نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است  با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد-قرص نوروفیدبک چیست-نوروفیدبک دولتی-نوروفیدبک و اضطراب-عکس دستگاه نوروفیدبک-عوارض نوروفیدبک-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-کاربرد نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است  – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد-قرص نوروفیدبک چیست-نوروفیدبک دولتی-نوروفیدبک و اضطراب-عکس دستگاه نوروفیدبک-عوارض نوروفیدبک-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-کاربرد نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است  – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد
کلینیک زندگی شاد

نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است؟

نوروفیدبک ناهماهنگی مغز را مورد هدف قرار می دهد که البته این ناهماهنگی ها بسیار متعدد می توانند باشند.

آنها شامل اختلال بیش فعالی ، کمبود توجه ، تمرکز ، اضطراب ، افسردگی ، اختلالات متعدد خواب ، سردردها ، میگرن ها و آشفتگی های هیجانی هستند. این دستگاه همچنین برای اختلالات دیگر مانند صرع ، طیف اوتیسم نیز مفید است.

نوروفیدبک چیست؟

نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است  –  نوروفیدبک از طریق ثبت کردن امواج الکتریکی مغز فرد و بازخورد دادن به او سعی می‌کند تا نوعی از خودتنظیمی را به فرد آموزش بدهد. این بازخورد معمولا از طریق صدا یا تصویر به او ارائه شده و از این راه، فرد بررسی می کند که آیا در مغز خود و فعالیت امواج آن تغییرات مناسبی ایجاد شده یا خیر.

در حالی که مغز اکثر افراد عملکرد طبیعی دارد ، هنوز برخی افراد عدم تعادل در مغز یا احساسات مزمنی دارند که بر زندگی روزمره آنها تأثیر می گذارد. اینجاست که نوروفیدبک می تواند کمک کند و باید بدانیم که نوروفیدبک چیست.

نوروفیدبک راهی برای تمرین فعالیت مغز است. برای درک این سوال که نوروفیدبک چیست ، ابتدا باید کمی در مورد امواج مغزی بدانید.

امواج مغزی پالسهای الکتریکی هستند که سلولهای مغزی شما را با یکدیگر مرتبط می کنند. امواج مغزی چیزهای زیادی درباره نحوه احساس و عملکرد شما به ما می گویند. عادات فکر ، سطح استرس ، خلق و خوی و عملکرد کلی مغز.

نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است  –  با استفاده از سنسورهای موجود در پوست سر ، می توان این فعالیت را اندازه گیری و نظارت کرد. با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل مغز (نقشه مغزی QEEG) ، می توانیم مشخص کنیم که کدام فعالیت خاص منجر به بروز علائم شما می شود.

پس از شناختن زمینه های نگرانی ، می توانیم یک برنامه آموزشی ایجاد کنیم که کمک کند تا مغز شما به حالت کارآمدی برسد و این ما را به سوی پاسخ این سوال که نوروفیدبک چیست سوق می دهد.

در طی یک جلسه نوروفیدبک ، ما آنچه را که مغز شما واقعاً انجام می دهد با آنچه دوست دارید انجام دهد مقایسه می کنیم. هنگامی که مغز شما به وضعیت راحت تری نزدیک شده است ، از یک پاسخ مثبت روی صفحه رایانه پاداش می گیرید. معمولاً این “بازخورد عصبی” به صورت یک بازی ویدیویی ، موسیقی یا فیلم است.

صدا و تصویر بلافاصله به شما می گویند که مغز شما چه زمانی به نقطه کارآمد تر نزدیک می شود و چه موقع نه. وقتی فیلم پخش می شود ، به این دلیل است که مغز شما به حالت دلخواه نزدیک می شود. وقتی فیلم متوقف می شود ، به این دلیل است که مغز شما به سویی دیگر می رود.

درست مانند تمرینات بدنی ماهیچه های خاصی را تقویت می کند ، هرچه بیشتر مغز شما برای دستیابی به موقعیت راحت تر و کارآمد تر فعالیت کند ، بهتر این اتفاق میفتد و مانند یادگیری هر مهارت جدید دیگر، به زمان و تکرار نیاز دارد.

نوروفیدبک برای چه مواردی مفید است  –  در این مقاله به موضوعات نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد-قرص نوروفیدبک چیست-نوروفیدبک دولتی-نوروفیدبک و اضطراب-عکس دستگاه نوروفیدبک-عوارض نوروفیدبک-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-کاربرد نوروفیدبک پرداخیتم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Views: 5

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *