نوروفیدبک در درمان میگرن| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک در درمان میگرن| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


نوروفیدبک در درمان میگرن انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  نوروفیدبک دولتی- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک مشهد- طرز کار دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک در درمان میگرنکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد نوروفیدبک دولتی- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک مشهد- طرز کار دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نوروفیدبک در درمان میگرن- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

نوروفیدبک در درمان میگرن| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
نوروفیدبک در درمان میگرن| انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک، یک تکنولوژی درمانی جدید و بسیار موثر است. این درمان ابتدا در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت و با مشخص شدن تاثیرات مثبت آن، به اروپا و سایر نقاط جهان گسترش یافت. اثرات درمانی بسیار خوب و ماندگار، نبود عوارض جانبی منفی و طول کوتاه دوره درمان نسبت به دارو درمانی و سایر شیوه ها، باعث شد که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز این درمان را مورد تایید قرار دهد.

در حال حاضر از درمان نوروفیدبک بر روی طیف گسترده ای از بیماری های خلقی و شناختی استفاده می شود. اما چند بیماری وجود دارند که تاثیر درمان نوروفیدبک بر آن ها اثبات شده می باشد. این بیماری ها عبارتند از اختلالات بیش فعالی همراه با کمبود توجه، اختلالات یادگیری، میگرن و سردردهای تنشی، اختلالات اضطرابی، اختلالات حافظه و عدم تمرکز.

نحوه انجام نوروفیدبک:

در درمان نوروفیدبک، از امواج مغزی و بازخورد آن به بیمار برای درمان بیماری وی استفاده می شود. بسته به نوع و شدت بیماری، الکترودهایی به مناطق مختلف سر و گوش ها وصل می شود. نوروفیدبک در درمان میگرن- این الکترودها امواج مغزی آن ناحیه از مغز را دریافت و به رایانه ارسال می کنند. رایانه نیز این امواج را پردازش می کند و به صورت شکل هایی خاص از امواج و تصاویر به درمانگر و خود بیمار نشان می دهد.

درمانگر بر اساس این موج ها، شیوه ویژه درمانی خاص آن بیمار را تنظیم می کند (هر شیوه خاص، یک پروتکل درمانی خوانده می شود). بیمار در مقابل نمایشگر رایانه می نشیند و با مشاهده الگوی امواج خود، سعی می کند که با فکر خود آن ها را به حالت بهینه و مناسب بازگرداند. با تکرار این روش در جلسات متعدد، مغز بیمار به تدریج به حالت ایده آل و مناسب می رسد و در واقع یاد می گیرد که در حالت مناسب باقی بماند و حالت موجی که باعث بروز علائم بیماری می شود را نداشته باشد. بدین ترتیب علائم بیماری از بین می رود و بیمار به حالت معمول و سالم خود می رسد.

طول و تعداد جلسات نوروفیدبک:

نوروفیدبک در درمان میگرن- هر جلسه درمان نوروفیدبک معمولا ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. تعداد جلسات نیز به نوع بیماری، سن بیمار و میزان پیشرفت بیماری بستگی دارد. به طور معمول برای هر بیمار بین ۲۰ تا ۴۰ جلسه کافی است و در این تعداد جلسات بیماری وی درمان می شود. درمان به صورت ۲ یا ۳ جلسه در هفته انجام می گیرد. به طور متوسط دوره درمان نوروفیدبک ۱۰ تا ۱۵ هفته به طول می انجامد.

نوروفیدبک برای شرایط مختلف موثر است، از جمله:

  • اضطراب
  • نقص در توجه و بیش فعالی (ADHD)
  • اوتیسم
  • افسردگی
  • میگرن
  • تشنج
  • بعضی از اختلالات خواب

به علاوه نوروفیدبک بر روی برخی مشکلات مربوط به دوران کودکی نیز تاثیر دارد:

  • شب ادراری
  • کابوس
  • ترس های شبانه
  • راه رفتن در خواب
  • دندان قروچه

علت اصلی اختلالات مغز نوعی بی نظمی در عملکرد مغز در نظر گرفته شده است. هدف جلسه های نوروفیدبک این است که مغز را برای عملکرد بهتر آموزش دهد. نوروفیدبک در درمان میگرن- بعد از چند جلسه آموزش نوروفیدبک، مغز به این بهبود عملکرد مطابقت پیدا می کند و علائم مربوط به اختلال کم شده یا به طور کامل بهبود پیدا می کنند. مبتلایان به میگرن پس از ۱۵ تا ۲۰ جلسه آموزش نوروفیدبک اعلام کردن که تا مدت ها سردرد میگرنی نداشته اند، اما این افراد همچنان در مقابل میگرن حساس تر بوده اند.

بررسی های علمی نشان داده اند که درمان نوروفیدبک برای نقص توجه (ADD/ADHD) می تواند تاثیراتی مشابه مصرف داروی ریتالین بر روی فرد بیمار بگذارد، با این تفاوت که نوروفیدبک دارای هیچ عارضه جانبی نیست.

سال ها تحقیقات مختلف در مورد استفاده از نوروفیدبک در تمام طیف اختلالات روانی انجام شده و تا حدودی نتایج شگفت آوری به دست آمده است.

با بیمارانی که برای اختلالات خاص دارو مصرف می کنند، درمان نوروفیدبک می تواند به کاهش مصرف دارو در این افراد کمک کند. نوروفیدبک در درمان میگرن- گرچه لازم به یادآوری است که نوروفیدبک یک درمان جهانی محسوب نمی شود و همیشه یک درمان جایگزین در نظر گرفته شده است.

علاوه بر برنامه های کاربردی، نوروفیدبک به طور موفقیت آمیزی برای آرامش عمیق و مدیتیشن نیز استفاده می شود.افرادی که در کار برنامه های اجرایی هستند (مانند ورزشکاران، مدیران و نوازنده ها) و دوست دارند که در کار خود بهتر باشند، می توانند از آموزش های نوروفیدبک به این منظور استفاده کنند. در مورد سالمندان هم آموزش نوروفیدبک می تواند به عملکرد بهتر مغز کمک کند. بدون در نظر گرفتن وضعیت کنونی مغز، تقریبا هر مغزی با دریافت آموزش نوروفیدبک می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

نوروفیدبک در درمان میگرن– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند نوروفیدبک دولتی- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک مشهد- طرز کار دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Views: 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *