نوروفیدبک و اختلالات یادگیری| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک و اختلالات یادگیری| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


نوروفیدبک و اختلالات یادگیریانجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  روش های نوین درمان اختلالات یادگیری- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است- کلینیک درمان اختلالات یادگیری- نوروفیدبک دولتی- پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- بهترین دکتر برای اختلال یادگیری- عوارض نوروفیدبک در کودکان خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک و اختلالات یادگیریکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد روش های نوین درمان اختلالات یادگیری- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است- کلینیک درمان اختلالات یادگیری- نوروفیدبک دولتی- پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- بهترین دکتر برای اختلال یادگیری- عوارض نوروفیدبک در کودکان با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

نوروفیدبک و اختلالات یادگیری| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
نوروفیدبک و اختلالات یادگیری| انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

اختلالات یادگیریLearning Disorder

ناتوانی یادگیری یک اصطلاح عام است که به گروهی نا همگن از اختلالات اطلاق می شود و به  صورت دشواری های جدی در اکتساب و کاربرد گوش دادن، حرف زدن، خواندن، نوشتن، استدلال کردن یا ناتوانایی های ریاضی تظاهر می کند. فرض بر این است که ناشی از اختلال در کارکردهای دستگاه اعصاب مرکزی می باشد.

ارزیابی کودکان با نارسایی های ویژه در یادگیری ، برای اینکه معلوم شود نوع مشکل آن کدام است و چگونه می توان برای آن برنامه ریزی کرد یکی از مهمترین قدم های مداخله برای این کودکان می باشد. نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- زیرا فعالیت های بعدی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

نکته مهمی که همیشه باید در نظر داشت این است که نارسایی های ویژه در یادگیری حوزه بسیار پیچیده ای دارد و شامل ناتوانایی های گوناگون و با درجات با شدت متفاوتی می باشد که در اثر عوامل بسیاری به وجود می آید. از طرف دیگر به علت اینکه اختلالاتی مانند تاخیر در گفتار و نارسایی های یادگیری خیلی دیر بروز می کنند یک ارزیابی همه جانبه و به موقع ضروری می باشد تا در موقع مناسب ارجاع لازم انجام گیرد.

این اختلالات در سنین دبستان شایع هستند و در این اختلالات علیرغم هوش نرمال و عدم وجود نقص حسی،  کودک در یادگیری مشکل دارد این اختلالات موارد زیر را در بر می گیرد :

-نقص توانایی برای شناخت واژه ها

-خواندن کند و نادرست

-مشکل در فهمیدن و نام بردن اصطلاحات ریاضی، عمل ها و مفاهیم،گروه بندی ارقام ، رعایت مراحل ریاضی ، شمارش و جدول ضرب

-مشکل در یادگیری نوشتن لغات و جملات

رده سنی

از لحاظ سنی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری از سن۶ تا ۱۱ سالگی به تدریج افزایش می یابند و اکثر آنها در گستره سنی ۱۰ تا ۱۵ سالگی قرار دارند. نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- این تعداد در سنین ۱۲ تا ۱۶ سالگی کاهش چشم گیری می یابند. میزان شیوع در پسران و دختران ۴ به ۱ می باشد البته دلیل شناخت بیشتر پسران این است که آنها بیشتر به رفتارهای مخرب گرایش دارند و برای دیگران مزاحمت ایجاد میکنند و بیشتر ارجاع داده می شوند.

درمان

برای انواع اختلال یادگیری روش های متنوعی ارائه می شود که عبارتند از:

-نوروفیدبک

نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- در درمان این اختلالات نوروفیدبک تحول بزرگی ایجاد کرده است. در مورد اختلالات یادگیری، نوروفیدبک به تنهایی پاسخگو می باشد و نیازی به درمان مکمل ندارد.معمولا با کامل کردن یک دوره درمانی، بهبودی ثابتی حاصل می گردد. تاثیر این روش در چندین پژوهش علمی و معتبر نیز تایید شده است.

-بازتوانی شناختی

-بازی درمانی

-انواع روش های روانی و رفتاری دیگر

نوروفیدبک و اختلالات یادگیری– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند روش های نوین درمان اختلالات یادگیری- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است- کلینیک درمان اختلالات یادگیری- نوروفیدبک دولتی- پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- بهترین دکتر برای اختلال یادگیری- عوارض نوروفیدبک در کودکان پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Views: 2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *