کلینیک روانپزشکی درمان اعتیاد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

کلینیک روانپزشکی درمان اعتیاد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان  و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  کلینیک ترک اعتیاد سرپایی مشهد- بهترین کلینیک ترک اعتیاد در مشهد- روانپزشک ترک اعتیاد مشهد- دکتر ترک اعتیاد در مشهد- کلینیک ترک اعتیاد ارزان- بیمارستان دولتی ترک اعتیاد مشهد- هزینه کلینیک ترک اعتیاد  نیز است.

کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت انجام انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد کلینیک ترک اعتیاد سرپایی مشهد- بهترین کلینیک ترک اعتیاد در مشهد- روانپزشک ترک اعتیاد مشهد- دکتر ترک اعتیاد در مشهد- کلینیک ترک اعتیاد ارزان- بیمارستان دولتی ترک اعتیاد مشهد- هزینه کلینیک ترک اعتیاد   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد – توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
کلینیک روانپزشکی درمان اعتیاد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

وظایف روانپزشک ترک اعتیاد

روانپزشک متخصص در زمینه تشخیص و درمان اختلال سوءمصرف مواد مخدر ممکن است دارو را برای مدیریت علائم بیمار تجویز کند یا تصمیم بگیرد که صرفاً بر روی مشاوره و گفتگو درمانی تمرکز کند. کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد – برخی بیماران دچار اختلال سوءمصرف مواد همزمان به بیماری‌های اعصاب و روانی نیز مبتلا هستند، درمان اختلال‌های همزمان غالباً دشوار و پیچیده است؛ به همین دلیل روانپزشک اعتیاد باید از دانش و تجربه بالایی برای مدیریت بیماری‌های روانی همزمان برخوردار باشد.

روانپزشک اعتیاد جلسات متعددی را با حضور بیمار برای درک ماهیت بیماری روانی یا سوءمصرف مواد مخدر برگزار می‌کند و سابقه مشکلات روانی وی را در این جلسات بررسی و ثبت می‌کند. سپس روانپزشک طرح درمان منحصر به فردی را شامل درمان دارویی، سم زدایی بدن از مواد، برنامه‌های پیشگیری از عود اعتیاد و درمان‌های موثر دیگر برای رفع فشار روانی و از بین بردن وابستگی به مواد تهیه می کند.

مزایای مراجعه به روانپزشک متخصص اعتیاد

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با عوارض آزار دهنده سوءمصرف مواد مخدر مختلفی همچون ماری جوانا و الکل هستند. کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد – نتایج یک پژوهش حاکی از آن است که تعداد مرگ و میرهای ثبت شده ناشی از سوءمصرف مواد مخدر هر سال افزایش می‌یابد. بازه سنی سوءمصرف مواد بسیار گسترده است و از ۱۲ سال شروع می‌شود. اختلال سوءمصرف الکل و نوشیدن مشروبات الکلی در سن پایین غالباً منجر به ایجاد الگوهای وابستگی زودهنگام می‌شود. در این میان روانپزشک ترک اعتیاد چه کمکی می‌تواند به رفع این عوارض بکند؟

گفتگو درمانی و مشاوره

یک روانپزشک اعتیاد مجرب سعی می‌کند محرک‌هایی را که باعث تسلیم شدن بیمار در برابر رفتارهای مخرب و اعتیادآور می‌شود، شناسایی کند و سپس ساز و کار مقابله موثری را بر مبنای این یافته‌ها برای غلبه بر وابستگی بیمار طراحی کند. روش‌های مختلفی از گفتگو درمانی در ارزیابی و درمان به کار برده می‌شود که یکی از متداولترین و شناخته شده‌ترین آن‌ها رفتاردرمانی شناختی (CBT) است. بیماران به کمک رفتاردرمانی شناختی می‌توانند مسئولیت افکار، احساسات و الگوهای رفتاری‌شان را به عهده بگیرند. رفتار درمانی شناختی بیماران را به انگیزه و افکار مثبتی مجهز می‌کند که برای غلبه بر اعتیاد به شدت به آن‌ها نیاز دارند.

تشخیص بیماری روانی

کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد – سوءمصرف مواد مخدر غالباً در عامل‌های مختلفی، مانند اختلال روانی زمینه‌ای ریشه دارد. چنانچه بیماری روانی در کنار اختلال سوءمصرف مواد مخدر درمان شود، شانس بهبودی بیمار و ترک اعتیاد نسبت به حالتی که صرفاً بر روی درمان اعتیاد تمرکز شود، افزایش می‌یابد. پزشک متخصص ترک اعتیاد از ماهیت این عامل‌های ترکیبی اطلاع دارد، آزمایش‌های مختلفی را برای یافتن علت اصلی روی آوردن به این رفتارها انجام می‌دهد و سپس بهترین روش درمان را برای پیشگیری از عود اعتیاد توصیه می‌کند.

درمان دارویی

تنها روانپزشک می‌تواند مناسب‌ترین داروها را تجویز می‌کند و دوز دریافت داروها را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که هم علائم ناشی از قطع مصرف مواد مخدر مدیریت شود و هم بیمار بتواند مصرف مواد را به تدریج و به روشی ایمن کاهش دهد و متوقف کند. درمان دارویی فرآیند ترک اعتیاد را تسهیل می‌کند، البته مصرف دارو باید تحت نظر پزشک انجام شود.

یافتن بهترین روانپزشک ترک اعتیاد

با توجه به ماهیت سوءمصرف مواد مخدر، محل سکونت یا موقعیت جغرافیایی روش‌های مختلفی برای یافتن روانپزشک اعتیاد وجود دارد. یک روش این است که متخصصین فعال در ناحیه یا شهر محل سکونتتان را جستجو کنید. کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد – روش دیگر این است که از پزشک معالجتان بخواهید که روانپزشک اعتیاد مجربی را به شما معرفی کنند.

یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای یافتن یک روانپزشک ترک اعتیاد خوب این است که نظرات مراجعین و درمان‌های موفقیت‌آمیز یک روانپزشک خاص را در اینترنت مطالعه کنید؛ به این ترتیب از تکنیک‌های مورد استفاده روانپزشک نیز مطلع می‌شوید و متوجه می‌شوید که این تکنیک‌ها چه فایده‌هایی برای بیماران دیگر داشته است.

کلینیک  روانپزشکی درمان اعتیاد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند کلینیک ترک اعتیاد سرپایی مشهد- بهترین کلینیک ترک اعتیاد در مشهد- روانپزشک ترک اعتیاد مشهد- دکتر ترک اعتیاد در مشهد- کلینیک ترک اعتیاد ارزان- بیمارستان دولتی ترک اعتیاد مشهد- هزینه کلینیک ترک اعتیاد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 16

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *