هزینه جلسات نوشمجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد کجاست| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهدروفیدبک مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد کجاست| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


هزینه جلسات نوروفیدبک مشهد ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و … می باشد. همچنین به موضوعات  هزینه نوروفیدبک در کرج- هزینه نوروفیدبک در اهواز- نوروفیدبک خوب مشهد- هزینه نوروفیدبک در اصفهان- هزینه نوروفیدبک – لورتا نوروفیدبک در مشهد  خواهیم پرداخت.

هزینه جلسات نوروفیدبک مشهدکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ و با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد هزینه نوروفیدبک در کرج- هزینه نوروفیدبک در اهواز- نوروفیدبک خوب مشهد- هزینه نوروفیدبک در اصفهان- هزینه نوروفیدبک – لورتا نوروفیدبک در مشهد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا شماره تلفن ارزیابی اولیه ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ و بصورت حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

هزینه جلسات نوروفیدبک مشهد- نوروفیدبک توسط درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد .

هزینه جلسات نوروفیدبک مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
هزینه جلسات نوروفیدبک مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

هزینه نوروفیدبک

 هزینه و قیمت نوروفیدبک مثل تعرفه ویزیت پزشک نیست که عدد ثابتی داشته باشد. البته این جمله به این معنی نیست که هر مرکزی بتواند هر چقدر میخواهد بعنوان هزینه نوروفیدبک تعیین کند.  در مورد اقدامات نوروتراپی  در کتابچه خدماتن پزشکی تعیین قیمت شده است. مثلا هزینه نوروفیدبک هر جلسه برابر با ۵.۵ کا است و کا در سال ۱۴۰۰ برابر با ۴۷۰۰۰ تومان است. پس در این سال قیمت هر جلسه نوروفیدبک حداکثر ۲۵۸,۵۰۰ تومان تعیین شده است.  البته مراکز مختلف هزینه نوروفیدبک یا هزینه نقشه مغزی را می توانند کمتر از این مقدار نیز تعیین نمایند. بنابراین این مراکز بسته به شرایط خودشان قیمت های متفاوتی، البته کمتر از قیمت مصوب، تعیین می نمایند.

هزینه نوروفیدبک به چه عواملی بستگی دارد؟

در درمان های تکنولوژیک نظیر درماننوروفیدبک عوامل مختلفی در تعیین قیمت نقش دارند. این هزینه نوروفیدبک در مراکز معتبر کشورهای اروپایی و آمریکایی هم با یکدیگر می تواند متفاوت باشد. بعضی از این عوامل عبارتند از:

 تجهیزات و مواد مصرفی

طبیعتا استفاده از دستگاههای برند و معروف دنیا، نظیر دستگاههای پروکامپ از کمپانی بزرگ کانادایی Thought Tecnology  که ما در مرکز نوروفیدبک زندگی شاد استفاده می کنیم، با توجه به هزینه های استهلاکی و تعمیراتی بالای این دستگاهها، پر هزینه تر از دستگاههای متفرقه خواهد بود. هزینه جلسات نوروفیدبک مشهد- البته دقت درمانی این دستگاههای معروف هم طبیعتا توسط مراجع معتبر علمی تایید شده است.

 درمانگر

طبیعتا فرق می کند که درمانگر اصلی و تعیین کننده پروتکل در چنین مراکزی یک پزشک متخصص، با اطلاعات به روز علمی و مطالعه مداوم در زمینه درمانهای نوروفیدبک باشد و یا صرفا یک تکنسین که دوره کوتاهی را گذرانده و نمی توان او را ارزیابی علمی کرد. بنابراین بسته به نیروهای درمانی و میزان تخصص آنها هزینه نوروفیدبک و هزینه بیوفیدبک و هزینه نقشه مغزی در مراکز مختلف متفاوت است. در مرکز نوروفیدبک زندگی شاد تمامی روند درمان و پروتکل نویسی توسط دکتر مهدی دهقانی، متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، انجام می گردد.

 نحوه درمان

هزینه جلسات نوروفیدبک مشهد- اینکه حین درمان شما یک درمانگر مسلط به نوروفیدبک و بیماریهای مغز و اعصاب در کنار شما حضور داشته و در مسیر آموزش شما را صفر تا صد راهنمایی و هدایت کند و یا بلعکس درمان توسط فردی انجام شود که فقط الکترودها را وصل کرده و سپس اطاق را ترک کند تا به کارهای دیگری برسد، طبیعتا عامل بسیار تاثیرگذاری در روند درمان است. هزینه درمانی هم در این دو روش حتما متفاوت خواهد بود. بنابراین یک عامل مهم در تعیین هزینه نوروفیدبک و هزینه بیوفیدبک این عامل انسانی است.

شهر و محل درمان

هزینه نوروفیدبک در تهران با هزینه نوروفیدبک در سایر شهرها هم متفاوت است.همچنان ممکن است این هزینه در شهرهایی مانند تبریز، اصفهان، مشهد و کرج نیز با یکدیگر متفاوت باشد. قسمتی از این تفاوت به هزینه های زندگی در شهرهای مختلف می تواند بستگی داشته باشد.

البته در مرکز نوروفیدبک زندگی شاد، با اینکه تمام استانداردهای درمانی، تجهیزاتی و پرسنلی در بالاترین حد ممکن تعیین شده است، ولی برای امکان بخشیدن به استفاده از این قبیل درمانها برای مراجعین مختلف، قیمت نوروفیدبک و هزینه نوروفیدبک به میزان قابل توجهی کمتر از میزان مصوب معاونت درمان تعیین شده است.

همچنین با توجه به قرارداد های این بیمارستان با بسیاری از بیمه های مکمل، هزینه نوروفیدبک در این مرکز و همچنین هزینه نقشه مغزی تحت پوشش بسیاری از بیمه های مکمل هم قرار داده شده است. هزینه جلسات نوروفیدبک مشهد- جهت پرسیدن قیمت نوروفیدبک بصورت دقیقتر از این مرکز، میتوانید با شماره های مرکز نوروفیدبک زندگی شاد بعنوان یکی از بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد تماس بگیرید

 قیمت هر جلسه tdcs

هزینه هر جلسه tdcs در شهرهای مختلف و کیلینیک های مختلف متفاوت است، برای اطلاع از قیمت آن می توانید با مراکز ما تماس بگیرید.

هزینه جلسات نوروفیدبک مشهد– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند هزینه نوروفیدبک در کرج- هزینه نوروفیدبک در اهواز- نوروفیدبک خوب مشهد- هزینه نوروفیدبک در اصفهان- هزینه نوروفیدبک – لورتا نوروفیدبک در مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ با شماره تلفن۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ در تماس باشید.

Visits: 29

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *