قیمت نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

قیمت نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


قیمت نوروفیدبک انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  قیمت دستگاه نوروفیدبک – بهترین خدمات نوروفیدبک در مشهد- متخصص نوروفیدبک درمشهد-خرید لورتا نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد  خواهیم پرداخت.

قیمت نوروفیدبک کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد قیمت دستگاه نوروفیدبک – بهترین خدمات نوروفیدبک در مشهد- متخصص نوروفیدبک درمشهد-خرید لورتا نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

قیمت نوروفیدبک – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

قیمت نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
قیمت نوروفیدبک | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

کاربرد نوروفیدبک از نظر بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

یکی از بهترین روش غیر دارویی جهت تنظیم مجدد امواج مغزی استفاده از ابزارهای نوروساینس می باشد که با توجه به میزان پیشرفته بودن اختلال در اکثر موارد اثرات بدون بازگشت دارد. معروفترین این دستگاه ها، دستگاه نوروفیدبک است. نوروفیدبک کاربردهای زیادی از جمله درمان افسردگی و اضطراب و… دارد که در قسمت زیر به تعدادی از آنها اشاره شده و در مرکز نورفیدبک زندگی شاد در مشهد روی آنها کار می شود.

تفاوت آر تی ام اس با لورتا نوروفیدبک

دستگاه آر تی ام اس که در مراکز rTMS انجام می گیرد پیشینه دانشگاهی خوبی ندارد و عوارضش به طور کامل شناخته شده نیست. همچنین برخلاف آنچه که تبلیغ می کنند که به صورت نقطه ای تحریک می کند در واقع آر تی ام اس به صورت نقطه ای نیست و بلکه یک ناحیه وسیعی را تحریک می کند. قیمت نوروفیدبک –  rTMS برخلاف نوروفیدبک و لورتا یک روش تهاجمی است و در همه جای دنیا در سطح تحقیقات است ولی در ایران بخاطر نبود نظارت وارد حیطه بالینی ( درمان ) شده است.

شیوه کار در بهترین مرکز نوروفیدبک زندگی شاد در مشهد

نقشه مغزی ( QEEG )

پیش از هر کاری ابتدا یک جلسه مراجع کننده جهت نقشه مغزی ( QEEG ) به کلینیک زندگی شاد در مشهد مراجعه می کند. پس از آن ، نقشه مراجع ، در همان جلسه توسط متخصص نوروساینس مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و بر طبق میزان اختلال امواج در بخش یا قسمت هایی از مغز ، پروتکل درمانی مناسب مختص آن مراجع کننده توسط ایشان نوشته می شود.

شروع درمان

درمان با نوروفیدبک یا لورتا نوروفیدبک یا ابزارهای تحریک مغزی از جمله tDCS یا rTMS ,… طبق پروتکل درمانی نوشته شده توسط متخصص بدین صورت است که مراجع کننده مقابل مانیتوری که به دستگاه نوروفیدبک یا لورتا نوروفیدبک وصل می باشد، می نشیند و الکترود یا الکترودهایی روی سرش قرار می گیرد( البته در خصوص ابزارهای تحریک مغزی این موضوع فرق می کند ). قیمت نوروفیدبک – این الکترودها امواج مغزی را دریافت و به دستگاه کامپیوتری که به دستگاه neurofeedback یا لورتا نوروفیدبک وصل است، هدایت می کند.

بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

حالا مراجع با دیدن امواج مغزی خود به صورت کارتون ، فیلم یا Game ( بازی ) روی صفحه مانیتور ، می تواند به تنظیم و کنترل آنها بپردازد. یعنی مراجع تنها با نگاه کردن روی مانیتور باعث می شود که سیستم های شناختی مغزش بهبود و حتی تقویت شود. در تمام این مراحل درمانگر در کنار مراجع نشسته و به او یاد می دهد که چگونه می تواند این کار را به درستی انجام دهد.

تفاوت تست تووا با نقشه مغزی برای تشخیص بیش فعالی

قیمت نوروفیدبک – تست تووا ( TOVA ) یک روش تشخیصی است که در قدیم و در حال حاضر از آن برای تشخیص بیش فعالی استفاده می شود. در واقع تست تووا یک ابزار نرم افزاری است که باید کودک یا بزرگسال وقتی محرک هدف را در تصویر می بیند دکمه ای را فشار دهد پس بنابراین نتیجه تست تووا در حد بالایی بستگی به شرایط حس و حالی فرد پاسخ دهنده دارد. یعنی اگر کودک یا بزرگسال، اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و… داشته باشد می تواند او را بیش فعال نشان دهد در حالی که او بیش فعال نیست. حال نقشه مغزی اینگونه نیست و اگر توسط متخصص نوروتراپیست در بهترین مرکز نوروفیدبک گرفته شود، چون به صورت تست نرم افزاری نیست بنابراین هیچگونه وابستگی به حس و حال فرد ندارد و می تواند از ۴ سال به بالا به طور دقیق نشان دهد که فرد بیش فعال است یا خیر؟

قیمت نورفیدبک

هزینه هر جلسه و تعداد جلسات پس از جلسه مشاوره با متخصص این امر در کلینیک زندگی شاد برای متقاضی تعیین خواهد شد.

قیمت نوروفیدبک – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند قیمت دستگاه نوروفیدبک – بهترین خدمات نوروفیدبک در مشهد- متخصص نوروفیدبک درمشهد-خرید لورتا نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *