ادرس روانپزشک خوب در مشهد| خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

ادرس روانپزشک خوب در مشهد| خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانپزشک خوب در مشهد   : خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات در زمینه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  فوق تخصص روانپزشک مشهد- روانپزشک در مشهد- روانپزشک مشهد امامت- بهترین دکتر افسردگی در مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- روانپزش ماهر در مشهد- متخصص اعصاب و روان در قاسم آباد مشهد نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

متن: روانپزشک خوب در مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان  در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد فوق تخصص روانپزشک مشهد- روانپزشک در مشهد- روانپزشک مشهد امامت- بهترین دکتر افسردگی در مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- روانپزش ماهر در مشهد- متخصص اعصاب و روان در قاسم آباد مشهد  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان و موفق خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان تیمی از بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

روانپزشک خوب در مشهد – توسط روانپزشکان و درمانگران حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۷ سال سابقه موفق در مشهد برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

روانپزشک خوب در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانپزشک خوب در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد

در اختلال شخصیت پارانوئید فرد با ظن و شک رفتار و اعمال دیگران را تفسیر می‌کند، او رفتار اطرافیان را تهدیدآمیز، تحقیرآمیز و آسیب‌زننده برداشت می‌کند. روانپزشک خوب در مشهد – افراد مبتلا به این اختلال شخصیت نمی‌توانند اعتراف کنند و یا بپذیرند که چه احساسات منفی به دیگران دارند، ترس از سوء استفاده و خیانت در آنها بسیار قوی است و حتی اگر مورد اعتماد بودن اطرافیان ثابت شود که بازهم اعتمادی به آنها ندارند.

معمولاً از رفتار و گفتار بسیار عادی و معمولی اطرافیان برداشت شخصی و غلطی دارند که باعث می‌شود رنجیده و خشمگین شوند و تا مدت‌ها این احساس را درون خود نگه‌داشته و حتی پرورش دهند. روانپزشک خوب در مشهد – اولین نشانه‌های این اختلال در اوایل بزرگ‌سالی با نشانه‌های مانند بدگمانی و سوءظنی که قابل‌اثبات نیست همراه است، سوءتعبیرهای مداوم از رفتار و نیت اطرافیان، بدجنس و بدخواه دانستن دیگران و نوعی بی‌اعتمادی مداوم بروز پیدا می‌کند.

علائم نشانه‌های اختلال شخصیت پارانوئید

  • تصور می‌کنند اطرافیان قد سوء‌استفاده و یا فریب او را دارند.
  • نسبت به تعهد یا وفاداری دیگران مشکوک هستند.
  • از مسائل شخصی زندگی خود به دیگران چیزی نمی‌گویند، می‌ترسند دیگران علیه خودشان از این اطلاعات استفاده کنند.
  • به کسی اعتماد نمی‌کنند.
  • اطرافیانشان را نمی‌بخشند.
  • کینه‌توز هستند.
  • انتقاد ناپذیر و بسیار حساس هستند.
  • با خشم و عصبانت واکنش نشان می‌دهند.
  • هر چیزی را خیلی سریع تلافی می‌‎کنند.
  • تصور می‌کنند دیگران قصد حمله به شخصیت آنها را دارند.
  • بدون اینکه دلایل واقعی وجود داشته باشد به همسر خود شک کرده و به او خیانت‌کار می‌گویند.
  • نگاه‌های تصادفی دیگران را بد تعبیر می‌کنند.
  • روابط آنها با دیگران سرد است و فاصله خود را با دیگران حفظ می‌کنند.
  • احتمال دارد شخصیتی کنترل کننده و حسود داشته باشند.
  • همیشه حق با آنهاست و خود را مسئول هیچ مشکلی نمی‌دانند.
  • نمی‌توانند آرام باشند.
  • برخوردشان با دیگران خصمانه است.
  • دعوایی هستند.

شیوع اختلال شخصیت پارانوئید

شیوع این اختلال بین ۰.۵ تا ۲.۵ درصد از کل جمعیت را در برمی‌گیرد. پارانوئید بین مردان شایع‌تر است و برخی معتقند شیوع بیشتری در گروهای اقلیت‌، مهاجران و سالمندان دارد. احتمال بروز این بیماری بین افرادی که در فامیل خود سابقه اسکیزوفرنی دارند بیشتر است.افرد مبتلا به پارانوئید معمولا خودشان برای درمان اقدام نمی‌کنند و از طرف همسر و مدیر (صاحب‌کار) برای درمان به تراپیست و یا کلینیک روانپزشکی مراجعه می‌کنند.

عوارض و مشکلات اختلال شخصیت پارانوئید

به دلیل نحوه تفکر و رفتار افراد مبتلا به اختلال شخصیت پارانوئید توانایی خود را در حفظ ارتباط اجتماعی را تدریج کاهش میابد، نمی‌توانند در محیط شغلی، تحصیلی و اجتماعی به خوبی عمل کنند، درگیر دعواهای حقوقی با دیگران می‌شود و برای اینکه بتوانند افراد را “مجازت” کنند مرتب از آنها شکایت می‌کنند. روانپزشک خوب در مشهد – از هم پاشیدن خانواده، از دست دادن شغل و حتی مسکن از دیگر خطراتی است که افراد مبتلا به این بیماری‌ ذهنی را تهدید می‌کند.

علت بروز اختلال شخصیت پارانوئید

علت اصلی این بیماری هنوز مشخص نشده با این حال محققین تصور می‌کنند ترکیب عوامل ژنتیکی و روانشناختی در بروز چنین عارضه‌ای دخیل است. با توجه به اینکه پارانوئید بین آنهایی که در فامیل خود فردی مبتلا به اسکیزوفرنی داشته‌اند شیوع بیشتری دارد محققین تصور می‌کنند بین این دو اختلال شخصیتی رابطه ژنتیکی وجود دارد.

تجارب دردناک جسمی و عاطفی در دوران کودکی می‌تواند در ابتلا به پارانوئید نقش داشته باشد. عصبانیت بی‌دلیل یا حمایت بی‌حد و اندازه والدین می‌تواند منجر به احساس نا امنی عمیقی در کودک شود که در بزرگسالی به اختلال شخصیت پارانوئید تبدیل شود.

تشخیص اختلال پارانوئید

روانپزشک خوب در مشهد – تاریخ و علائم بیماری را بررسی می‌کنند، احتمالا دارد از نظر فیزیکی نیز معاینه شود تا شرایط جسمی بیمار نیز بررسی شود و در نهایت فرد را به روانپزشک و روانشناس ارجاع می‌دهند، آنها برای تشخیص و درمان بیماری‌های روانی و ذهنی آموزش‌دیده‌اند. آنها با استفاده از گفت‌وگو و گرفتن تست‌های روانشناسی که برای تشخیص اختلالات طراحی‌شده می‌توانند نوع اختلال و سطح و شدت و ضعف آن را تعیین کنند.

درمان اختلال شخیت پارانوئید

از‌آنجایی‌که عواقب این بیماری می‌تواند فاجعه‌بار باشد درمان همه جانبه برای بهبود  لازم است. برنامه‌های مانند خودیاری وکمک خانواده می‌تواند تاثیر مهمی داشته باشد.

دارو درمانی اختلال شخصیت پارانوئید

ازآنجایی‌که دارو احساس سوءظن و بدگمانی را در بیمار افزایش می‌دهد و احتمال ترک درمان وجود دارد، دارودرمانی چندان توصیه نمی‌شود. روانپزشک خوب در مشهد – ولی اگر با شرایط خاصی که عوارضی مانند اضطراب شدید و یا توهم زندگی عادی فرد با مشکل مواجه کند برخی داروها برای فرد تجویز می‌شود.

روان درمانی اختلال شخصیت پارانوئید

یکی از موفق‌ترین و بهترین روش های درمانی برای اختلال پارانوئید روان‌درمانی است. به دلیل مشکلاتی که در برقراری ارتباط با دیگران دارند باید درمان این افراد جدی گرفته شود.

درمان و معالجه می‌تواند در کنترل و بهبود شک و سوءظن موثر واقع شود، البته درمان چنین افراد بسیار دشوار است زیرا حتی به پزشک و درمان‌گر خود نیز شک می‌کنند. این اختلال اگر بدون درمان باقی بماند و یا نیمه رها شود مزمن می‌شود.ایجاد اندکی اعتماد بین درمانگر و حفظ همین میزان اعتماد نیز کار پیچیده‌ای است و نیاز به تحمل و دقت بسیار زیادی می‌طلبد. در بسیاری از موارد درصدی از بیماری در فرد باقی می‌ماند و این افراد نیاز به درمانی همه جانبه تا پایان زندگی دارند.

روانپزشک خوب در مشهد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند فوق تخصص روانپزشک مشهد- روانپزشک در مشهد- روانپزشک مشهد امامت- بهترین دکتر افسردگی در مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- روانپزش ماهر در مشهد- متخصص اعصاب و روان در قاسم آباد مشهد پرداختیم.  ما در این مرکز تخصصی روانپزشکی خدمات بهداشتی و رفتاری و مشاوره ای جامع برای همه افراد جامعه ( کودکان و بزرگسالان ) از جمله مشاوره و درمان روانپزشکی مداوم بیماران توسط تیم چند تخصصی روان پزشکان، روانشناسان، مدد کاران اجتماعی بالینی، پرستاران و درمانگران برای طیف گسترده ای از اختلالات روانی فراهم آورده ایم.

ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم جهت ایجاد تغییرات مثبت و امیدی تازه در زندگی هموطنان عزیز و مراجعین محترم گامی هر چند کوچک برداریم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

Views: 30

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *