روانپزشک خصوصی در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک خصوصی در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانپزشک خصوصی در مشهد   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان  و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  بهترین روانپزشک مشهد- روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد – روانپزشک مشهد احمدآباد- فوق تخصص روانپزشک مشهد نیز است.

روانپزشک خصوصی در مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت انجام انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد بهترین روانپزشک مشهد- روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد – روانپزشک مشهد احمدآباد- فوق تخصص روانپزشک مشهد  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

روانپزشک خصوصی در مشهد – توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

روانپزشک خصوصی در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانپزشک خصوصی در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

تاریخچه روان پزشکی در ایران

در حالی که در اروپای قرون وسطی بیماران روانی را تسخیرشده توسط شیاطین می‌دانستند و آنها را شکنجه می‌کردند تا ارواح را از بدنشان خارج کنند، در ایران بخشی از دارالشفاها به این بیماران اختصاص یافته بود. با ظهور ستارگانی در آسمان پزشکی دوران اسلامی در ایران مانند زکریای رازی، ابوعلی‌سینا و سیداسماعیل جرجانی، طب ایران به اوج ترقی رسید و پرچم‌دار جهان پزشکی شد. این بزرگان بیماری‌های روانی را ناشی از اختلال مزاج‌ها و اثر آنها بر مغز می‌دانستند. ابوعلی سینا از معروف‌ترین دانشمندان مسلمان در کتاب قانون، توضیحات زیادی درباره بیماری‌های روانی دارد و چنین افرادی را بیمار می‌خواند.

تفاوت روان پزشکی با روان‌ شناسی

روان‌شناس دانش‌آموخته روان‌شناسی است که از علوم انسانی محسوب می‌شود. موضوع روان‌شناسی عبارت است از بررسی رفتار طبیعی و انگیزه‌های آن. روانپزشک خصوصی در مشهد – بنابراین لازم است عموم مردم از تفاوت بین روان‌پزشک و روان‌شناس آگاه باشند. درواقع روان‌شناسی، با پزشکی به‌طور عام و روان‌پزشکی به‌طور خاص ارتباطی ندارد. درضمن، فارغ‌التحصیل روان‌شناسی، اجازه تشخیص و درمان بیماران را نخواهد داشت.

همچنین بهتر است مردم از تفاوت بین روان‌پزشک و نورولوژیست (متخصص مغز و اعصاب) نیز آگاه باشند. متخصص مغز و اعصاب به کار تشخیص و درمان بیماری‌های مغزی مانند سکته و خونریزی‌های مغزی، فلج اندام‌ها، مولتیپل اسکلروزیس (یا بیماری ام‌اس) می‌پردازد. معمولا روان‌پزشکان به متخصص اعصاب و روان هم معروف هستند.

چقدر روان‌پزشکان را می‌شناسید

ساده‌ترین تعریف روان پزشکی عبارت است از شاخه‌ای تخصصی از پزشکی که به کار تشخیص، درمان، توانبخشی و پیشگیری از بیماری‌های روانی می‌پردازد. روانپزشک خصوصی در مشهد – روان‌پزشک فردی است که در رشته پزشکی تحصیل کرده و بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، دوره تخصصی خود را در رشته روان‌پزشکی یا اعصاب و روان می‌گذراند. روان‌پزشک پس از گذراندن این دوره تخصصی، هر روز در درمانگاه‌ها و بخش‌ها زیر نظر استادان خود به معاینه و درمان بیماران مشغول است و عصر و شب و ایام تعطیل نیز به صورت کشیک، اورژانس روان پزشکی را اداره می‌کند.

روان‌پزشکان این‌گونه درمان می‌کنند

در روان پزشکی این نکته که باید بیمار را درمان کرد نه بیماری را، بیش از هر تخصص پزشکی دیگری در این رشته صادق است. روانپزشک خصوصی در مشهد – در این رشته پزشکی روان‌پزشک می‌کوشد حتی اطرافیان و محیط زندگی بیمار را نیز درمان کند زیرا می‌داند جامعه ناسالم خود باعث بیماری است.

اگر متخصص قلب، گوارش بتواند درمانی را که درباره بیمار اروپایی یا آمریکایی یا آفریقایی یا چینی به نتیجه رسیده است، با موفقیت درباره بیمار ایرانی نیز به کار گیرد، انتظاری جز این نمی‌رود زیرا قلب، معده و کبد انسان‌ها همه به یکدیگر شبیه است و به یک نحو کار می‌کند، اما درباره مسایل روان پزشکی انسان‌ها این امر صادق نیست. تجربه‌های زندگی انسان‌ها، محیط پرورشی، رفتار والدین، تاثیر آموزگاران، وضعیت اجتماعی، تعلق به گروه‌های گوناگون قومی، دینی، فرهنگی و زبانی، همه در ایجاد، تخفیف یا تشدید، نحوه ابراز نشانه‌ها، چگونگی پذیرش درمان و پاسخ به درمان روان‌پزشکی موثر است.

دارودرمانی، روان‌درمانی، بستری در بیمارستان و الکتروشوک از روش‌های درمانی است که روان‌پزشک باتوجه به نوع بیماری آن را به کار می‌گیرد و در انجام آنها دانش و تجربه کافی دارد.

روانپزشک خصوصی در مشهد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند بهترین روانپزشک مشهد- روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد – روانپزشک مشهد احمدآباد- فوق تخصص روانپزشک مشهد پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 9

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *