تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالانانجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- عوارض نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- عوارض نوروفیدبک در کودکان- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است- نوروفیدبک کودکان – تاثیر نوروفیدبک بر مغز  خواهیم پرداخت.

تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالانکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- عوارض نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- عوارض نوروفیدبک در کودکان- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است- نوروفیدبک کودکان – تاثیر نوروفیدبک بر مغز  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان| انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک

در روانشناسی بسته به شرایط و تناسب، تکنیک ها و روش های بسیاری برای درمان انواع اختلالات و بیماری های روحی و روانی مورد استفاده قرار می گیرد. تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان– روش نوروفیدبک یکی از ابزارها و روش های نوین و کارآمد در روانشناسی است که به کمک آن می توان برخی از اختلالات را بهبود داده و برطرف کرد. در ابتدا باید بدانیم نوروفیدبک چیست و چه تاثیری در درمان اختلالات روحی و روانی دارد؟

نوروفیدبک چیست

مغز، دنیای امواج است. کنترل و مسیردهی امواج و سیگنال های مغز بصورت عادی امری دشوار و در بسیاری از مواقع غیرقابل انجام است. نوروفیدبک دستگاهی است که با ارسال یکسری امواج کنترلی با توجه به بازخورد آن به مغز شخص، مسیر و کنترل برخی از امواج و سیگنال های مغز را بدست می گیرد. تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان–  امکان کنترل کردن و مسیر دهی امواج و سیگنال های مغزی این امکان را به ما می دهد تا بتوان ساختار و الگوی مورد نظر را در مغز پیاده کنیم. اینکار با تکرار کردن می تواند به بهبود ساختار مغز و رفع اختلالات کمک قابل توجهی نماید.

کارایی ها و کاربردهای نوروفیدبک

روش نوروفیدبک کارایی ها و کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تمرکز
  • کاهش بیش فعالی
  • کاهش استرس و اضطراب
  • کاهش افسردگی
  • کاهش وسواس
  • کاهش اختلالات یادگیری از جمله کاهش اختلال دیکته نویسی، ریاضی و خواندن

درمان اختلالات و بیماری های روحی و روانی با روش نوروفیدبک

چنانچه روانشناس تشخیص دهد می توان برای بهبود و رفع اختلالات از این روش استفاده کرد. به اینصورت که با کمک دستگاه، یکسری امواج و سیگنال ها با سرعت بسیار بالا برای کنترل اختلالات به مغز شخص ارسال می شود. تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان– همچنین بازخوردهای حاصل از این امواج و سیگنال ها به همراه عملکرد شخص در هنگام اجرای کار دریافت شده و می توان وضعیت بهبود را تعیین و مشخص کرد. همانطور که گفته شد تشخیص این موضوع با مشاور روانشناس است.

تاثیر نوروفیدبک بر اختلالات روانپزشکی بزرگسالان– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- عوارض نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اختلالات یادگیری- عوارض نوروفیدبک در کودکان- درمان اختلالات یادگیری در دنیا چگونه است- نوروفیدبک کودکان – تاثیر نوروفیدبک بر مغز  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Views: 2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *