مزایای روانپزشک خانم نسبت به آقا | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

مزایای روانپزشک خانم نسبت به آقا | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


مزایای روانپزشک خانم نسبت به آقا   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات در زمینه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  تحقیق در مورد مشاوره خانواده- مشاوره رایگان تلفنی خانواده در مشهد – روانپزشک و مشاور خانواده- کلاس مشاوره خانواده- مشاور تلفنی خانم- روانشناس متخصص خانواده- مرکز مشاوره رایگان در مشهد- مشاوره تلفنی خانواده رایگان نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

مزایای روانپزشک خانم نسبت به آقا کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد تحقیق در مورد مشاوره خانواده- مشاوره رایگان تلفنی خانواده در مشهد – روانپزشک و مشاور خانواده- کلاس مشاوره خانواده- مشاور تلفنی خانم- روانشناس متخصص خانواده- مرکز مشاوره رایگان در مشهد- مشاوره تلفنی خانواده رایگان  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان تیمی از بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

مزایای روانپزشک خانم نسبت به آقا – توسط روانپزشکان و درمانگران حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

مزایای روانپزشک خانم نسبت به آقا | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
مزایای روانپزشک خانم نسبت به آقا | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

چه زمانی نیاز به کمک روانشناس دارید؟

احساس طولانی مدت ناتوانی، درماندگی و غم و اندوه دارید و به نظر می‌رسد مشکلات شما با وجود تلاش و کمک خانواده و دوستان بهتر نمی‌شوند. انجام کارهای روزمره برایتان سخت شده است: به عنوان مثال، شما قادر به تمرکز روی تکالیف در محل کار نیستید و نتیجه کارهایتان خوب نیست.بیش از حد نگران هستید، بدترین حالت را انتظار دارید یا دائماً در لبه پرتگاه هستید.

کارهای شما برای خودتان یا دیگران مضر است: برای مثال، شما بیش از حد الکل می‌نوشید، مواد مصرف می‌کنید و یا بیش از حد عصبی و پرخاشگر هستید.

روانشناس کیست و روان درمانی چیست؟

روانشناسانی که در روان درمانی و سایر اشکال درمان روانشناختی تخصص دارند.

متخصصان بسیار ماهر و دارای تخصص در زمینه‌های رفتار انسان، ارزیابی سلامت روان، تشخیص و درمان و تغییر رفتار هستند.

روانشناسان با بیماران کار می‌کنند تا احساسات و نگرش خود را تغییر دهند و به آنها در توسعه الگوهای سالم تر و مؤثرتر از رفتار کمک کنند. روانشناسان رویه‌های معتبر علمی‌را برای کمک به افراد در تغییر افکار، احساسات و رفتارهای خود به کار می‌گیرند.

روان درمانی تلاشی مشترک بین یک فرد و یک روانشناس است. روان درمانی محیطی حمایتی برای صحبت صریح و محرمانه در مورد نگرانی‌ها و احساسات فراهم می‌کند.

روانشناسان حفظ اطلاعات محرمانه شما را بسیار مهم می‌دانند و وقتی اطلاعات محرمانه باید به اشتراک گذاشته شوند، به سؤالات شما در مورد آن شرایط نادر و سخت پاسخ خواهند داد.

چگونه یک روانشناس خوب پیدا کنید؟

  • برای یافتن روانشناس، از پزشکان عمومی‌یا تخصصی خود یا یک پزشک متخصص دیگر سؤال کنید.
  • از خانواده و دوستان بپرسید. به کلینیک‌های اعصاب و روان یا کلینیک‌های مشاوره‌ی موجود در محل زندگی خود مراجعه کنید.
  • در اینترنت جستجو کرده و آدرس و شماره تلفن نزدیکترین کلینیک روانپزشکی به خود را پیدا کنید.

در هنگام انتخاب روانشناس چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

روانشناسان و مراجعه کنندگان با هم کار می‌کنند. تطابق مناسب مهم است.

پس از اینکه اعتبار و صلاحیت روانشناس تأیید شد اکثر روانشناسان معتقدند که یک عامل مهم در تعیین اینکه آیا باید با یک روانشناس خاص کار کنید یا نه، سطح راحتی شخصی شما با آن روانشناس است.

ارتباط خوب و دوستانه‌ی شما با روانشناس‌تان بسیار مهم است. کسی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی و صمیمیت داشته باشید.

چه سؤالاتی باید بپرسید؟

  • آیا شما یک روانشناس مجوزدار هستید؟ چند سال است که روانشناسی می‌کنید؟
  • من احساس اضطراب (یا عصبانیت، افسردگی و …) دارم و با مشکلاتی روبرو هستم (در مورد شغل، ازدواج، غذا خوردن، خوابیدن و غیره). چه تجربه‌ای در زمینه کمک به افراد در مورد این نوع مشکلات داشته‌اید؟
  • حوزه‌های تخصصی شما چیست؟ مثلاً کار با کودکان و خانواده‌ها؟
  • از چه نوع درمانی استفاده می‌کنید و آیا آنها برای مقابله با نوع مشکل من اثبات شده اند؟
  • هزینه‌های شما چقدر است؟ (هزینه‌ها معمولاً براساس یک جلسه ۴۵ دقیقه ای یا ۵۰ دقیقه ای حساب می‌شود.) آیا شما میزان هزینه افزاینده و تصاعدی دارید؟
  • چه نوع بیمه ای را می‌پذیرید؟ آیا صورتحساب مستقیم از شرکت بیمه طرف قرارد من دریافت یا پرداخت می‌کنید؟ آیا بیمه سلامتی را قبول می‌کنید؟

مسائل مالی و هزینه

بسیاری از شرکتهای بیمه خدمات روان درمانی را پوشش می‌دهند. اگر پوشش بیمه درمانی تکمیلی دارید (معمولاً از طریق کارفرما بیمه می‌شوید).

با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید خدمات بهداشت روان تحت پوشش قرار می‌گیرد؟ و اگر جواب مثبت است.

چگونه می‌توانید از این مزایا بهره مند شوید. تحقیق کنید که شرکت بیمه خدمات درمانی روان را چه میزان بازپرداخت می‌کند و چه محدودیتی در استفاده از مزایا دارد.

اگر بیمه معمولی یا بیمه درمانی تکمیلی ندارید، ممکن است تصمیم بگیرید هزینه‌های خدمات روانی را از جیب خود بپردازید.

یکی دیگر از منابع بالقوه خدمات بهداشت روان شامل برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی تحت حمایت دولت است.

مزایای روانپزشک خانم نسبت به آقا – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند تحقیق در مورد مشاوره خانواده- مشاوره رایگان تلفنی خانواده در مشهد – روانپزشک و مشاور خانواده- کلاس مشاوره خانواده- مشاور تلفنی خانم- روانشناس متخصص خانواده- مرکز مشاوره رایگان در مشهد- مشاوره تلفنی خانواده رایگان پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *