کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


کلینیک خوب در مشهد

کلینیک خوب در مشهد یکی از دغدغه های بیشتر بیماران برای درمان بیماری خود و یا عزیزانشان می باشد. ما در این مقاله سعی می کنیم تا ویژگیهای یک کلینیک خوب در مشهد را برای شما به صورت اجمالی بیان کنیم.

توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعه ایی در مورد بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد- نوروتراپی در مشهد- قیمت هر جلسه نوروفیدبک- مراکز tms در مشهد در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد –  این افزایش آگاهی و شناخت به فرد کمک می کند تا بتواند در جهت رفع اشکالات و ناهنجاری های موجود در امواج مغزی خود اقدام کند. افزایش آگاهی نسبت به وضعیت امواج مغزی باعث می شود فرد بتواند کنترل بیشتری بر این امواج  داشته باشد. نوروفیدبک، واکنش های فیزیولوژیک  نهفته در مغز انسان و امواج مغزی که هر لحظه بر وضعیت رفتاری و عملکردی ما اثر گذارند را ثبت می کند و بعد آن چه که در همان لحظه در مغز انسان در حال اتفاق افتادن است را کاملا دقیق، روشن و واضح روی صفحه ی نمایشگر به تصویر می کشد.

نوروفیدبک ابزاری است برای کنترل ، تغییر و اصلاح امواج مغزی در جهت رسیدن به کاهش علائم بیماری و افزایش سطح سلامت جسمانی و روانی بدون هیچگونه عوارض و آسیب و با اثرات دایمی و پایدار.

واحد تخصصی نوروفیدبک « زندگی شاد» با استفاده از بهترین تجهیزات (نوروفیدبک،TDCS، بیوفیدبک، AVE ، CES و…) و با درمانگرانی متخصص و مجرب در حال ارایه خدمات به بهترین شکل ممکن به مراجعین گرامی است.

کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد

برای شروع جلسات نوروفیدبک در یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک های نوروفیدبک مشهد با ما تماس بگیرید.

از نوروفیدبک بیشتر بدانیم: نوروفیدبک به انسان کمک می کند تا از وضعیت امواج مغزی خود، از نحوه ی عملکرد واکنش های زیست شناختی غیرارادی مغز خود در لحظه، آگاهی و شناخت دقیق و فوری کسب کند.

کلینیک خوب در مشهد
کلینیک خوب در مشهد

کلینیک خوب در مشهد :شما بدنبال درمان مشکلات خود یا فرزندتان بدون نیاز به دارو هستید؟

ما یکی از مراکز حرفه ای و تخصصی در اجرای نوروفیدبک و سایر تکنولوژیهای نوروتراپی در ایران و شهر مشهد را به شما معرفی میکنیم.

اغلب خدمات درمانی برای اختلالاتی همچون اضطراب ها، اختلالات خلقی(افسردگی، دوقطبی و…)، مشکلات توجه و تمرکز،اختلالات یادگیری، بیش فعالی در کودکان و حتی بزرگسالان، اوتیسم، اختلالات خواب، ترس های مرضی و استرس پذیری ها و… به دارو درمانی و یا روش هایی سنتی در روانشناشی و مشاوره تکیه داشته اند و یا دارند.

ما در کلینیک خوب در مشهد (نوروفیدبک، بیوفیدبک، TDCS، AVE و…) با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و بروز دنیا و ترکیب آن با رویکردهای مفید و موثر رواندرمانی و مشاوره، در جهت درمان طیف گسترده ای از اختلالات بدون تجویز دارو بجز در موارد حاد و اضطراری قدم هایی ماندگار و رضایت بخش برداشته ایم.

کلینیک خوب در مشهد
کلینیک خوب در مشهد

نوروفیدبک بهترین درمان اختلال بیش فعالی و نقص توجه

به منظور درک و تبیین اختلال نقص توجه و بیش فعالی تاکنون نظریه های گوناگونی بر مبنای نقش عوامل ژنتیکی، محیطی، عصب زیست شناختی و عصب روانشناختی از سوی محققان و پژوهشگران مختلف ارائه شده است.

افــراد مبتــلا بــه ADHDدارای مشــکلاتی در کارکردهــای اجرایــی هســتند. کارکردهــای اجرایــی به عنــوان مجموعــه ای از فرایندهــای شــناختی تعریــف میشــوند کــه ســایر فعالیتهــای شــناختی را هدایــت میکننــد.

برای مطالعه بیشتر درباره نوروفیدبک اینجا کلیک کنید.

کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد – مهمتریــن کارکردهــای اجرایــی کــه نقــش مهمــی در موقعیتهــای تحصیلــی، اجتماعــی و شــغلی دارنــد و در مقایســه بــا ســایر کارکردهــا نقــش محــوری دارنــد، توجــه پایــدار و حافظــه کاری میباشـند. منظـور از توجـه پایـدار، توانایـی حفـظ پاسـخ هدفمنـد در طـی یـک فعالیـت مـداوم و تکـرار شـونده اسـت کـه ایـن توانایـی از طریـق فراهـم کـردن فرصـت بـرای تحریــک توجــه میتوانــد بهبــود یابــد.

توجــه پایــدار بــه فــرد کمــک میکنــد تــا تداخل هــا را کنتــرل کــرده و فقـط بـه یـک محـرک پاسـخ دهـد. کنتـرل تداخـل یکـی از کارکردهـای بـازداری اسـت کـه در تـداوم و اسـتحکام رفتـار هدفمنــد نقــش تعییــن کننــده دارد. بنابرایــن وجــود روشهــای درمانــی مؤثــر بــر بهبــود توجــه پایــدار و حافظــه کاری کــودکان مبتــلا بــه ADHD ضــروری اسـت کـه از روشهـای نسـبتاً نویـن در ایـن زمینـه میتـوان بــه آمــوزش نوروفیدبــک اشــاره کــرد.

کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد – در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Visits: 1175

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *