فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان  و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  رفتار درمانی- نمونه ای از جلسات روان درمانی- درمان شناختی رفتاری بک- مثال برای رفتار درمانی- انواع تکنیک های رفتاری- درمان cbt چیست- تکنیک های شناختی رفتاری- تفاوت رفتار درمانی و شناخت درمانی نیز است. با رزرو اینترنتی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت انجام انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد رفتار درمانی- نمونه ای از جلسات روان درمانی- درمان شناختی رفتاری بک- مثال برای رفتار درمانی- انواع تکنیک های رفتاری- درمان cbt چیست- تکنیک های شناختی رفتاری- تفاوت رفتار درمانی و شناخت درمانی  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ – توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو اینترنتی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

چگونه” رفتار درمانی شناختی”  به فرد کمک می کند؟

CBT به فرد کمک کرده تا درک بهتری از مسائلی که موجب تولید عدم تعادل روانی در او گردیده اند پیدا نماید. در این روش  خاص روان درمانگر تلاش می کند تا معضل بزرگ شما را به اجزا کوچکتری تبدیل کرده و این به شما کمک می کند تا معضلات و چگونگی تاثیر گذاری انرا در زندگیتان  بهتر ببینید.

 این اجزا عبارتند از :

  وضعیت

این معمولأ شامل یک حادثه تأثرآور ویا یک موقعیت و رویداد دشوار در مسیر زندگی یک فرد است.  فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ –  بدنبال این وضعیت نامناسب در قسمت های مختلف ذهن آن فرد تغییراتی ایجاد خواهد شد و این تغییرات در زیر می باشد:

  • اندیشه
  • احساسات
  • احساسات فیزیکی

طرز بر خورد با مشکل

هر کدام از این اجزا می توانند بر یکدیگر تاثیرگذار باشند. طرز تفکر شما درباره یک مشکل خاص موجب تغییر وتحول  در حالات فیزیکی و احساسی تان خواهد گردید. راه های مفید و کمک کننده (Helpful) و غیرمفید ومضر (Unhelpful)  زیادی برای حل یک مشکل و معزل در زندگی موجود است و چگونگی حل این معزل بستگی زیادی به طرز شناخت و تفکر فرد دارد.

به عنوان مثال :

وضعیت یا موقعیت مشکل: شما روز بسیار بدی را گذرانیده وخسته ورنجیده هستید. بنابراین تصمیم میگیرید برای تمدد اعصاب وخرید مواد غذائی به بیرون بروید. فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ – همانطور که شما در طول جاده در حال راه رفتن هستید، یکی از آشنایانتان از کنارتان کذشته و ظاهرا ،به شما اعتنائی نکرده و شما را نادیده می گیرد.

تغییرات ایجاد شده در فرد می تواند به شکل سالم و مفید و یا غیر سالم و غیر مفید ظاهر گردد.

  • طرز فکرسالم و کمک کننده
  • طرز فکر سالم

به نظرمی رسد این دوست من گرفته و درهم و درخود فرو رفت بود. تعجب می کنم اگرمسئله و یا گرفتاری خاصی برایش ایجاد شده باشد.

احساسات سالم

احساس نگرانی برای دوستی که به شما بی توجه بوده می کند.

تغییرات جسمی و فیزیکی در فرد سالم

فردی با قدرت تفکر سالم هیچ نوع تغییر خاصی در خود احساس نخواهد کرد.

طرز برخورد با مشکل درفرد سالم

فردی با قدرت تفکر سالم بعد ازبرگشت به منزل با دوست خود تماس گرفته و از احوال او جویا گشته تا مطمئن شودکه او سالم است.

طرز تفکر ناسالم, غیرمفید ومضر

طرز فکر ناسالم

  • او مرا نادیده گرفته بنابراین او مرا دوست ندارد.
  • احساسات در فردی با تفکرات ناسالم
  • احساس کمبود,افسردگی و طرد شدن از سوی دوستش بر او چیره می گردد.

تغییرات جسمی و فیزیکی

در اثر آزردگی شدید فرد ممکن است دچار دل بهم خوردگی,دل پیچه و تهوع نمائید.

طرزبرخورد با مشکل

فرد بلافاصله به خانه برگشته و برای مدتی از برخورد با این دوست خود شدیدأ اجتناب می ورزد.

در مثال بالا کاملأ مشهود است که افراد بسته به موقعیت فکری خود می توانند واکنش های احساسی وروانی متفاوتی در برار حوادث روزمره داشته باشند. فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ – چگونگی ساختار فکری فرد بر روی واکنش های رفتاری, احساسی وطرز عملکرد او در زندگی تاثیر عمیقی می گذارد.

این نوع افراد با حداقل علائم و شواهد سریعأ به یک نتیجه گیری کلی و منفی می رسند که موجب تولید:

تعدادی از احساسات ناخوشایند

رفتارهای غیر سودمند در مسیر زندگی آنان خواهد گردید.

در مورد مثال بالا زمانی که شما با افکاری از قبیل بی اعتنائی, نادیده گرفته شدن از جانب دوست خود( افکار مضر  Unhelpful) به خانه برگردید این منجر به احساس افسردگی و غمگینی در شما خواهدگردید.

بر عکس اگر شما قادر باشید که از مجموعۀ افکار غیر مضریا Helpful استفاد کنید شما با آن فرد تماس گرفته و با صحبت کردن سعی درپیدا کردن  دلیل رفتارغیر متعارف اوبرخواهید آمد. از این طریق شما احساس بهتری در خود خواهید کرد.

فرایند درمان روانپزشکی به چه صورت است؟ – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند رفتار درمانی- نمونه ای از جلسات روان درمانی- درمان شناختی رفتاری بک- مثال برای رفتار درمانی- انواع تکنیک های رفتاری- درمان cbt چیست- تکنیک های شناختی رفتاری- تفاوت رفتار درمانی و شناخت درمانی پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *