شوک tdcsبا 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

شوک  tdcsبا ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات درمان افسردگی با دستگاهtdcs – نرم افزارtdcs – قیمت دستگاه tdcs – کتاب tdcs – تفاوت نوروفیدبک و tdcs – انواع تحریک الکتریکی مغز- تعداد جلسات tdcs – مزایای tdcsخواهیم پرداخت.

شوک tdcs– تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد درمان افسردگی با دستگاهtdcs – نرم افزارtdcs – قیمت دستگاه tdcs – کتاب tdcs – تفاوت نوروفیدبک و tdcs – انواع تحریک الکتریکی مغز- تعداد جلسات tdcs – مزایای tdcs در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

شوک tdcs-خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

شوک tdcsامروزه درمان های جدیدی در حیطه اختلال های روان شناختی و روان پزشکی به وجود آمده است. درمان‌هایی که به نسبت سالیان قبل اثربخشی سریع‌تر و کارآمد‌تری داشته و همچنین با عوارض کمتری هم همراه هستند. یکی از این درمان‌های جدید، تحریک الکتریکی فراجمجمه ای یا همان TDCS است که یک تکنیک توانبخشی شناختی بوده و به عنوان نوعی نوروتراپی هم شناخته می شود.

شوک tdcsبا 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تحریک الکتریکی مغز TDCS چیست؟

TDCS یکی از روش های غیر تهاجمی تحریک مغز است که با استفاده از جریان الکتریکی ضعیف و پیوسته، اثر خود را به جا می‌گذارد. این جریان الکتریکی پیوسته، تحریک پذیری نورونی را در نواحی خاص مغز، افزایش یا کاهش می‌دهد. شوک tdcsاین تغییر در تحریک پذیری نورونی به تغییر در عملکرد مغز منجر می‌شود و امروزه کاربرد گسترده‌ای در اختلالات نورولوژیکی و روانپزشکی پیدا کرده است. در این روش درمانی، دو الکترود با توجه به اختلال مورد نظر روی قسمتی از سر قرار می‌گیرند. یکی از الکترود‌ها دارای بار مثبت و دیگری دارای بار منفی است. جریانی که شدت آن بین ۲-۱ میلی آمپر متغیر است بین الکترود‌ها برقرار شده و بخشی از آن از طریق جمجمه وارد مغز می‌شود. شوک tdcsجریان الکتریکی وارد شده به مغز قادر است فعالیت سلول‌های مغزی را تحت تاثیر قرار داده و از این طریق، اثرات درمانی به جا بگذارد.تحریک پذیری ایجاد شده در مغز، وابسته به شدت جریان، طول مدت تحریک و جهت جریان الکتریکی، متغیر است. برای اهداف بالینی که نیازمند اثرات طولانی مدت است، افزایش طول مدت تحریک یا قدرت تحریک حائز اهمیت است. از سوی دیگر تکرار جلسات و افزایش تعداد جلسات TDCS باعث انباشتگی اثرات درمانی آن می‌شود.

برنامه زمانی استفاده از TDCS چگونه است؟

شوک tdcsاین درمان در عرصه بالینی ابزاری انعطاف پذیر محسوب می‌شود. جلسات درمانی آن از هفته‌ای یک بار تا استفاده روزانه متغیر است. هر چند که نتایج درمانی آن ها متفاوت خواهد بود. جلسات پیوسته و متراکم نتایج بالینی بهتر و سریع‌تری دارند. فشردگی جلسات بر حسب نیاز درمانی فرد و سایر ویژگی‌ها تعیین می‌شود.درمان با TDCS شامل دو مرحله فشرده و درمان نگهدارنده است. در مرحله فشرده، جلسات پی‌در‌پی برای فرد طراحی می‌شود و پس از دستیابی به نتایج بالینی رضایت بخش، درمان نگهدارنده که به شکل جلسات هفتگی یا ماهانه خواهد بود با هدف تثبیت نتایج بالینی اجرا می‌شود.

شوک tdcs–  در این مقاله به موضوعات درمان افسردگی با دستگاهtdcs – نرم افزارtdcs – قیمت دستگاه tdcs – کتاب tdcs – تفاوت نوروفیدبک و tdcs – انواع تحریک الکتریکی مغز- تعداد جلسات tdcs – مزایای tdcsپرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 89

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *