هزینه هر جلسه روانپزشکی | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

هزینه هر جلسه روانپزشکی | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


علائم وسواس فکری در نوجوانان  : کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  درمان وسواس فکری بدون دارو- تست وسواس فکری- درمان وسواس فکری در نوجوانان – معجزه درمان وسواس- علت افکار منفی در نوجوانان- وسواس فکری از چه سنی شروع میشود- درمان وسواس فکری چقدر طول میکشد  نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

علائم وسواس فکری در نوجوانانکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد درمان وسواس فکری بدون دارو- تست وسواس فکری- درمان وسواس فکری در نوجوانان – معجزه درمان وسواس- علت افکار منفی در نوجوانان- وسواس فکری از چه سنی شروع میشود- درمان وسواس فکری چقدر طول میکشد   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

علائم وسواس فکری در نوجوانان- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با درمان های بدون دارو و پایدار برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

علائم وسواس فکری در نوجوانان| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
علائم وسواس فکری در نوجوانان| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

مرحله نوجوانی یک مرحله دشوار در زندگی هر فرد است، بنابراین دور از انتظار نیست که ویژگیهای فردی نوجوان با گذر از این مرحله، بهبود یابد. اما متاسفانه، در درصد کمی از نوجوانان، خصلتها و رفتارهای عجیب و غریب و غیرمعمول نشانگر یک مشکل جدی در سلامت روان آنها است، بیماری وسواس فکری در نوجوانان یکی از شایع ترین این مشکلات است. علائم وسواس فکری در نوجوانان- این اختلال روانپزشکی که به اختصار OCD نامیده میشود، میتواند باعث پریشانی بسزایی در فرد شده و در موارد حادتر حتی میتواند زندگی شخص را فلج کند.

مانند همه والدین، ممکن است شما هم در تشخیص رفتارهای نرمال و غیر عادی نوجوان خود با مشکل روبرو شوید، دپارتمان تخصصی مشاوره کودک و نوجوان در مرکز مشاوره فراز، با مشاوران و درمانگران با تجربه، به شما در شناخت و تشخیص علایم این بیماری کمک خواهد کرد تا با گرفتن راهنمایی و مشاوره های بجا و مناسب اقدامات لازم را انجام دهید.

آمار و حقایق موجود در مورد  وسواس فکری- عملی یا وسواسی- جبری (OCD)

در ادامه آمار و حقایق مربوط به اختلال وسواس فکری- عملی  (OCD) آورده شده است:

وسواس فکری – عملی (OCD) معمولا در اواخر دوران نوجوانی یا اوایل دهه بیست شکل می گیرد، اما در برخی موارد ممکن است در دوران کودکی شروع شود.

تقریبا در ۲۵ درصد موارد شروع OCD در ۱۴ سالگی رخ می دهد.

بین ۱ تا ۳ درصد از کودکان و نوجوانان مبتلا به OCD هستند که آن را به یکی از رایج ترین اختلالات روانپزشکی در این گروه سنی تبدیل کرده است.

تقریبا ۷۰ درصد از افراد مبتلا، به یک یا چند اختلال روانپزشکی دیگر مبتلا هستند.

حداقل در هر ۴ از ۱۰ فرد مبتلا، این بیماری به یک اختلال مزمن تبدیل می شود.

تخمین زده شده که ۴۰ درصد از افرادی که در دوران کودکی به این بیماری مبتلا میشوند تا بزرگسالی بهبود می یابند. برای ۶۰ درصد دیگر، شروع این بیماری در دوران کودکی اغلب به این معنی است که این اختلال حادتر و مزمن تر خواهد شد.

علائم وسواس فکری در نوجوانان- خطر خودکشی در افراد مبتلا به OCD بیشتر است و این خطر در بیمارانی که اختلالات روانپزشکی دیگری مانند اختلال خلقی یا پریشانی دارند، بیشتر است.

وسواس فکری- عملی (OCD) چیست؟

وسواس فکری – عملی یک بیماری روانی است و همانطور که از نامش پیداست از افکار وسواسی (obsessions) و اعمال بی ارادی یا جبری (compulsions) تشکیل شده است. وسواس فکری به صورت افکار تکراری، تصاویر ذهنی یا تمایلاتی که هم ناخودآگاه و هم مزاحم هستند ظاهر می شوند. علائم وسواس فکری در نوجوانان-  آنها معمولا منفی هستند و میتوانند سطح بالایی از اضطراب و پریشانی ایجاد کنند. بمباران مکرر و مداوم این افکار ناخواسته میتواند تمرکز نوجوانان را در مدرسه یا محل کار بسیار دشوار کند، چه برسد به لذت بردن از زندگی در حالت طبیعی.

انواع رایج وسواس های فکری (obsessions) عبارتند از:

نگرانی در مورد گرایش جنسی

ترس از میکروب یا آلودگی

نگرانی در مورد مریض شدن یا مردن

ترس از انجام کارهای خشونت آمیز

نگرانی در مورد وقوع اتفاقات بد

افکار، امیال یا تصاویر جنسی ناخواسته و مزاحم

افکار آزاردهنده ای که ماهیت مذهبی دارند

در تلاش برای کاهش اضطراب و تنش ناشی از وسواس، افراد مبتلا به OCD رفتارهای بی ارادی مانند شستن بیش از حد دستها و قرار دادن اشیا در نظم خاصی را، مرتب انجام می دهند. برای برخی از افراد مبتلا به OCD، این رفتارهای بی ارادی به قدری وقت آنها را می گیرد که اصلا نمی توانند سازنده باشند. این رفتارهای وسواس گونه در بهترین حالت باعث تسکین مقطعی آنها می شود.

علائم وسواس فکری در نوجوانان– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند درمان وسواس فکری بدون دارو- تست وسواس فکری- درمان وسواس فکری در نوجوانان – معجزه درمان وسواس- علت افکار منفی در نوجوانان- وسواس فکری از چه سنی شروع میشود- درمان وسواس فکری چقدر طول میکشد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

 

 

Visits: 112

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *