مگنت تراپی برای دیسک کمر با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

مگنت تراپی برای دیسک کمر با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


مگنت تراپی برای دیسک کمر با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات  لیزر تراپی دیسک کمر- عوارض مگنت تراپی- هزینه مگنت تراپی- مگنت تراپی مغز چیست- تعداد جلسات مگنت تراپی- مگنت تراپی زانو- آموزش مگنت تراپی- مگنت تراپی در منزل  خواهیم پرداخت.

مگنت تراپی برای دیسک کمر – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد لیزر تراپی دیسک کمر- عوارض مگنت تراپی- هزینه مگنت تراپی- مگنت تراپی مغز چیست- تعداد جلسات مگنت تراپی- مگنت تراپی زانو- آموزش مگنت تراپی- مگنت تراپی در منزل  در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

مگنت تراپی برای دیسک کمر – خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

مگنت تراپی برای دیسک کمر با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
مگنت تراپی برای دیسک کمر با ۹۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

مگنت تراپی

مگنت تراپی بر اساس این ایده که بدن ما میدان‌های الکترومغناطیسی را به وجود آورده که نسبت به نیروی التیام‌بخش مغناطیس واکنش نشان می‌دهد استوار است. این واکنش بدن به خاطر این است که حدود ۴ درصد از خون ما را آهن تشکیل می‌دهد و هر یک از یون‌ها و یا اتم‌های موجود در سلول‌های بدنمان، پالس الکتریکی تولید می‌کنند. این سه عنصر (آهن، یون و اتم) میدان الکتریکی مغناطیسی بدنمان را می‌سازند. این بدین معناست که وقتی قطب شمال مغناطیس که منفی است بر روی ناحیه دردناک بدن قرار داده شود به ناحیه دارای ناراحتی اکسیژن تازه می‌رسد اما در این حالت یک میدان انرژی مثبت ایجاد می‌شود. این کنش‌ها برای بدن دو مزیت دارند. چون مگنت‌ها قلیایی هستند با هرگونه خاصیت اسیدی که توسط بیماری‌ها در بدن ایجادشده مقابله می‌کنند. مگنت تراپی برای دیسک کمر –   علاوه بر این جریان خون تازه به از بین بردن هرگونه خاصیت اسیدی در بدن کمک می‌کند و در نتیجه آن، فرایند ترمیم سرعت می‌گیرد.

متخصصین ما در مجموعه زندگی شاد به‌منظور مؤثر واقع‌شدن درمان در مدیریت درد ناشی از آرتروز (روماتیسم مفصلی و استئوآرتریت)، بیماری‌های مفصلی پیشرونده و التهابی، نورالژی (درد اعصاب)، انواع سردرد، سندرم رینود، زخم‌های تازه، مشکل دیر جوش خوردن استخوان‌ها از انواع و اندازه‌ای مختلفی از مگنت‌ها استفاده می‌کنند.

برخی از مزایای مگنت تراپی عبارتند از:

تسکین درد

کاهش تورم

قلیایی شدن بیشتر بافت

خواب راحت‌تر

افزایش اکسیژن‌رسانی به بافت

کاهش استرس

افزایش سطح اکسیژن در سلول

بهبود گردش خون

خاصیت ضدالتهابی

مگنت تراپی چگونه کار می‌کند؟

مگنت‌ها (آهنربا) از فلزاتی مانند آهن، نیکل یا کبالت ساخته‌شده‌اند که ذرات بسیاری از انواع فلزات را جذب می‌کنند. مگنت تراپی برای دیسک کمر –  خون حاوی مقادیری آهن است و وقتی مغناطیس‌های درمانی بر روی پوست گذاشته شوند میدان مغناطیسی از طریق پوست به بافت‌های اطراف و جریان خون نفوذ می‌کند. آهن موجود در خون، جذب میدان مغناطیسی می‌شود این امر موجب ایجاد حرکتی در جریان خون می‌شود و این افزایش تحرک باعث بهبود جریان خون می‌گردد.

مگنت تراپی برای دیسک کمر –  در این مقاله به موضوعات لیزر تراپی دیسک کمر- عوارض مگنت تراپی- هزینه مگنت تراپی- مگنت تراپی مغز چیست- تعداد جلسات مگنت تراپی- مگنت تراپی زانو- آموزش مگنت تراپی- مگنت تراپی در منزل  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 32

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *