نوروتراپی در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

نوروتراپی در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

نوروتراپی مشهد با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک در مشهد- روانپزشک خوب در مشهد- دکتر روانشناس مشهد- مرکز زندگی شاد مشهد- زندگی شاد مشهد- کلینیک زندگی شاد مشهد- مراکز tms در مشهد- دکتر نوروتراپی مشهد

تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعه ایی در مورد مرکز نوروفیدبک در مشهد- روانپزشک خوب در مشهد- دکتر روانشناس مشهد- مرکز زندگی شاد مشهد- زندگی شاد مشهد- کلینیک زندگی شاد مشهد- مراکز tms در مشهد- دکتر نوروتراپی مشهد در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

نوروتراپی مشهد – نوروتراپی با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروتراپی مشهد صورت می گردد.

نوروتراپی در لغت به معنای درمان نورون می‌باشد. نورون سلول‌های تشکیل دهنده مغز و اعصاب بدنی ما می‌باشد. بصورت عام، نوروتراپی به مجموعه‌ای از درمان‌های پیشرفته و نوین اطلاق می‌شود که به منظور تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالات نورفیزیولوژیکی و روانشناختی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوروتراپی مشهد –  مهمترین و پرکاربرد ترین تجهیزات نوروتراپی شامل fMRI ، نوار مغزی کمی QEEG ، نوروفیدبک، بیوفیدبک، تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای rTMS ، تحریک الکتریکی فرا جمجمه‌ای tDCS ، تحریک دیداری شنیداری AVE و عینک واقعیت مجازی می‌باشد. خوشبختانه کلینیک نوروتراپی دانشگاه مجهز به نوار مغزی کمی QEEG ، نوروفیدبک، بیوفیدبک، تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای rTMS ، تحریک الکتریکی فرا جمجمه‌ای tDCS ، تحریک دیداری شنیداری AVE می‌باشد.

نوروتراپی مجموعه ای از روش های درمانی غیرتهاجمی است که با هدف اصلاح عملکرد مغز انجام می گیرد. این روش درمانی با تکنیک ها های خاص به اصلاح عملکرد مغز کمک می کند. تکنیک های نوروتراپی شامل روش های نوروفیدبک، بیوفیدبک، تحریک الکتریکی فراجمجمه ای و تحریک های مغناطیسی فراجمجمه ای می باشد. زمانی که مغز دچار اختلالاتی همچون اضطراب، افسردگی، اختلال توجه ، مشکلات خواب و مشکلات شناختی است اختلالات جدی در عملکرد مغز رخ می دهد.

نوروتراپی مشهد – اختلال در عملکرد مغز سبب بروز مشکلات روانی و ذهنی در فرد می شود. نوروتراپی با ارائه تمرین های خاصی برای مغز منجر به بهبود اختلالات ذهنی و روانی و افزایش کارایی مغز می شود. هدف از این روش درمانی اصلاح عملکرد مغز به روشی غیرتهاجمی و کاملا طبیعی است.

روش های نوروتراپی بر اساس این موضوع که مغز قابل تغییر است ارائه می شوند. این روش درمانی در نتیجه فرایند یادگیری و انعطاف پذیری مغز به درمان اختلال های روانی و ذهنی کمک موثری می کند. نوروتراپی همچنین در بهبود توانایی های شناختی همچون توجه، تمرکز، سرعت پردازش ، حافظه و … توانایی های هیجانی همچون استرس ، تصمیم گیری و … موثر است.

روش های نوروتراپی

نوروفیدبک : در این روش فرد می آموزد که چگونه بر امواج مغزی خود مسلط شود. نوروفیدبک روشی غیر تهاجمی است که فرد طی آن با استفاده از قدرت مغز خود می تواند امواج مغزی را در جهت صحیح هدایت کند.

درمان نوروفیدبک به عنوان یک روش مکمل، در بهبود اختلال هاییی همچون بیش فعالی ، اختلال یادگیری ، اضطراب ، افسردگی ، دردهای مزمن ، اختلال حافظه ، اختلال خواب و … موثر است.

روش تحریک مغز

نوروتراپی مشهد – این روش ها با تحریک مغناطیسی و تحریک الکتریکی فراجمجمه ای مغز موجب تغییر فعالیت مغز و القا نوروپلاستیستی می شود. این روش درمانی ایمن و غیرتهاجمی است و جریانی که به مغز داده می شود بسیار ضعیف و زیر آستانه تحریک نورون ها است. برخی از اختلالات روانپزشکی و نورولوژیکی مانند افسردگی ، اضطراب ، مشکلات شناختی ، میگرن و اختلال کم توجهی _ بیش فعالی با روش تحریک مغز قابل درمان هستند.

موارد کاربرد

  • اختلال کمبود توجه – بیش فعالی
  • اضطراب
  • افسردگی
  • اختلال خواب
  • دردهای مزمن
  • اختلال حافظه
نوروتراپی مشهد – در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Views: 30

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *