انواع نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

انواع نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


انواع نوروفیدبک انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  قیمت هر جلسه نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- قیمت نوروفیدبک در مشهد – نوروفیدبک دولتی-دستگاه نوروفیدبک چیست- قیمت نوروفیدبک ۸ کاناله  خواهیم پرداخت.

انواع نوروفیدبک کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد قیمت هر جلسه نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- قیمت نوروفیدبک در مشهد – نوروفیدبک دولتی-  دستگاه نوروفیدبک چیست- قیمت نوروفیدبک ۸ کاناله   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

انواع نوروفیدبک – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

انواع نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
انواع نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک چیست؟

نوروفیدبک در توصیف روشی به کار می‌رود که در آن، اطلاعات عصبی به بیماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبی مرکزی (CNS) بازخورد داده می‌شود و تلاش می‌شود تا آن‌ها بیاموزند چگونه کارکرد مغزی خودشان را اصلاح نمایند.

نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک است که در آن به طور مستقیم روی مغز کار می‌شود و بنا بر هدفی که از پیش تعیین شده است، دامنۀ امواج مغزی، درجۀ هم‌نوسانی و یا اختلاف فاز آماج تغییر قرار می‌گیرند. منطق این روش درمانی بر پایه شرطی سازی عاملی استوار است.

ما در حالت عادی قادر به کنترل و تغییر امواج مغز خود نیستیم؛ زیرا نسبت به این امواج آگاهی نداریم. در روش درمانی نوروفیدبک، سعی می‌شود تا این آگاهی از طریق ارائۀ بازخوردهای (فیدبک‌های) بسیار سریع (چند هزارم ثانیه پس از وقوع) به فرد ایجاد شود. همچنان که این تمرین ادامه می‌یابد، مغز یاد می‌گیرد که چگونه به تولید بیشتر امواجی بپردازد که منجر به عملکرد بهتر می‌شود.

اینکه چه امواجی در مغز افزایش و چه امواجی کاهش یابند، کاملاً بستگی به مشکل هر فرد دارد و درمانگر آن را در طول جلسه تنظیم می‌نماید. انواع نوروفیدبک – از این روش می‌توان به منظور بهبود اختلالاتی چون بیش‌فعالی/کمبود توجه، ناتوانی‌های یادگیری، صرع، هراس و اختلالات اضطرابی، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد، افسردگی، مدیریت استرس، میگرن، سندرم تورت و اختلالات خواب استفاده کرد. این روش تحت عنوان EEG بیوفیدبک، نوروفیدبک و آموزش مغز نیز شناخته می‌شود.

از این روش می‌توان به منظور بهبود اختلالاتی چون بیش‌فعالی/کمبود توجه (ADHD/ADD)، ناتوانی‌های یادگیری (learning disability)، صرع (epilepsy)، هراس و اختلالات اضطرابی (anxiety)، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد، افسردگی، مدیریت استرس (stress management)، میگرن، سندرم تورت (torre syndrome) و اختلالات خواب (sleep disorders) استفاده کرد. این روش تحت عنوان EEG بیوفیدبک، نوروفیدبک و آموزش مغز نیز شناخته می‌شود.

کاربرد های نوروفیدبک

نوروفیدبک کاربرد های بسیار زیادی در درمان بیماری های گوناگون دارد. برای مثال چند کاربرد نوروفیدبک را در ادامه بررسی می کنیم:

درمان اضطراب

اضطراب، پاسخی است که در برابر استرس به وجود می آید. اضطراب و استرس منجر به آسیب و فرسوده شدن ذهن یا حتی در برخی از افراد فرسودگی در جسم می شود. نوروفیدبک راهی برای درمان اضطراب است. نوروفیدبک به شما کمک می کند تا واکنش ها به اضطراب را تغییر دهید. به یاد داشته باشید میزان مزمن بودن بیماری و ویژگی های هر فرد در نتیجه بخشی این روش تاثیر گذار است.

درمان بیش فعالی و کم توجهی

دستگاه نوروفیدبک – بیش فعالی یکی از اختلال ها در کودکان است که نشانه های رایج آن عبارتند از : عدم تمرکز و بی توجهی به امور، فعالیت های بیش از حد و عملکر د های ناگهانی.

آمار بسیار بالایی از کودکان و نوجوانان، حدود ۸۵ درصد آن هایی که به این اختلال دچار هستند از طریق نوروفیدبک درمان شده اند. آنها یاد می گیرند تا مغز خود را کنترل کنند.

آسیب مغزی

به وسیله این روش می توان مشکلاتی مانند سرگیجه و حواس پرتی و حتی سکته مغزی را بهبود بخشید. انواع نوروفیدبک – همچنین نوروفیدبک به بهبود حافظه، تغییرات خلقی، بینایی و حتی به درمان اختلال در خواب کمک می کند.

درمان افسردگی

در بسیاری از افراد که درمان های دیگر برای درمان افسردگی روی آنها جواب نداده، از روش نوروفیدبک استفاده می کنند و نتیجه اثربخش آن را می بینند.

سردرد های شدید و میگرن

این روش می توانند میزان حمله های میگرن و سردرد را تا حد بسیار زیادی کم کند، یا حتی می تواند به صورت کامل آن هارا نابود کند.

نوروفیدبک همچنین در مواردی همچون شب ادرای، درمان لکنت زبان، صرع و اعتیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه فوق العاده ای دارد.

انواع نوروفیدبک – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند قیمت هر جلسه نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک- عوارض دستگاه نوروفیدبک- قیمت نوروفیدبک در مشهد – نوروفیدبک دولتیدستگاه نوروفیدبک چیست- قیمت نوروفیدبک ۸ کاناله  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 9

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *