فوق تخصص روانپزشک مشهد| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

فوق تخصص روانپزشک مشهد| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


فوق تخصص روانپزشک مشهد  : معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  بهترین فوق تخصص اعصاب و روان مشهد- متخصص اعصاب و روان خوب در مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- پروفسور متخصص اعصاب و روان- بهترین دکتر اعصاب و روان در مشهد – بهترین دکتر افسردگی در مشهد- فوق تخصص اعصاب و روان بزرگسالان- بهترین دکتر اعصاب و روان  نیز است.

فوق تخصص روانپزشک مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد بهترین فوق تخصص اعصاب و روان مشهد- متخصص اعصاب و روان خوب در مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- پروفسور متخصص اعصاب و روان- بهترین دکتر اعصاب و روان در مشهد – بهترین دکتر افسردگی در مشهد- فوق تخصص اعصاب و روان بزرگسالان- بهترین دکتر اعصاب و روان   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

فوق تخصص روانپزشک مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

فوق تخصص روانپزشک مشهد| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
فوق تخصص روانپزشک مشهد| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

متخصص اعصاب و روان کیست ؟

متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک  یا Psychiatrist) کسی است که به تشخیص، ارزیابی، درمان و پیشگیری از اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی می پردازند.به عبارت دیگر روانپزشک ،پزشکی است که متخصص تشخیص و درمان بیماری‌های روانی یا روان‌درمانی است.

همه روانپزشکان برای سنجش و درمان بیماری‌های روانی آموزش می بینند. روانپزشکان و متخصصان بهداشت روانی تنها کسانی هستند که مرجعیت تجویز دارو برای درمان بیماری‌های روانی را  دارند. فوق تخصص روانپزشک مشهد– برخی از روانپزشکان متخصص در کمک به گروه سنی ویژه ای مانند روانپزشک کودکان، که درمان گروه سنی کودکان یا نوجوانان را بر عهده دارند. در این مقاله خواهیم خواند :

کار متخصص اعصاب و روان چیست

  • ارزیابی وضعیت ذهنی و فیزیکی بیماران برای تعیین ماهیت و حد اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی
  • ارزیابی تاریخچه و سوابق پزشکی و روانپزشکی بیماران به منظور تشخیص بهتر بیماری و امکان تجویز بهترین درمان
  • انجام تست های مختلف برای تشخیص بیماری و یافتن بهترین راه درمان
  • تجویز دارو و برگزاری جلسات درمانی لازم تا بهبودی بیمار
  • همکاری با سایر متخصصان از جمله پزشکان، روانشناسان و… برای درمان همه جانبه بیمار تا رسیدن به بهبودی کامل او
  • علاقه زیاد به دیگران و حل مشکلات آنها زیرا در صورت عدم علاقه مندی دکتر اعصاب و روان به انسان‌ها نمی‌تواند شنونده خوبی برای آنها باشند.
  • ثبات عاطفی زیرا بسیاری از مراجعین پزشک اعصاب و روان دچار اختلالات روحی و روانی هستند و از مشکلات روحی رنج می برند و نیاز است دکتر اعصاب و روان از ثبات روحی بالایی برخوردار باشد تا بتواند به دور از احساسات تصمیمی منطقی اتخاد نماید.
  • داشتن صبر و حوصله برای گوش کردن به صحبت های بیماران و آرامش دادن به آنها.
  • رازداری. زیرا گاهی اوقات بیماران مجبور می‌شوند برای مداوا خصوصی‌ترین مسایل زندگی خود را با روانپزشک درمیان گذارند و در صورت عدم اطمینان از رازداری پزشک خود عمل تشخیص و درمان با موفقیت انجام نخواهد شد.
  • مهارت‌های ارتباطی عالی به منظور تأثیرگذاری بر بیماران
  • مهارت شنیداری و گفتاری خوب
  • قدرت تصمیم‌گیری به منظور اتخاذ تصمیم مناسب و صحیح به دور از احساسات و مسایل غیرتخصصی
  • توان حل مساله برای حل مسایل و مشکلات بیماران

متخصص اعصاب و روان یا روانپزشک

فرق بین روانپزشک و اعصاب و روان وجود دارد؟ باید گفت که در واقع روانپزشک همان متخصص اعصاب و روان است.

روان‌شناس دانش‌آموخته روان‌شناسی است که از علوم انسانی محسوب می‌شود. موضوع روان‌شناسی عبارت است از بررسی رفتار طبیعی و انگیزه‌های آن. بنابراین لازم است عموم مردم از تفاوت بین روان‌پزشک و روان‌شناس آگاه باشند. درواقع روان‌شناسی، با پزشکی به‌طور عام و روان‌پزشکی به‌طور خاص ارتباطی ندارد. درضمن، فارغ‌التحصیل روان‌شناسی، اجازه تشخیص و درمان بیماران را نخواهد داشت.

همچنین بهتر است مردم از تفاوت بین متخصص اعصاب و روان و نورولوژیست (متخصص مغز و اعصاب) نیز آگاه باشند. فوق تخصص روانپزشک مشهد– متخصص مغز و اعصاب به کار تشخیص و درمان بیماری‌های مغزی مانند سکته و خونریزی‌های مغزی، فلج اندام‌ها، مولتیپل اسکلروزیس (یا بیماری ام‌اس) می‌پردازد. معمولا روان‌پزشکان به متخصص اعصاب و روان هم معروف هستند.

درمان بیماری اعصاب و روان

در روان پزشکی این نکته که باید بیمار را درمان کرد نه بیماری را، بیش از هر تخصص پزشکی دیگری در این رشته صادق است. در این رشته پزشکی روان‌پزشک می‌کوشد حتی اطرافیان و محیط زندگی بیمار را نیز درمان کند زیرا می‌داند جامعه ناسالم خود باعث بیماری است.

اگر متخصص قلب، گوارش بتواند درمانی را که درباره بیمار اروپایی یا آمریکایی یا آفریقایی یا چینی به نتیجه رسیده است، با موفقیت درباره بیمار ایرانی نیز به کار گیرد، انتظاری جز این نمی‌رود زیرا قلب، معده و کبد انسان‌ها همه به یکدیگر شبیه است و به یک نحو کار می‌کند، اما درباره مسایل روان پزشکی انسان‌ها این امر صادق نیست. فوق تخصص روانپزشک مشهد–  تجربه‌های زندگی انسان‌ها، محیط پرورشی، رفتار والدین، تاثیر آموزگاران، وضعیت اجتماعی، تعلق به گروه‌های گوناگون قومی، دینی، فرهنگی و زبانی، همه در ایجاد، تخفیف یا تشدید، نحوه ابراز نشانه‌ها، چگونگی پذیرش درمان و پاسخ به درمان روان‌پزشکی موثر است.

دارودرمانی، روان‌درمانی، بستری در بیمارستان و الکتروشوک از روش‌های درمانی است که روان‌پزشک باتوجه به نوع بیماری آن را به کار می‌گیرد و در انجام آنها دانش و تجربه کافی دارد.

فوق تخصص روانپزشک مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند بهترین فوق تخصص اعصاب و روان مشهد- متخصص اعصاب و روان خوب در مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- پروفسور متخصص اعصاب و روان- بهترین دکتر اعصاب و روان در مشهد – بهترین دکتر افسردگی در مشهد- فوق تخصص اعصاب و روان بزرگسالان- بهترین دکتر اعصاب و روان  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

 

 

Visits: 10

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *