عوارض نوروفیدبک در کودکان با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

عوارض نوروفیدبک در کودکان با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  قرص نوروفیدبک چیست- نظرات در مورد نوروفیدبک- کلینیک نوروفیدبک- تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- هزینه نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- نوروفیدبک در بارداری خواهیم پرداخت.

عوارض نوروفیدبک در کودکان – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد قرص نوروفیدبک چیست- نظرات در مورد نوروفیدبک- کلینیک نوروفیدبک- تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- هزینه نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- نوروفیدبک در بارداری در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

عوارض نوروفیدبک در کودکان – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

نوروفیدبک چیست؟

نوروفیدبک همان بازخورد عصبی می باشد که یک تمرین فعالیت مغزی است و با نصب حسگر هایی به سر، این امواج روی رایانه نمایش داده می شود و بیمار با کمک یک متخصص سعی می کند امواج نامنظم مغزی خود را کنترل کرده و در نتیجه آن را بهبود ببخشد و یک متخصص نوروفیدبک با استفاده از نرم افزار ها و وسایل مختص کارش میتواند یک برنامه به بیمار خود ارائه دهد و به او کمک کند تنظیم امواج مغزی خود را انجام دهد. عوارض نوروفیدبک در کودکان –   این عملکرد در مورد کودکان نیز انجام می شود، ما در اینجا به عوارض نوروفیدبک در کودکان می پردازیم.

عوراض نوروفیدبک در کودکان

در درمان ها یکی از نگرانی‌های اصلی این است که آیا این روش درمانی عوارضی دارد یا نه؟ نصب الکترودها روی سر نه تهاجمی است، نه آسیب می رساند، بلکه سیگنال هایی را ثبت می کند و از طریق فعالیت عادی خود مغز سعی در تغییر امواج مغزی دارد. عوارض نوروفیدبک در کودکان –   بنابراین خطر خاصی ندارد. استفاده از این درمان به دلیل کوتاه بودن زمان جلسات درمان، عدم وجود درد و عوارض جانبی، مورد استقبال والدین کودکان قرار گرفته است.

کاربرد نوروفیدبک در اختلالات خاص:

نوروفیدبک برای انواع اختلالات به کار برده می شود، مانند اختلالات خواب، وجود درد، بیش فعالی، کم توجهی(ADHD)، اختلالات استرس، اعتیاد، پرخاشگری و… همچنین در مورد هنرمندان و ورزشکارانی که فعالیت‌های خاص دارند. نوروفیدبک به آنها یاد میدهد که چگونه عملکرد خود را بهبود ببخشند و یا بالا ببرند.

عوارض نوروفیدبک در کودکان با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

درمان کودکان پیش فعال با نوروفیدبک:

یکی از اختلالات در دوران کودکی بیش فعالی یا کمبود توجه است (که به اشتباه پیش فعال یا پیش فعالی نیز گفته میشود) و مهمترین نشانه های آن فعالیت بیش از حد کودک می باشد. اختلال در تمرکز و توجه رفتارهای ناگهانی و بدون مقدمه که سبب می شود یادگیری کودکان کاهش پیدا کند.

چرا والدین گزینه نوروفیدبک را برای درمان کودکان خود انتخاب میکنند؟

معمولا والدین برای درمان بیش فعالی کودکان خود به دنبال شیوه هایی می روند که مشکلات ناشی از مصرف دارو نداشته باشد و اثربخشی طولانی‌ مدت داشته باشد. طبق تحقیقات انجمن بین الملل نوروفیدبک، در حال حاضر هزاران کودک با این روش، تحت درمان هستند چرا که عدم وجود عوارضنوروفیدبک در کودکان، کوتاه بودن جلساتدرمان و ماندگاری طولانی مدت اثربخشی درمان، والدین را جلب خود کرده است. عوارض نوروفیدبک در کودکان –   هدف از درمان با استفاده از نوروفیدبک این است که به مغز کودکان پیش فعال کمک میکند تا امواج مغزی مربوط به وضعیت توجه و تمرکز را افزایش دهد. تحقیقات نشان داده است که ۸۰ تا ۸۵درصد کودکان مبتلا به (ADHD) به وسیله نوروفیدبک بهبودی قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده‌اند.

پایداری درمان نوروفیدبک در کودکان:

با روند تکرار در جلسات مکرر، کودک به طور ناخودآگاه سعی میکند که اصلاح در مغز را تکرار کند تا به شکل یک عادت در مغز حک شود و این مهارت در مغز به یک رفتار پایا تبدیل می شود. پس نتیجه یک دوره درمان با نوروفیدبک، ایجاد یک رفتار ثابت است.

آیا به راستی، نوروفیدبک روش موثری است؟

در اینجا یک مثال می زنیم: وقتی یک کودک در سنین بیش فعال نیاز به توجه دارد، به جای افزایش موج بتا در سرش، موج تتا بالا می‌رود و در دستگاه (EEG) بالا بودن موج تتا ثبت میشود، در جلسات نوروفیدبک درمانی، به کودک آموزش داده می‌شود که چگونه موج بتای خود را بالا ببرد. معمولاً بعد از ۳۰ جلسه درمان کودک کاملاً می آموزد که چطور امواج مغز خود را کنترل کند، علاوه بر بهبود توجه و تمرکز در کودک، علائم دیگر پیش فعالی هم کمرنگ میشود.

نوروفیدبک در چه کودکانی جواب نمی دهد؟

این روش نوعی یادگیری مغزی است و افرادی که نمی توانند همکاری کنند و قادر به یادگیری نیستند مانند اختلالات اوتیسم (درخودماندگی) در آنها پاسخی مثبت نمی توان گرفت. عوارض نوروفیدبک در کودکان –  در واقع روی این کودکان درمان نوروفیدبک تاثیری ندارد. لازم به ذکر است که عدم پاسخ درمانی در چند جلسه اول مشخص میشود و لازم نیست که مدت زمان طولانی در انتظار پاسخ باشیم.

ناپایداری عوارض نوروفیدبک در کودکان:

در زمان درمان، شاید عده ای اظهار کنند که دچار سردرد خفیف، اضطراب، اختلالات خواب و تهوع می‌شوند. اما بررسی‌ها نشان داده است که عارضه جدی و خطرناکی برای این روش درمانی وجود ندارد و تقریبا کلیه موارد و عوارضی که شاید در بعضی افراد گزارش شود (زیر ۵ درصد) بعد از قطع درمان بهبود می یابند، در واقع بیوفیدبک مانند دستگاه فشارخون عمل می‌کند و تغییرات فیزیولوژیکی را ثبت می کند.

مقایسه عوارض نوروفیدبک در کودکان با سایر روشهای نوروتراپی:

در سایر روش‌های نوروتراپی، مغز تحت طیف مغناطیسی (TMS) یا جریان های الکتریکی (CES) قرار می‌گیرد که با تحریک این امواج، تغییراتی در مغز به وجود می آید، بنابراین با خود عوارضی مانند اضطراب، سرگیجه و در بعضی موارد تشنج به همراه دارد، اما در نوروفیدبک چون فقط امواج مغزی تقویت شده و در نمایشگر رایانه نمایش داده می شود، مغز در معرض موج یا طیف مغناطیسی خاصی قرار نمی‌گیرد، پس عارضه خاصی مشاهده نمی شود.

 عوارض نوروفیدبک در کودکان –  در این مقاله به موضوعات قرص نوروفیدبک چیست- نظرات در مورد نوروفیدبک- کلینیک نوروفیدبک- تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- هزینه نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- نوروفیدبک در بارداری پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 117

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *