خدمات نوروفیدبک در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

خدمات نوروفیدبک در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


نوروفیدبک یا دارو ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و … می باشد. همچنین به موضوعات  نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک درمشهد – نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست – عوارض نوروفیدبک چیست- هزینه نوروفیدبک در مشهد  خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک یا دارو کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ و با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک درمشهد – نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست – عوارض نوروفیدبک چیست- هزینه نوروفیدبک در مشهد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا شماره تلفن ارزیابی اولیه ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ و بصورت حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نوروفیدبک یا دارو- نوروفیدبک توسط درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد .

نوروفیدبک یا دارو| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
نوروفیدبک یا دارو| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

مزیت‌های درمان نوروفیدبک  نسبت به دارو درمانی

  • نداشتن عوارض جانبی و اثرات سوء برخی داروها از جمله اثرات سوء داروها کاهش انعطاف‌پذیری مغز است
  • داشتن اثرات درمانی پایدار
  • بهبود بیماری در مواردی‌که دارو‌درمانی تنها علائم را موقتا از بین می‌برد، مانند اختلال کمبود توجه و بیش فعالی، وسواس‌های شدید، افسرده‌خویی و …
  • تنظیم کل فعالیت‌های مغز

نوروفیدبک یا دارو– در حقیقت داروها به عنوان یک ماده خارجی سعی در تنظیم فعالیت‌های مغز دارند. بنابراین با قطع آن‌ها، نظم ایجاد شده در مغز نیز از بین می‌رود و مغز  مجددا برای اینکه تنظیم خود را به دست آورد نیازمند داروست. این مسئله به عنوان اثر تنظیمی داروها شناخته می‌شود در حالیکه هدف نوروفیدبک آموزش خودتنظیمی به مغز است و سعی دارد به مغز یاد دهد که چگونه خود را تنظیم کند.

در نتیجه پس از درمان با نوروفیدبک، مغز با مواجهه با مشکلات جدید و خارج شدن از نظم خود، نیازمند ماده دارویی خارجی نمی‌باشد چرا که می‌تواند از طریق فرایند خودتنظیمی، نظم جدید خود را بدست آورد. نوروفیدبک یا دارو–  «در واقع در دارودرمانی به مغز ماهی داده‌ایم، در‌حالی‌که در نوروفیدبک ماهیگیری یاد داده‌ایم.

از آنجا که نوروفیدبک به تنظیم کارکرد مغز می‌پردازد، لذا در ارتقاء توانمندی ها و مهارت های مختلف ذهنی و شناختی مانند بهینه سازی تصمیم گیری، افزایش خلاقیت، تقویت حافظه، افزایش تمرکز، کاهش استرس و اضطراب، افزایش هماهنگی جسم و بدن (بویژه در ورزشکاران)، افزایش توانمندی‌های هنری از جمله در موسیقی و … تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر جهانی از جمله ناسا(سازمان علوم فضایی آمریکا) از این روش و سایر روش‌های مبتنی بر بیوفیدبک، به منظور بهینه‌سازی عملکرد پرسنل خود استفاده می‌کنند.

نوروفیدبک یا دارو– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک درمشهد – نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست – عوارض نوروفیدبک چیست- هزینه نوروفیدبک در مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ با شماره تلفن۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ در تماس باشید.

Visits: 2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *