگاه روانپزشکی- بیمارستان اعصاب و روان خصوصی- روانپزشک با تجربه در مشهد- بیمارستان روانپزشکی کودکان- لیست پزشکان بیمارستان روانپزشکی مشهد- بستری بیماران اعصاب و روان نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

روانپزشکی ویژه در مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان  در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد بیمارستان های روانپزشکی مشهد- درمانگاه روانپزشکی- بیمارستان اعصاب و روان خصوصی- روانپزشک با تجربه در مشهد- بیمارستان روانپزشکی کودکان- لیست پزشکان بیمارستان روانپزشکی مشهد- بستری بیماران اعصاب و روان  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان و موفق خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان تیمی از بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

روانپزشکی ویژه در مشهد – توسط روانپزشکان و درمانگران حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۷ سال سابقه موفق در مشهد برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

روانپزشکی ویژه در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانپزشکی ویژه در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد

استرس و اضطراب

مقابله با استرس و اضطراب به تنهایی کار آسانی نیست. اگر احساس می کنید که به تنهایی از پس استرس های روزمره خود برنخواهید آمد ،هوکات از هر جای دنیا که هستید ؛ چه اروپا ، کانادا ، آمریکا و ایران همراه شما خواهد بود.

ترس یک ویژگی جهانی انسان است. منظورم این است که این طبیعی است که بدن از خود در برابر ناشناخته ها محافظت کند، درست است؟ گاهی اوقات، این ترس می تواند در موقعیت هایی که ذهن ما ممکن است تهدیدآمیز در نظر بگیرد، به روش های مختلفی ظاهر می شود. روانپزشکی ویژه در مشهد – آن وحشت اولیه ای که هنگام ترک کردن خانه، ملاقات با افراد جدید و برگزاری اجرا و سخنرانی در مقابل تعدادی از مردم احساس می کنید، می تواند فلج کننده باشد. با این حال، به نوعی،برخی از افراد موفق می شوند از این موقعیت عبور کنند و حتی از آن نهایت استفاده را ببرند. با این حال، واکنش افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد، به ویژه آنهایی که دارای اختلال اضطراب اجتماعی هستند، که همچنین ممکن است از چنین موقعیت هایی ، کاملاً اجتناب کنند.

برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی، تعامل با دیگران در موقعیت های اجتماعی به راحتی انجام نمی شود و در برخی موارد کاملاً ترسناک است. این ناراحتی شدید ناشی از قرار گرفتن در موقعیت های اجتماعی می تواند ناراحت کننده و منبع نگرانی باشد. در این مقاله، ما به اختلالات اضطراب اجتماعی به عنوان یک مفهوم نگاه می کنیم و نکات مفیدی را ارائه می کنیم تا جهت دستیابی به حال خوب ، اضطراب را از بین ببریم.

درک اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی چیزی بیش از احساس خجالتی یا عصبی بودن است. این احساس ، شدیدتر است که آنها ممکن است در صورت قرار گرفتن در موقعیت های اجتماعی، احساس شرمندگی کنند، بنابراین آنها، ترس فلج کننده تحقیرشدن در مقابل دیگران دارند. این احساس و ترس موجب می شود این افراد با خود فکرکنند چرا فقط من چنین احساس و ترسی دارم، به خصوص وقتی می بینند دیگران در حال تفریح و کنار آمدن با چنین موقعیتی هستند.

انجمن روانپزشکی آمریکا ؛ اختلال اضطراب اجتماعی را به عنوان یک اختلال روانی تعریف می کند که در آن فرد ترس دائمی از یک یا چند موقعیت اجتماعی که ممکن است در آن موقعیت ها خجالت زده شود، و ترس یا اضطراب با تهدید واقعی ناشی از موقعیت اجتماعی که توسط هنجارهای فرهنگ فرد تعیین می شود، تناسب ندارد. روانپزشکی ویژه در مشهد – این یک وضعیت روانی مزمن است که نه تنها افراد را از دوست یابی باز می دارد، بلکه بر تمام حوزه های زندگی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی تأثیر می گذارد. این تشخیص گذاری توسط یک متخصص باید صورت بگیرد و هر فردی که راجع به اختلال اضطراب اجتماعی مطالعه داشته است لزوما نمی تواند تشخیص گذاری کند و این کار حتما باید توسط متخصص انجام شود. برخی از موقعیت هایی که اضطراب اجتماعی ممکن است آشکار شود

عبارتند از:

  • رفتن برای مصاحبه شغلی
  • صحبت کردن با استاد راهنمای پایان نامه خود
  • هشدار دادن به همسایه خود در مورد دزدی در منطقه
  • دریافت جایزه در حضور مردم
  • رفتن به جشن تولد یکی از دوستان
  • ملاقات یکی از اعضای خانواده یا یک دوست برای اولین بار
  • هنگام غذا خوردن در جمع

برای برخی که اضطراب اجتماعی ندارند ممکن است ترس و ناراحتی افراد دارای اضطراب اجتماعی از موقعیت های مذکور ؛یک واقعیت است برای کسانی که دارای اختلال اضطراب اجتماعی هستند. تنها در ایالات متحده، ۱۵ میلیون نفر به این اختلال مبتلا هستند با توجه به گزارش انجمن اضطراب و افسردگی آمریکا. بنابراین افراد بسیاری هستند که با یک اختلال اضطراب اجتماعی زندگی می کنند.

سال های نوجوانی معمولاً اولین سن شروع است و بدون مراقبت های لازم، این اختلال می تواند با افزایش سن پیشرفت کند و حتی ناتوان کننده تر شود. روانپزشکی ویژه در مشهد – تبدیل شدن به بزرگسالانی که نمی توانند بیرون بروند یا در محل کار و فعالیت های روزمره مشکل دارند زیرا فکر می کنند ممکن باعث خجالت زده شدن خودشان شوند.

بنابراین اختلال اضطراب اجتماعی چگونه خود را نشان می دهد؟

نشانه های اضطراب اجتماعی ممکن است به طرق مختلف ظاهر شود که شامل تظاهرات هیجانی، رفتاری، اجتماعی و بدنی می شود. این نشانه ها معمولاً زمانی که افراد دارای اضطراب اجتماعی با یک موقعیت اجتماعی مواجه می شوند پایدار و ماندگار هستند. برخی از نشانه ها عبارتند از:

  • نشانه های فیزیکی: تعریق، سرخ شدن، حالت تهوع، لرزش، تپش قلب، درد قفسه سینه، خشکی دهان، سرگیجه، لرزش صدا.
  • ترس از قضاوت شدن، دشواری در برقراری تماس چشمی، خودآگاه بودن،
  • نشانه های رفتاری: داشتن حالت بدن سفت و سخت، اجتماعی. ترس از اینکه مردم متوجه مضطرب بودن شما شوند، تجزیه و تحلیل بیش از حد عملکرد خود پس از تعاملات
  • نشانه های اجتماعی: اجتناب از اجتماعات اجتماعی، اجتناب از موقعیت هایی که منجر به ملاقات رو در رو افراد می شود، اجتناب از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستید، اجتناب از غذا خوردن در حضور دیگران، دشواربودن شروع صحبت کردن با افرادی که مایلند با آنها گفتگو کنند.

اگرچه برخی نشانه ها ممکن است متفاوت باشد، اما عنصر مرکزی این اختلال ؛ ترس مداوم از تعاملات اجتماعی است. رهایی از اضطراب اجتماعی مستلزم آن است که آن را بپذیرید، عدم سرزنش شدید خود در صورت خطا کردن، داشتن یک سیستم حمایتی عالی، و مهمتر از همه، صبور و مشفق بودن با خود و مسیر خود. در زیر چند نکته و درمان عالی وجود دارد که می تواند به غلبه بر این اختلال کمک کند.

نکاتی برای رهایی از اختلال اضطراب اجتماعی

کمک بخواهید

گاهی اوقات، اضطراب اجتماعی ممکن است طاقت فرسا باشد، و اغلب، افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی به دلیل این طاقت فرسابودن احساس ناراحتی و پریشانی می کنند. روانپزشکی ویژه در مشهد – ما درک می کنیم که در طول نبرد برای دستیابی به کنترل بر زندگی خود، ممکن است سرشار از احساس ناراحتی و عصبانیت باشید.

با این حال، ناامید نشوید. راه های زیادی برای رهایی از ناامیدی ها و تلاش برای بهتر شدن وجود دارد.شما همیشه می توانید به یک متخصص سلامت روان در مورد ترس ها و وضعیت خود مراجعه کنید.اگر خیلی خجالت می به دنبال کمک حرفه ای گرفتن از یک متخصص باشید، می توانید با تماس با خطوط کمکی سلامت روان برای رسیدگی به این مشکل شروع کنید.

می توانید با درخواست از گروه های بهداشت روانی که به افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی پاسخ می دهند، مسیر کمک حرفه ای گرفتن رو ادامه دهید.شما میتوانید از یک روانشناس جهت کمک به شما برای غلبه بر اضطراب اجتماعی خود کمک بخواهید.

روانپزشکی ویژه در مشهد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند بیمارستان های روانپزشکی مشهد- درمانگاه روانپزشکی- بیمارستان اعصاب و روان خصوصی- روانپزشک با تجربه در مشهد- بیمارستان روانپزشکی کودکان- لیست پزشکان بیمارستان روانپزشکی مشهد- بستری بیماران اعصاب و روان پرداختیم.  ما در این مرکز تخصصی روانپزشکی خدمات بهداشتی و رفتاری و مشاوره ای جامع برای همه افراد جامعه ( کودکان و بزرگسالان ) از جمله مشاوره و درمان روانپزشکی مداوم بیماران توسط تیم چند تخصصی روان پزشکان، روانشناسان، مدد کاران اجتماعی بالینی، پرستاران و درمانگران برای طیف گسترده ای از اختلالات روانی فراهم آورده ایم.

ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم جهت ایجاد تغییرات مثبت و امیدی تازه در زندگی هموطنان عزیز و مراجعین محترم گامی هر چند کوچک برداریم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

Visits: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *