ویژگی‌های یک روانپزشک خوب| جامع ترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در کارآمدترین مرکز روانپزشکی مشهد

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب| جامع ترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در کارآمدترین مرکز روانپزشکی مشهد


ویژگی‌های یک روانپزشک خوب  : جامع ترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در کارآمدترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل انواع مشاوره خانواده، مشاوره زناشوئی ، مشاوره ازدواج ، مشاوره شغلی، درمان اضطراب، درمان افسردگی و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان مجرب ما در موضوعات  ویژگی های یک روانشناس خوب- ویژگی های شخصیتی یک روانشناس- آنچه یک روانشناس باید بداند-بهترین روانپزشک ایران- فوق تخصص های روانپزشکی- پروفسور روانپزشک در مشهد-  روانپزشک خوب در مشهد – یه روانپزشک خوب میخوام  نیز است.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوبکلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰ % تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد ویژگی های یک روانشناس خوب- ویژگی های شخصیتی یک روانشناس- آنچه یک روانشناس باید بداند-بهترین روانپزشک ایران- فوق تخصص های روانپزشکی- پروفسور روانپزشک در مشهد-  روانپزشک خوب در مشهد – یه روانپزشک خوب میخوام   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با دارا بودن بهترین روانپزشکان کشور برای درمان بیماران دچار اختلالات رفتاری و شناختی، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مبتلا به بیماری های مختلف روانپزشکی نظیر افسردگی، اضطراب و وسواس، بیش فعالی یا افت تحصیلی مورد مشاوره و بررسی قرار می گیرند. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب| جامع ترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در کارآمدترین مرکز روانپزشکی مشهد
ویژگی‌های یک روانپزشک خوب| جامع ترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در کارآمدترین مرکز روانپزشکی مشهد

ویژگی های یک روانپزشک خوب

روانپزشکی شاخص ترین تخصص پزشکی است که با روان انسان ها سرو کار دارد. بنابرین ایجاب می کند پیش از و بیش از توجه به تشخیص گذاری و انتخاب گزینه های داروئی، روانپزشک با دقت و حوصله به شکایت و حرف دل بیماران توجه نماید. در اصطلاح روانپزشکی به این مهارت روانپزشک گوش دادن فعال می گویند.

گوش دادن‌فعال زمانی صادق است که روانپزشک با تمام وجود به حرف بیمار گوش داده و شرایطی که بیمار در آن واقع شده است را درک نماید. یک روانپزشک خوب پس از شنیدن فعال باید احساس همدلی و همدردی داشته باشد.

مراجع در پی چالش‌ ها، تعارضات و مشکلات روحی و روانی که از گنجایش و تحمل او فراتر بوده است و وی را به اختلالات عصبی رسانده است، نزد روان‌پزشک می‌آید و انتطار دارد روانپزشک، خوب به حرف او گوش بدهد و بدون قضاوت، راهکار مشاوره ای و درمانی برای او تعیین کند. ویژگی‌های یک روانپزشک خوب–  یک روانپزشک خوب باید دلسوزانه و همدلانه برای رفع مشکل بیمار تلاش کند.

ابراز همدردی و همراهی کردن روانپزشک با درمانجو زمانی معنا دارد که درمانجو بپذیرد که روانپزشک او را درک کرده است. از طرفی زمانی یک روانپزشک می تواند به طور واقعی مشکلات درمانجو را بفهمد که از نطر علمی و تجربی واقف باشد که به دلائل مختلف از جمله سرشت، انسان ها با هم تفاوت قابل ملاحظه ای دارند.

ویژگی های یک روانپزشک

در این صورت مراجع خیلی راحت می تواند به درمانگر خود اعتماد کرده و مشکلات خود را مطرح کند. به همین دلیل روانپزشک خوب، یک شنونده خوب است. در بسیاری موارد درمان جویان، با همدلی، همراهی و گوش شنوائی که از روانپزشک می بینند، بخشی از بار سنگین و منفی روانی شان کاهش می یابد.

نکته مهم دیگر این که  روانپزشک، رازدار بیمار است.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب– گاهی عواملی که باعث اضطراب، افسردگی و اختلال خواب یک فرد می شوند، مسائل شخصی و محرمانه ای است که فرد نتوانسته است با هیچکس حتی بستگان نزدیک خود در میان بگذارد.

بیمار قبل از مراجعه اگر شناخت کافی از روانپزشک نداشته باشد، ممکن است نتواند ریشه مشکلاتش را بیان کند. اما پس از مراجعه و اولین ارزیابی درمانگر را همدل و شنوا ببیند و پی ببرد که روانپزشک، بدون هیچگونه قضاوتی فعالانه به حرف ها و درد دل او گوش می دهد، به روانپزشک اعتماد پیدا می کند و ریشه مشکلاتش را بیان می کند.

شرط کافی جهت این که مراجع بتواند راحت همه مشلاتش را بیان کند، رازداری روانپزشک است. پس رازداری را می توان به عنوان برجسته ترین ویژگی یک روانپزشک خوب مطرح کرد.  اگر کسی نزد یک روان‌شک برود و بگوید به همسرش خیانت کرده یا دزدی کرده نباید نگران باشد چون روان‌پزشک رازدار خواهد بود.

رازداری روانپزشک خوب

همچنین در جریان مشاوره و درمان، روانپزشک به بسیاری از ویژگی های اخلاقی و رفتاری درمانجو پی خواهد برد. ویژگی‌های یک روانپزشک خوب– این مطلب مؤید آن است که یک روانپزشک خوب باید رازداری خود را در این مورد به اثبات برساند.

یک روانپزشک خوب پس از شنیدن سخنان شنیده نشده مراجع، باید با رفتار و گفتاری ملائم همراه با آرامش به طور سنجیده راهکارهای مشاوره ای و درمانی لازم را به بیمار بدهد. مرحله بعد دقت در تشخیص گذاری و انتخاب نوع داروهای متناسب با شرایط فعلی بیمار است.

خوشبختانه مشهد یکی از قطب های پزشکی کشور است. بسیاری از روانپزشکان خوب، مجرب و با مهارت گوش دادن فعال در مشهد مطب دارند. به امید آن که هیچ بیماری با اختلالات عصبی به علت عدم آشنائی یا عدم اعتماد، از خدمات درمانی روانپزشکان خوب مشهد محروم نگردند.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند ویژگی های یک روانشناس خوب- ویژگی های شخصیتی یک روانشناس- آنچه یک روانشناس باید بداند-بهترین روانپزشک ایران- فوق تخصص های روانپزشکی- پروفسور روانپزشک در مشهد-  روانپزشک خوب در مشهد – یه روانپزشک خوب میخوام  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم با یک تیم عالی از پزشکان ماهر، بسیار با تجربه و با انگیزه فوق العاده برای انتظارات، نیازها و استانداردهای شما تلاش می کنیم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

 

Views: 24

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *