نوروفیدبک در درمان بیش فعالی| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک در درمان بیش فعالی| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


نوروفیدبک در درمان بیش فعالی ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و … می باشد. همچنین به موضوعات  نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال – نوروفیدبک مشهد- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک دولتی- روانشناس نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک- درمان بیش فعالی با نوروفیدبک  خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک در درمان بیش فعالیکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ و با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال – نوروفیدبک مشهد- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک دولتی- روانشناس نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک- درمان بیش فعالی با نوروفیدبک  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا شماره تلفن ارزیابی اولیه ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ و بصورت حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نوروفیدبک در درمان بیش فعالی- نوروفیدبک توسط درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد .

نوروفیدبک در درمان بیش فعالی| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
نوروفیدبک در درمان بیش فعالی| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

استفاده از نوروفیدبک در درمان بیش فعالی کودکان چه تاثیراتی دارد

نوروفیدبک neurofeedback نوعی درمان غیر تهاجمی برای درمان اختلالات امواج مغزی می باشد که در درمان کودمان مبتلا به بیش فعالی نیز کاربرد دارد.

اختلال بیش فعالی و کمبود توجه (ADHD) نوعی اختلال رشد عصبی در دوران کودکی است. طبق منبع معتبر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ، حدود ۱۱ درصد از کودکان در ایالات متحده با ADHD تشخیص داده شده اند.

تشخیص ADHD ممکن است دشوار باشد. این یک اختلال پیچیده است که می تواند بسیاری از جنبه های زندگی روزمره و رفتار کودک شما را تحت تأثیر قرار دهد.

درمان های رایج برای کودکان مبتلا به ADHD شامل دارو ، روان درمانی و تغییر سبک زندگی است ، اما این موارد برای همه مفید نیست. برخی از رویکردها – به ویژه داروها – می توانند عوارض جانبی داشته باشند.

در یک فرد مبتلا به ADHD مغز ممکن است الگوهای مشخصی از رفتار ، به ویژه در لوب پیشانی را نشان دهد. نوروفیدبک در درمان بیش فعالی–  این حوزه با شخصیت ، رفتار و یادگیری ارتباط دارد.

عملکرد مغز و رفتار فرد با هم مرتبط هستند. تغییر در رفتار می تواند مغز را تغییر دهد  و تغییرات در مغز می تواند رفتار را تغییر دهد .

هدف نوروفیدبک تغییر رفتار فرد با تغییر مغز است .

مغز سیگنال های الکتریکی قابل اندازه گیری یا امواج تولید می کند. یک متخصص نوروفیدبک این امواج را اندازه گیری می کند ، معمولاً با دستگاهی به نام الکتروانسفالوگراف (EEG) این کار را انجام می دهد.

انواع درمان با نوروفیدبک

موج مغزی پنج نوع است:

آلفا ، بتا ، گاما ، دلتا و تتا هر کدام فرکانس متفاوتی دارند که EEG می تواند آن را اندازه گیری کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که افراد مبتلا به ADHD امواج تتا بیشتر و امواج بتا کمتری نسبت به افراد بدون این اختلال دارند. از نظر تئوری ، نوروفیدبک اصلاح این تفاوت را هدف قرار می دهد.

درمان نوروفیدبک غیر تهاجمی است و شامل دارو نمی شود. برخی از پزشکان معتقدند که می تواند به مدیریت علائم ADHD کمک کند. نام های دیگر این درمان بیوفیدبک و نوروتراپی است .

درمان های سنتی برای ADHD

کودک شما ممکن است با اتخاذ تغییرات ساده رفتاری که زندگی او را آسان تر می کند ، یاد بگیرد که با ADHD کنار بیاید. تغییر در محیط روزانه آنها می تواند به کاهش سطح تحریک آنها و کاهش علائم مربوط به ADHD کمک کند.

در برخی موارد ، کودک شما ممکن است به درمان قوی تر و هدفمندتری نیاز داشته باشد. نوروفیدبک در درمان بیش فعالی– پزشک آنها ممکن است داروهای محرک تجویز کند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است دکستروآمفتامین (Adderall) ، متیل فنیدیت (ریتالین) یا سایر داروها را برای درمان علائم کودک شما تجویز کنند. این داروها در واقع به کودکان کمک می کنند تا بتوانند ذهن خود را متمرکز کنند.

داروهای محرک با عوارض جانبی زیادی همراه است. اگر در فکر درمان بیش فعالی کودک خود با دارو هستید ، مهم است که با پزشک خود در مورد این عوارض جانبی صحبت کنید.

عوارض جانبی شایع عبارتند از:

کاهش اشتها

داشتن مشکل در افزایش وزن و حفظ وزن

تجربه مشکلات در خواب

در موارد بسیار نادر ، کودک شما همچنین می تواند به عنوان یک اثر جانبی داروهای محرک ، دچار ضربان قلب غیر طبیعی شود. پزشک آنها می تواند به شما کمک کند تا مزایا و خطرات احتمالی استفاده از داروها برای درمان بیماری آنها را بسنجید. در برخی موارد ، آنها ممکن است علاوه بر داروها یا به جای آنها ، راهکارهای درمانی جایگزینی را نیز توصیه کنند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است آموزش نوروفیدبک را توصیه کنند

آموزش نوروفیدبک برای ADHD

نوروفیدبک در درمان بیش فعالی– به آموزش نوروفیدبک ، بیوفیدبک الکتروانسفالوگرام (EEG) نیز می گویند. نوروفیدبک ممکن است به کودک شما کمک کند تا یاد بگیرد چگونه فعالیت مغز خود را تنظیم کند ، این به او کمک می کند تمرکز بیشتری در مدرسه یا محل کار داشته باشد.

در بیشتر افراد ، تمرکز روی یک کار به سرعت بخشیدن به فعالیت مغز کمک می کند. این باعث کارآیی بیشتر مغز می شود. عکس این مسئله در مورد کودکان مبتلا به ADHD وجود دارد. اگر کودک شما به این شرایط مبتلا است ، عملکرد تمرکز می تواند او را در برابر حواس پرتی آسیب پذیر کرده و از کارایی کمتری برخوردار شود.

به همین دلیل صرفاً گفتن توجه به آنها موثرترین راه حل نیست. آموزش نوروفیدبک ممکن است به کودک شما کمک کند یاد بگیرد مغز خود را در صورت لزوم بیشتر مورد توجه قرار دهد

در طول جلسه نوروفیدبک ، پزشک یا درمانگر کودک شما سنسورهایی را به سر او وصل می کند. آنها این سنسورها را به یک مانیتور متصل می کنند و به کودک شما اجازه می دهند الگوهای موج مغزی خود را ببیند. نوروفیدبک در درمان بیش فعالی– سپس پزشک یا درمانگر آنها به شما دستور می دهند که روی بعضی از کارها تمرکز کند.

اگر کودک شما وقتی روی کارهای خاصی تمرکز دارد ، می تواند ببیند مغزش چگونه کار می کند ، ممکن است بتواند فعالیت مغز خود را کنترل کند .

از نظر تئوری ، کودک شما می تواند از سنسورهای بازخورد زیستی و مانیتور به عنوان راهنما استفاده کند تا به آنها کمک کند هنگام تمرکز یا انجام برخی کارها ، مغز خود را فعال نگه دارند.

در طی یک جلسه درمانی ، کودکان می توانند استراتژی های مختلفی را برای حفظ تمرکز خود و مشاهده تأثیر آن بر فعالیت مغزی آنها امتحان کنند. این ممکن است به آنها کمک کند تا استراتژی های موفقی را برای استفاده در مواردی که دیگر به سنسورها متصل نیستند ، استفاده کنند

نوروفیدبک در درمان بیش فعالی– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال – نوروفیدبک مشهد- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک دولتی- روانشناس نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک- درمان بیش فعالی با نوروفیدبک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ با شماره تلفن۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ در تماس باشید.

Visits: 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *