نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و… می باشد. همچنین به موضوعات  درمان نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است  خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک در درمان اختلالات خوابکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد درمان نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان می توانید با ما با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب- نوروفیدبک توسط درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد .

نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

اختلال خواب و مختل شدن فعالیت های زندگی

هرکسی از پیر و جوان در طول شب باید هشت ساعت بخوابد تا بتواند کل روز را با انرژی ادامه دهد. در حقیقت اگر فردی چه کمتر و چه بیشتر از این اندازه در شبانه روز بخوابد برای خود اختلالاتی را به وجود می آورد که به آن اختلال خواب می گویند. اختلال خواب، اختلالی است که باعث مختل شدن زندگی فرد می شود که به مرور از انجام کوجک ترین کارهایش هم ناتوان می شود بنابراین نباید موضوع اختلال خواب را نادیده گرفت چون در این صورت بر بدتر شدن اوضاع دامن می زنید.

به طور کلی اختلال خواب عبارت است از کم یا زیاد از حد خوابیدن، پریدن از خواب به یکباره و نرفتن به مرحله خواب عمیق و سنگین. اگر فردی هنگام خوابیدن با هر یک از موارد نام برده رو به رو شود، وقتی صبح از خواب بیدار شود کسل و خسته است. نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب- زیرا کمبود خواب یا درست نخوابیدن علاوه بر تاثیر گذاشتن بر روی خلق و خو افراد روی انرژی و تمرکز آن ها نیز تاثیر می گذارد. یکی از مهم ترین دلیل های اختلال در خواب اضطراب و استرس می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

بی خوابی یکی از انواع اختلال خواب

یکی از شایع ترین انواع اختلال خواب، بی خوابی می باشد، که خود شامل چند نوع است:

مشکل داشتن در شروع خواب : در این نوع اختلال فرد ساعت های طولانی در رخت خواب می ماند تا خوابش برود.

مشکل داشتن در تداوم خواب : در این نوع اختلال فرد در همان ابتدا به خواب می رود اما چندین دفعه از خواب بیدار می شود.

زود بیدار شدن : در این نوع اختلال فرد زود می خوابد اما در زمانی که هنوز بدنش به خواب نیاز دارد بیدار می شود.

اختلال تنفسی حین خواب یکی از انواع اختلال خواب

نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب- از نظر پزشکی وقتی یک فرد به خواب می رود عضلات بدنش شل می شود و یکی از این عضلات در ناحیه حلق می باشد. وقتی این ناحیه در فردی که خواب است شل شود باریک می شود که نتیجه آن عبور کردن هوا با صدا یا در اصطلاح خروپف می باشد. کسی که دائم در طول شبانه روز خروپف می کند نباید سرسری از آن بگذرد چون مسیر تنفس فرد برای چند ثانیه بسته می شود که با یک خرناس بلند تنفس باز می گردد.

همچنین باید به این نکته هم توجه کنید که وقتی هوای کافی و لازم به ریه های فرد نرسد اکسیژن در خون کاهش پیدا می کند که نتیجه آن افزایش ضربان قلب و فشارخون می باشد. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ درمان اختلال خواب با نوروفیدبک بروید. آیا نمی دانید درمان اختلال خواب با نوروفیدبک چیست و چگونه است؟ کمی صبور باشید تا پاسخ این سوال خود را نیز دریافت کنید.

پرخوابی بیمار گونه یکی دیگر از انواع اختلال های خواب

فردی که به این اختلال دچار می شود دائما احساس خواب آلودگی در طول روز و شب ها می کند و به مرور زمان حتی نمی تواند کوجک ترین کارهایش را انجام دهد چون وقتی یک فرد خواب آلود است تمرکزی ندارد دائم کسل و خسته می باشد.

اختلال ریتم خواب و بیداری یا سیرکادین یکی دیگر از انواع اختلالات خواب

کسی که به این نوع اختلال در خواب دچار می شود نظم در ساعات خوابش به هم می ریزد. نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب-  برای مثال ما هر وقت که نیاز به خواب داشته باشیم می خوابیم و وقتی از خواب سیر شویم و نیازی نداشته باشیم بیدار می شویم. این مثال برای این زده شد که بدانید فرد مبتلا به این نوع اختلال خواب ساعت مشخصی برای خوابیدن یا نیاز به خواب داشتن ندارد.

علت به وجود آمدن اختلالات خواب در فرد چه چیزهایی می تواند باشد؟

ابتدایی ترین علت به وجود آمدن اختلالات خواب در یک فرد، نامنظم بودن ساعت های خوابش می باشد. برای مثال فرد هر روز سر یک ساعت مشخص نمی خوابد و بیدار نمی شود. به عبارتی دیگر فرد یک شب زود می خوابد و یک شب دیر می خوابد که ادامه این روند باعث ایجاد اختلال در خواب می شود.

یکی دیگر از علت های به وجود آمدن اختلالات خواب در فرد مصرف کردن دارو های مختلف می باشد. برای مثال فرد به دلیل بیماری اش داروهایی مصرف می کند که خواب آور هست و در طول روز نیز احساس خواب آلودگی و کرختی می کند. آخرین علت به وجود آمدن اختلالات خواب اختلال های روحی و روانی مانند استرس و اضطراب می باشد که خوابیدن فرد را مختل می کنند. اگر شما هم به این نوع از اختلال خواب دچار هستید، پیشنهاد میکنیم که پست درمان اظراب با نوروفیدبک را مطالعه کنید، تا با درمان اضطرابتان اختلال حواب شما نیز برطرف شود.

نوروفیدبک چیست و چگونه کار می کند؟

روش نوین نوروفیدبک که امروزه در سر تا سر جهان برای انواع اختلالات روحی و روانی به وجود آمده است برای اندازه گیری، کنترل و آموزش امواج مغزی می باشد. نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب-  هدف این روش نوین کمک کردن به افزایش توانایی های افراد در تنظیم عملکرد های مغزی شان می باشد. این روش درمانی بدون دارو و عوارض جانبی می باشد و تنها با آموزش دادن مغز، اختلال را برطرف می کند.

در این روش نوروتراپیست الکترود هایی را با استفاده از ژل مخصوص به سر مراجع متصل می کند و سپس تنها کاری که مراجع باید انجام دهد نگاه کردن به فیلم در صفحه مانیتور می باشد. شاید به نظرتان عجیب و شگفت انگیز بیاید ولی فرد تنها با نگاه کردن به مانیتور و بدون استفاده کردن از دست هایش شروع میکند به انجام دادن قوانین موجود در بازی و با هر بار درست انجام دادن بازی، یک امتیاز مثبت دریافت می کند. این روند باعث می شود که مغز یادبگیرد به درستی رفتار کند و از اختلال رهایی یابد.

نوروفیدبک در درمان اختلالات خواب– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند درمان نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان ، با شماره تلفن  ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ هماهنگی نمایید.

Visits: 39

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *