قیمت هر جلسه نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

قیمت هر جلسه نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


قیمت هر جلسه نوروفیدبک انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  هزینه نوروفیدبک در مشهد- بهترین مرکز لورتا در مشهد- قیمت یک جلسه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد- قیمت هر جلسه tdcs-  نوروفیدبک دولتی  خواهیم پرداخت.

متن: قیمت هر جلسه نوروفیدبک کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد هزینه نوروفیدبک در مشهد- بهترین مرکز لورتا در مشهد- قیمت یک جلسه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد- قیمت هر جلسه tdcs-  نوروفیدبک دولتی   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
قیمت هر جلسه نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

منظور از نوروفیدبک چیست؟

در پاسخ به این سوال که نوروفیدبک چیست، باید ابراز نمود که نوروفیدبک، یکی از روش های درمانی نسبتاً جدید، برای کاهش اثر و درمان بعضی از بیماری های عصبی و اختلالات ذهنی تلقی می شود.

در این شیوه درمانی، جهت ارزیابی امواج مغزی بیمار و ارائه بازخورد و اطلاعات در مورد شرایط بیماری، از دستگاه های کامپیوتری و حسگرها استفاده به عمل می آید. نظر به این موضوع که نوروفیدبک چیست، باید اشاره نمود که شیوه بازخورد عصبی، قابلیت بهبود عملکرد و هماهنگی امواج مغزی را به نحو مطلوب فراهم می سازد. در این موضوع که نوروفیدبک چیست، باید خاطر نشان کرد که در این روش درمانی برای نظارت بر وضعیت بدن بیمار، سنسورهای الکترونیکی یا دستگاه های کامپیوتری به بدن بیمار متصل شده و از این طریق اطلاعات در مورد شرایط بیماری در اختیار متخصص قرار می گیرد.

شایان ذکر است که از موارد کاربرد نوروفیدبک هماهنگی امواج مغزی، تنظیم و بهبود عملکرد مغز می باشد. بدون شک، برای فعالیت و بازده بهینه و مناسب یک دستگاه یا سیستم، هماهنگی، توازن و زمان بندی آن، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. قیمت هر جلسه نوروفیدبک –  مغز انسان نیز به مثابه یک سیستم بوده که برای عملکرد و کارکرد مطلوب، نیاز به هماهنگی میان قسمت های خود دارد. عمل کردن همه قسمت های سیستم به صورت هماهنگ و یکپارچه، سلامت و کارایی بالای سیستم را با خود به همراه دارد. بر همین اساس، یکی از موارد کاربرد نوروفیدبک، تنظیم مجدد امواج مغزی در صورت بروز هرگونه اختلال و ناهماهنگی می باشد. از آنجایی که مغز انسان، فرمانده بدن و بسیاری از احساسات، افکار و افعال محسوب می گردد، برای عملکرد بهینه، نیاز به هماهنگی و تنظیم اجزای مختلف خود دارد.

نحوه درمان و کاربرد نوروفیدبک

به طور کلی، شرکت در جلسات درمانی، استفاده و کاربرد نوروفیدبک و همینطور تعداد جلسات، متناسب با وضعیت بیمار برنامه ریزی می گردد. شایان ذکر است که کل طول درمانی این روش، غالباً در حدود بیست هفته بوده و در طی مدت درمان، بیمار موظف است حداقل یک بار در هفته در جلسات نوروفیدبک شرکت نماید. فرآیند درمان به این صورت است که بیمار بر روی صندلی قرار گرفته و سپس درمانگر اتصال سنسورهای الکترونیکی به جمجمه بیمار را انجام می دهد.

در ادامه و با استفاده از دستگاه یا کامپیوتر مخصوص، بررسی و ارزیابی سیگنال های مغزی صورت می گیرد. در ادامه روند درمان و کاربرد نوروفیدبک، بیمار، تصاویری مانند بازی های کامپیوتری را مشاهده می نماید. در این میان، ارسال بازخوردهایی از سوی دستگاه عصبی بیمار انجام می شود. قیمت هر جلسه نوروفیدبک –  در صورت ناهماهنگی و عدم توازن در امواج مغزی، هدایت این امواج به سمت الگوهای کنترل شده و مطلوب، در دستور کار قرار می گیرد. لازم به ذکر است که پس از شرکت در چند جلسه و استفاده و کاربرد نوروفیدبک، اضطراب و مشکلات خواب بیمار به میزان قابل توجهی بهبود پیدا می کند. در این زمینه باید خاطر نشان کرد که برای بسیاری از اختلالات و بیماری ها می توان بر روی کاربرد نوروفیدبک حساب باز کرد.

بر این اساس، برای کاهش اثر یا حتی درمان مشکلاتی نظیر حرف زدن در خواب، راه رفتن در خواب و به طور کلی مشکلات خواب، سندرم درد و خستگی مزمن، فلج مغزی، اختلالات عاطفی و سندرم پیش از قاعدگی، نوروفیدبک یا بازخورد عصبی تاثیر گذار و کارساز واقع می شود. همچنین از دیگر موارد کاربرد نوروفیدبک، می توان به مواردی نظیر سوء مصرف مواد، سردردهای میگرنی و دردهای مزمن، ناتوانی در یادگیری، کمبود توجه و بیش فعالی، اشاره کرد. ناگفته نماند که کاربرد نوروفیدبک به افزایش خود تنظیمی مغز کمک شایانی می کند.

عوامل تاثیر گذار در هزینه نوروفیدبک

بدون اغراق، یکی از مؤلفه هایی که همواره در زمره علامت سوال ها و در عین حال پرسش های بسیار بیماران و مراجعان قرار دارد، هزینه های خدمات انجام گرفته می باشد. هزینه نوروفیدبک نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای بسیاری از بیماران و سایر افراد، به صورت یک علامت سوال در ذهن آنها نقش بسته است. قیمت هر جلسه نوروفیدبک –  در زمینه هزینه نوروفیدبک باید ابراز نمود که هزینه های آن متاثر از نوع اختلال، تجربه درمانگر و مدت جلسه درمان متفاوت می باشد. بر این اساس، برای تعیین هزینه نوروفیدبک، عواملی به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر گذار می باشد.

شایان ذکر است که مدت زمان هر جلسه درمان و کاربرد نوروفیدبک، در حدود ۴۰ الی ۵۰ دقیقه به طول می انجامد. علاوه بر این، میزان پیشرفت بیماری فرد، سن بیمار و نوع بیماری در هزینه نوروفیدبک تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد. در این زمینه باید خاطر نشان کرد که کاربرد نوروفیدبک، برای همه معضلات و اختلالات روحی و جسمانی پاسخگو نمی باشد، بلکه کاربرد نوروفیدبک برای مواردی که در این مقاله عنوان شد، مؤثر و تاثیر گذار می باشد. ناگفته نماند که کاربرد نوروفیدبک از لحاظ سن مراجعان، با محدودیت هایی همراه می باشد. بر این اساس، سنین بین ۴ الی ۴۵ سالگی، برای استفاده و کاربرد نوروفیدبک مناسب تشخیص داده می شوند. در سنین کمتر از چهار سال، استفاده از این شیوه درمانی برای کودکان بسیار کسالت آور و ملال آور بوده و همکاری مناسب با درمانگر صورت نمی گیرد. کاربرد نوروفیدبک در سنین بالای ۴۵ سال، به علت محدود شدن توان مغزی، در بسیاری مواقع ممکن است موجبات بهبودی فرد را فراهم نسازد.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند هزینه نوروفیدبک در مشهد- بهترین مرکز لورتا در مشهد- قیمت یک جلسه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد- قیمت هر جلسه tdcs-  نوروفیدبک دولتی  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 5

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *