مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد  : کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- دکترروانشناس کودک مشهد- بهترین روانپزشک نوجوان در مشهد- بهترین دکتر بیش فعالی در مشهد – بهترین روانشناس کودک در مشهد   نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- دکترروانشناس کودک مشهد- بهترین روانپزشک نوجوان در مشهد- بهترین دکتر بیش فعالی در مشهد – بهترین روانشناس کودک در مشهد    با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با درمان های بدون دارو و پایدار برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

اهمیت روانشناسی کودک

اولین مطالعات در حوزه کودک از قرن هفدهم آغاز گردید. جان لاک از پیشگامان روانشناسی کودک است و معتقد بود که ذهن کودک به مانند لوح سفید است که تجربه های محیطی باعث شکل‌گیری شخصیت او می شود. مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد–  این جمله جان لاک بر اهمیت مسئولیت پدر و مادر تاکید داشته و عنوان می دارد که والدین باید از لحظه تولد محیط مناسب و مساعدی را برای رشد کودک خود فراهم کنند.

زیگموند فروید نیز که یکی دیگر از روانشناسان مشهور است بر تاثیر عمیق تجربه‌های دوره کودکی بر روی شخصیت و رفتارهای افراد در دوره بزرگسالی تاکید می کند. دوران کودکی بسیار پر اهمیت و اثر گذار بر کل دوره زندگی است.

روانشناسی کودک از این جهت مهم است که می تواند به ما کمک کند تا درک بهتری از علامت های بچه ها داشته باشیم و با بهترین روش از انها حمایت کنیم تا به افراد خوب تبدیل شوند. بنابراین برای کمک به والدین و معلمان و درک بهتر و کمک به کودکان باید با روانشناسی کودک آشنا شویم.

هدف روانشناسی کودک و نوجوان چیست؟

هدف از مطالعه روانشناسی کودک و نوجوان این است که یک الگوی طبیعی را برای زندگی کودک و نوجوان مشخص کنیم و به این وسیله بتوانیم انحرافات، مشکلات و کج رفتاری ها را شناسایی کرده، مسئولیت‌ها و وظایف خود را بدانیم و عملی کنیم.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد– الگوی طبیعی رشد کودک و نوجوان در مراحل مختلف سنی دارای اصول و قوانین مشخصی می باشد و آگاهی والدین از اصول روانشناسی کودک و نوجوان بسیار پر اهمیت است.

مهمترین مباحث روانشناسی کودک چیست؟

بررسی ابعاد رشدی مختلف درکودک:

روانشناسی کودک، رشد بچه را در تمام ابعاد جسمی، ذهنی، روحی، عاطفی، روان شناختی، اجتماعی ، شخصیتی و اخلاقی بررسی می کند و با فراهم آوردن اطلاعات لازم و ضروری در این حوزه شرایط مساعد و متناسب با هر مرحله رشد کودک و آموزش‌های لازم را بیان می کند.

بررسی و بیان نیازهای رشد کودک در هرمرحله:

هر مرحله از رشد کودک و نوجوان در ابعاد مختلف نیازمند امکانات و توجه خاص و فراهم آوردن شرایط ایده آل برای رشد مناسب است. روانشناسی کودکان با تعیین کردن ویژگی های هر دوره سنی، نیازهای لازم برای کودک و چالش ها و بحرانهای هر مرحله به والدین کمک می‌کند تا رفتارها و خصوصیات طبیعی و نرمال را از غیر نرمال تشخیص دهند و در صورت بروز مشکل هر چه سریعتر برای پیگیری درمان و بهبود آن اقدام نمایند.

بررسی و مطالعه شیوه فرزندپروری:

نحوه برقراری رابطه مادر و کودک از اولین روز تولد، باعث شکل‌گیری دلبستگی کودک و نوع شخصیت وی می‌شود. مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد– روانشناسی کودک و نوجوان نحوه تعامل والدین با آنها را بیان می کند و اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید فرزندان سالم تر، شادتر و موفق تری را تربیت کنید.

اطلاع و آگاهی والدین از سبک های فرزند پروری درست و صحیح باعث غنی تر شدن محیط رشد و یادگیری و پیشرفت کودک می شود.

پیشگیری و مداخله در درمان مشکلات روانی و رفتاری:

پیشگیری از مشکلات روانشناختی، روحی و رفتاری در کودکان و نوجوانان اولین هدف روانشناسی کودک است. شناخت الگوی رشد طبیعی فرزندانمان به ما کمک می کند که تفاوت ها و نابهنجاری ها را زود متوجه شویم و به موقع رسیدگی کنیم.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- دکترروانشناس کودک مشهد- بهترین روانپزشک نوجوان در مشهد- بهترین دکتر بیش فعالی در مشهد – بهترین روانشناس کودک در مشهد   پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

Views: 27

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *