روانپزشک کودک در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک کودک در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانپزشک کودک در مشهد   : خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات در زمینه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک کودک در مشهد – فوق تخصص بیش فعالی کودکان- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- دکتر برای تشخیص بیش فعالی کودک در مشهد- دکتر روانپزشک مشهد- روانپزشک کودکان نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

روانپزشک کودک در مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان  در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک کودک در مشهد – فوق تخصص بیش فعالی کودکان- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- دکتر برای تشخیص بیش فعالی کودک در مشهد- دکتر روانپزشک مشهد- روانپزشک کودکان  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان و موفق خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان تیمی از بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

روانپزشک کودک در مشهد – توسط روانپزشکان و درمانگران حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۷ سال سابقه موفق در مشهد برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

روانپزشک کودک در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانپزشک کودک در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد

تفاوت اصلی میان یک روانشناس و روانپزشک، در بنیاد فکری آن‌ها برای تشخیص علت بیماری است. روانپزشک مدام به‌دنبال عوامل بیولوژیکی و روانشناس همیشه به‌دنبال عوامل محیطی است. به‌همین‌دلیل، روانپزشک تصور می‌کند که با دارودرمانی مشکل بیمار حل می‌شود. روانپزشک کودک در مشهد –  روانشناس نیز باور دارد که راه‌حل اصلی بسیاری از مشکلات روانی مشاوره و روان‌درمانی است.

درحالی‌که مطالعات جدید ثابت کرده‌اند که اغلب مشکلات روانی مانند افسردگی و اضطراب، آنقدر پیچیده هستند که باید برای درمان قطعی از وجود روانشناس و روانپزشک به‌صورت همزمان بهره‌مند شد.

احتمالاً تا الان در مورد درمان شناختی رفتاری (CBT) مطلبی خوانده‌اید. هدف اصلی CBT کمک به درمان افراد با یادگیری و تمرین تکنیک‌های خاص از طریق کار بر روی احساسات ناخواسته و الگوهای افکار منفی است. دقیقا کاری که یک روانشناس انجام می‌دهد. روانپزشک کودک در مشهد –  او می‌تواند وضعیت سلامت روان فرد را از طریق مصاحبه و مشاهداتی که در جلسات مختلف دارد، تشخیص دهد. گاهی ممکن است تست‌های عصبی یا روان‌شناختی نیز انجام دهد. اما در نهایت برای درمان قابلیت تجویز دارو را ندارد.

درحالی‌که دکتر روانپزشک پس از تشخیص بالینی بیماری روانی، می‌تواند انواع داروهای ضد افسردگی، ضد روان‌پریشی، تثبیت‌کننده‌های خلق‌وخو، محرک‌ها و آرام‌بخش‌ها را تجویز کند. دلیل اصلی این مسئله این است که روانپزشک پس از گذراندن ۷ سال دوره پزشکی عمومی، به مدت ۴ سال دوره رزیدنتی روانپزشکی را گذرانده است. یعنی به اندازه کافی از فیزیولوژی بدن و مکانیسم عمل داروها آگاه است.

در مقابل، دکتر روانشناس در تمامی دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا خود بیشتر بر ریشه‌یابی ساختار مغز و روان انسان تمرکز می‌کند. اگرچه ممکن است نگاه بالینی داشته باشد اما در مورد فیزیولوژی بدن و مکانیسم عمل داروها آموزش نمی‌بیند.

چه زمانی باید به دکتر روانشناس مراجعه کنیم؟

اگر دوران سختی را پشت سر می‌گذارید یا می‌خواهید روی درک بهتر افکار و رفتارهای خود کار کنید، مراجعه به یک روانشناس ممکن است فکر خوبی باشد. روانپزشک کودک در مشهد –  روانشناسان متخصصانی هستند که در مورد ویژگی‌های مختلف رفتار انسانی آموزش دیده‌اند. در مورد زمان مراجعه به روانشناس می‌توان گفت که برای رفع مشکلات روانی و عاطفی مانند موارد زیر عالی هستند:

  • افسردگی، اضطراب یا استرس
  • سوءمصرف مواد مخدر و الکل
  • ترس‌ها و فوبیاها
  • عزت نفس پایین
  • اختلال استرس پس از سانحه

روانشناس همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا با چالش‌هایی که ممکن است در زندگی با آن‌ها روبه‌رو شوید، خیلی راحت‌تر کنار بیایید. مواردی مانند:

  • استرس مالی و ورشکستگی
  • قطع رابطه عاطفی یا طلاق
  • خشونت خانگی
  • سالخوردگی و کم‌توانی
  • غم از دست دادن یک عزیز

چه زمانی باید به دکتر روانپزشک مراجعه کنیم؟

اگر مشکلات پیچیده‌تری در مورد سلامت روان خود دارید که ممکن است برای درمان به دارو نیاز داشته باشند، مراجعه به روانپزشک انتخاب بهتری است. مواردی مانند:

  • افسردگی شدید
  • اختلالات اضطرابی شدید مانند حملات پانیک و فوبیای شدید
  • اختلال دو قطبی
  • اسکیزوفرنی
  • اختلال کمبود توجه و بیش‌فعالی (ADHD)
  • اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)
  • اختلال وسواس فکری جبری (OCD)
  • اختلالات شدید سوءمصرف مواد مخدر یا الکل
  • اختلالات خوردن مانند بی‌اشتهایی و بولیمیا (پرخوری عصبی)

این‌ها مشکلاتی نیستند که فقط با روان‌درمانی حل شوند بلکه مصرف دارو نیز لازم است. روانپزشک کودک در مشهد –  گاهی حتی باید تحت نظر روانپزشک در بیمارستان روانی بستری شوید.

واقعیت ماجرا این است که بسیاری از بیماری‌های روانی مانند افسردگی، اضطراب، حمله عصبی، فوبیا، مشکلات خواب و غیره در مراحل اولیه به کمک مشاوره روانشناس قابل درمان هستند. اما وقتی شدت آن‌ها افزایش پیدا کرد باید برای دارودرمانی به روانپزشک مراجعه کرد. البته مشکلات روانی مانند دوقطبی، اسکیزوفرنی، پارانویا، بیش‌فعالی و غیره از همان ابتدا نیاز به مراجعه به روانپزشک برای دارودرمانی دارند. بنابراین، زمان مراجعه به روانپزشک به عوامل زیادی بستگی دارند.

روانپزشک کودک در مشهد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک کودک در مشهد – فوق تخصص بیش فعالی کودکان- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- دکتر برای تشخیص بیش فعالی کودک در مشهد- دکتر روانپزشک مشهد- روانپزشک کودکان پرداختیم.  ما در این مرکز تخصصی روانپزشکی خدمات بهداشتی و رفتاری و مشاوره ای جامع برای همه افراد جامعه ( کودکان و بزرگسالان ) از جمله مشاوره و درمان روانپزشکی مداوم بیماران توسط تیم چند تخصصی روان پزشکان، روانشناسان، مدد کاران اجتماعی بالینی، پرستاران و درمانگران برای طیف گسترده ای از اختلالات روانی فراهم آورده ایم.

ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم جهت ایجاد تغییرات مثبت و امیدی تازه در زندگی هموطنان عزیز و مراجعین محترم گامی هر چند کوچک برداریم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

Visits: 26

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *