قیمت هر جلسه نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

قیمت هر جلسه نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


قیمت هر جلسه نوروفیدبک ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- قیمت دستگاه نوروفیدبک – هزینه نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در احمدآباد- خرید لورتا نوروفیدبک- بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد  خواهیم پرداخت.

قیمت هر جلسه نوروفیدبککلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ ؛ خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- قیمت دستگاه نوروفیدبک – هزینه نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در احمدآباد- خرید لورتا نوروفیدبک- بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری انجام می گیرد .

قیمت هر جلسه نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
قیمت هر جلسه نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نگاهی به موارد استفاده و کاربرد نوروفیدبک

در حال حاضر، استفاده و کاربرد نوروفیدبک، به منظور کاهش اثر و درمان اختلالات و ناهماهنگی های امواج مغزی، در طیف وسیع و گسترده ای صورت می گیرد. بر این اساس، افراد بالغ و بزرگسال، نوجوانان و کودکان مبتلا به اختلالات کم توجهی، اختلالات رفتاری و صرع، می توانند استفاده و کاربرد نوروفیدبک را در دستور کار قرار داده و در جهت درمان اختلالات خود اقدام نمایند. از این روش درمانی برای جراحت و آسیب دیدگی مغزی نیز می توان به نحو مطلوب استفاده برد. یکی از معضلاتی که امروزه بسیاری افراد، از کوچک و بزرگ و پیر و جوان با آن دست به گریبان هستند، اختلال افسردگی و اضطراب می باشد. به همین جهت، یکی از موارد کاربرد نوروفیدبک، درمان اختلالاتی نظیر اضطراب و افسردگی می باشد. از دیگر موارد استفاده و کاربرد نوروفیدبک، آسیب دیدگی نوزاد به هنگام تولد و تاخیر در رشد کودکان محسوب می شود.

لازم به ذکر است که روش درمانی بازخورد عصبی برای اختلال اوتیسم نیز کاربرد دارد. فرد دارای این نوع اختلال در برقراری تعاملات اجتماعی و ارتباطات و همینطور رشد کلامی ناتوان و دارای مشکلاتی می باشد. قیمت هر جلسه نوروفیدبک–  از دیگر موارد استفاده از روش درمان بازخورد عصبی، می توان کاربرد این روش برای درمان اختلال اضطراب پس از حادثه را عنوان نمود. به طور کلی، انسان در طول زندگی خود، با حوادث و رویدادهای خارج از کنترل، ترسناک و طاقت فرسا مواجه می شود. در مواقعی که اتفاق حادث شده از اندازه و ظرفیت تحمل فرد بیشتر بوده و راهکار مؤثری برای غلبه بر آن در اختیار نداشته باشد، این اختلال شکل می گیرد. همچنین کاهش مشکلات بیش فعالی، افزایش توجه و تمرکز، بهبود مشکلات رفتاری و درمان اختلالات شناختی، از دیگر موارد کاربرد نوروفیدبک به شمار می آید. شایان ذکر است که در حال حاضر روش درمانی نوروفیدبک، نقش بسزایی در درمان اختلالات روحی ایفا می کند.

منظور از نوروفیدبک چیست؟

در مواقعی این سوال پیش می آید که نوروفیدبک چیست و موارد کاربرد نوروفیدبک در چه حوزه هایی می باشد. در پاسخ به این سوال که نوروفیدبک چیست، باید ابراز نمود که نوروفیدبک، یکی از روش های درمانی نسبتاً جدید، برای کاهش اثر و درمان بعضی از بیماری های عصبی و اختلالات ذهنی تلقی می شود.

در این شیوه درمانی، جهت ارزیابی امواج مغزی بیمار و ارائه بازخورد و اطلاعات در مورد شرایط بیماری، از دستگاه های کامپیوتری و حسگرها استفاده به عمل می آید. نظر به این موضوع که نوروفیدبک چیست، باید اشاره نمود که شیوه بازخورد عصبی، قابلیت بهبود عملکرد و هماهنگی امواج مغزی را به نحو مطلوب فراهم می سازد. در این موضوع که نوروفیدبک چیست، باید خاطر نشان کرد که در این روش درمانی برای نظارت بر وضعیت بدن بیمار، سنسورهای الکترونیکی یا دستگاه های کامپیوتری به بدن بیمار متصل شده و از این طریق اطلاعات در مورد شرایط بیماری در اختیار متخصص قرار می گیرد.

شایان ذکر است که از موارد کاربرد نوروفیدبک هماهنگی امواج مغزی، تنظیم و بهبود عملکرد مغز می باشد. بدون شک، برای فعالیت و بازده بهینه و مناسب یک دستگاه یا سیستم، هماهنگی، توازن و زمان بندی آن، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. قیمت هر جلسه نوروفیدبک–  مغز انسان نیز به مثابه یک سیستم بوده که برای عملکرد و کارکرد مطلوب، نیاز به هماهنگی میان قسمت های خود دارد. عمل کردن همه قسمت های سیستم به صورت هماهنگ و یکپارچه، سلامت و کارایی بالای سیستم را با خود به همراه دارد. بر همین اساس، یکی از موارد کاربرد نوروفیدبک، تنظیم مجدد امواج مغزی در صورت بروز هرگونه اختلال و ناهماهنگی می باشد. از آنجایی که مغز انسان، فرمانده بدن و بسیاری از احساسات، افکار و افعال محسوب می گردد، برای عملکرد بهینه، نیاز به هماهنگی و تنظیم اجزای مختلف خود دارد.

نحوه درمان و کاربرد نوروفیدبک

به طور کلی، شرکت در جلسات درمانی، استفاده و کاربرد نوروفیدبک و همینطور تعداد جلسات، متناسب با وضعیت بیمار برنامه ریزی می گردد. شایان ذکر است که کل طول درمانی این روش، غالباً در حدود بیست هفته بوده و در طی مدت درمان، بیمار موظف است حداقل یک بار در هفته در جلسات نوروفیدبک شرکت نماید. فرآیند درمان به این صورت است که بیمار بر روی صندلی قرار گرفته و سپس درمانگر اتصال سنسورهای الکترونیکی به جمجمه بیمار را انجام می دهد.

در ادامه و با استفاده از دستگاه یا کامپیوتر مخصوص، بررسی و ارزیابی سیگنال های مغزی صورت می گیرد. در ادامه روند درمان و کاربرد نوروفیدبک، بیمار، تصاویری مانند بازی های کامپیوتری را مشاهده می نماید. در این میان، ارسال بازخوردهایی از سوی دستگاه عصبی بیمار انجام می شود. قیمت هر جلسه نوروفیدبک– در صورت ناهماهنگی و عدم توازن در امواج مغزی، هدایت این امواج به سمت الگوهای کنترل شده و مطلوب، در دستور کار قرار می گیرد. لازم به ذکر است که پس از شرکت در چند جلسه و استفاده و کاربرد نوروفیدبک، اضطراب و مشکلات خواب بیمار به میزان قابل توجهی بهبود پیدا می کند.

در این زمینه باید خاطر نشان کرد که برای بسیاری از اختلالات و بیماری ها می توان بر روی کاربرد نوروفیدبک حساب باز کرد. بر این اساس، برای کاهش اثر یا حتی درمان مشکلاتی نظیر حرف زدن در خواب، راه رفتن در خواب و به طور کلی مشکلات خواب، سندرم درد و خستگی مزمن، فلج مغزی، اختلالات عاطفی و سندرم پیش از قاعدگی، نوروفیدبک یا بازخورد عصبی تاثیر گذار و کارساز واقع می شود.

همچنین از دیگر موارد کاربرد نوروفیدبک، می توان به مواردی نظیر سوء مصرف مواد، سردردهای میگرنی و دردهای مزمن، ناتوانی در یادگیری، کمبود توجه و بیش فعالی، اشاره کرد. ناگفته نماند که کاربرد نوروفیدبک به افزایش خود تنظیمی مغز کمک شایانی می کند.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- قیمت دستگاه نوروفیدبک – هزینه نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در احمدآباد- خرید لورتا نوروفیدبک- بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.

Visits: 21

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *