روانپزشک خوب در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک خوب در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانپزشک خوب در مشهد   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات در زمینه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  روانپزشک خوب در مشهد – روانپزشک در مشهد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- روانپزشک زن در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

روانپزشک خوب در مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد روانپزشک خوب در مشهد – روانپزشک در مشهد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- روانپزشک زن در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان تیمی از بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

روانپزشک خوب در مشهد – توسط روانپزشکان و درمانگران حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

روانپزشک خوب در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانپزشک خوب در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک

روانپزشک در حوزه درمان بیماری های روحی و روانی، مجوز تجویز دارو معاینه فیزیکی و انجام آزمایش را دارد. معمولاً روان پزشک برای تعیین این نکته که آیا علائم یک بیمار دلایل فیزیکی، روانی یا ترکیبی از هر دو را دارد، باید اطلاعات جامع تری داشته باشد. روانپزشک خوب در مشهد – این افراد به حوزه های عصب شناسی، روان شناسی، پزشکی عمومی، زیست بیوشیمی و همچنین داروشناسی کاملاً تسلط دارند.

روانپزشکان بیشتر از هر پزشک دیگری می توانند با بیماران خود ارتباط برقرار کنند؛ زیرا مهارت‌ های لازم در این حوزه را آموزش دیده اند و از روش های مختلف ارتباط درمانی برای کنترل بیماری های روحی و روانی افراد استفاده می نمایند. این افراد برای دریافت مدرک پزشکی، بسته به کشور محل تحصیل پس از گرفتن مدرک دیپلم حداقل باید ۱۰ سال در دانشگاه ‌های تخصصی تحصیل کند، تا بتواند به مدرک روانپزشکی دست پیدا نماید.

روانپزشک چه خدماتی ارائه می کند

همان طور که گفته شد روانپزشکان تحصیلات پزشکی داشته و می‌ توانند در طیف وسیعی، آزمایشات پزشکی و روانشناسی درخواست دهند. همچنین با بیماران خود به بحث و گفتگو پرداخت و ‌بررسی شرایط جسمی و روانی بیمار و آزمایشات مختلف، مشکل بیمار را به شکل بهتری تشخیص می ‌دهند.

تحصیلات خاص و آموزش های بالینی این افراد موجب شده تا رابطه پیچیده بین بیماری های عاطفی و بیماری های پزشکی و ژنتیکی را کاملا تشخیص داده و مورد ارزیابی قرار می دهند، سپس راه حل درمان برای بیماران ارائه می‌ دهند.روانپزشکان طیف گسترده ای از خدمات و درمان ها را می توانند برای بیماران ارائه کرده که در این بخش به مهمترین آنها اشاره می نماییم:

دارو درمانی

روانپزشک خوب در مشهد – روان پزشک می تواند با تجویز داروهای مختلف متناسب با شرایط و نیاز بیمار در روند بهبود اختلالات روانی کمک کند. معمولاً داروهای روانپزشکی با اصلاح عدم تعادل در مواد شیمیایی مغز که موجب اختلالات روانی می‌شوند، را درمان می نماید. بیمارانی که در طولانی مدت تحت درمان روانشناختی قرار می‌ گیرند، در صورت دریافت نکردن پاسخ، باید از روش های دارو درمانی بکار می برند.

درمان روانشناختی

درمان روان شناختی یا روان درمانی جزء درمان های اولیه است که روانپزشکان سعی می کنند تا مشکلات بیماران خود را با آن برطرف نمایند. طیف های گسترده ای از اختلالات روانی وجود دارد که برای هرکدام از این اختلالات باید شیوه خاصی از گفتگو در نظر گرفته شود.

روش های تحریک مغز مانند درمان با شوک برقی

روش های تحریک مغز با استفاده از شوک برقی که به آن الکتروشوک می گویند، همراه با بیهوشی بوده و یکی از کارآمدترین درمان های غیر دارویی بیماری های اعصاب و روان است. روانپزشک خوب در مشهد –  از این روش برای درمان بیماری افسردگی شدید، اختلال دوقطبی و بیماری هایی که به دارو درمانی پاسخ نمی ‌دهند استفاده کاربرد دارد.

درمان نوروفیدبک

نوروفیدبک یک نوع آموزش دادن به مغز با استفاده از خود مغز است، با این روش در واقع بازتوانی مغزی صورت می گیرد. در این روش مغز با بازخوردهایی که از محیط پیرامون و بدن دریافت می کند آموزش می بیند که چطور امواج را تنظیم نماید.

درمان با تحریک مغناطیسی مغز

در این روش غیر دارویی که شباهت زیادی با تحریک الکتریکی مغز دارد، مغز را تحت تأثیر میدان مغناطیسی قرار داده و پس از قرار گرفتن بیمار بر روی صندلی مخصوص، سیم های خاصی با اندازه گیری های دقیق، روی سر بیمار قرار می‌ گیرد. این سیم ‌ها جریان الکترومغناطیسی را به سر وارد کرده که پس از عبور از سلول ها به نورون های عصبی می رسد. موجب تحریک نورون ها می گردد. این تحریک شدن در درمان و بهبود علائم اختلال های روانشناختی مفید است.

روانپزشک خوب در مشهد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند روانپزشک خوب در مشهد – روانپزشک در مشهد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- روانپزشک زن در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *