کلینیک روانپزشک خوب در مشهد | خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

کلینیک روانپزشک خوب در مشهد | خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات در زمینه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  روانپزشک خوب در مشهد- فوق تخصص اعصاب و روان مشهد- روانپزشک در مشهد- روانپزشک مشهد امامت- روانشناس خوب در مشهد – کلینیک روانپزشکی مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- روانپزشک مشهد وکیل آباد نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد روانپزشک خوب در مشهد- فوق تخصص اعصاب و روان مشهد- روانپزشک در مشهد- روانپزشک مشهد امامت- روانشناس خوب در مشهد – کلینیک روانپزشکی مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- روانپزشک مشهد وکیل آباد  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان تیمی از بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد – توسط روانپزشکان و درمانگران حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

 ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک به چه کسی گفته می شود؟

روانپزشک به انگلیسی pcychiatrist می گویند که روان پزشک یا همان متخصص اعصاب و روان کسی است که در درمان بیماری های روحی و روانی تخصص و اطلاعات بالایی را دارد. در نتیجه از آن جایی که یک روانپزشک مدرک پزشکی دارد و در زمینه ی روان اطلاعات کسب کرده است، می توان گفت از محدود متخصصانی بوده که در حوزه ی روان پزشکی می تواند برای درمان بیمار دارو تجویز کند. ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد –  هم چنین یک روانپزشک در کنار روان درمانی می تواند بیمار را معاینه ی فیزیکی هم انجام دهد و برای او آزمایشات لازم را برای انجام دادن بنویسد. یک روانپزشک می تواند با سایر افرادی چون پزشک عمومی، مددکار اجتماعی، مشاور و پرستاران روان کاو برای درمان بهتر بیمار مشورت کند.

هم چنین یک روانپزشک می تواند با روان شناس مشورت نماید ولی هرگز این دو در حیطه ی کاری شبیه هم نیستند و نباید هر دو را یکی دانست و یک روانشناس مدرک پزشکی نداشته و نمی تواند دارو تجویز نماید. یک روان پزشک لازم است که اطلاعات و آگاهی جامعی را در زمینه ی پزشک عمومی، روان شناسی، عصب شناسی، زیست، بیوشیمی و داروشناسی به دست آورد و مسلط به این اطلاعات باشد تا بتواند به بیمار کمک بیش تری برای بهبودیش انجام دهد. ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد – محدوده ی اختلالات روانی به صورت گسترده است که می توان آن را این گونه خلاصه نمود. یک) اختلالات اضطراب که شامل اختلالات اضطراب فراگیر، وسواس فکری عملی، هراس، فوبیا و اختلال اضطراب اجتماعی می شود. دو) اختلالات شخصیتی که شامل اختلالات شخصیت مرزی، شخصیت خود شیفته، شخصیت وسواس فکری عملی و شخصیت پارانوئید خواهد بود. سه) اختلال روانی شامل اختلالات روان پریشی دو قطبی، شیوفرنی، اسکیزوفرنی عاطفی و اختلال روان پریشی در اثر مصرف کردن دارو است. چهار) اختلال یادگیری خاص شامل اختلال کم توجهی و بیش فعالی و خانش پریشی است.

یک روان پزشک تقریبا بین یک روانشناس و یک عصب شناس قرار می گیرد و علائم بیمار را به دو روش تشخیص می دهد این دو روش شامل ارزیابی تاثیر بیماری، آسیب فیزیکی یا مصرف مواد روی وضعیت روانی و رفتار فرد است. دومین روش شامل بررسی علائم با در نظر گرفتن سابقه و بیوگرافی بیمار و رخدادهای بیرونی مانند آسیب روحی و یا خشونت می شود. استفاده از دارو در روان پزشکی کاری شایع بوده و خواص هر یک از این داروها متفاوت است و متخصص روان باید با توجه نوع بیماری فرد، دارویی به او بدهد که هم بر عملکرد دارو و هم بر جذب و پخش و دفع آن آگاه باشد.

داروهای روان پزشکی را می توان به شش دسته تقسیم بندی نمود که دسته ی اول شامل ضد افسردگی بوده که از آن برای درمان افسردگی، اختلالات اضطراب، اختلال خوردن و شخصیت مرزی  است. ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد – دسته ی دوم شامل ضد روان پریشی بوده که برای درمان شیزوفرنی و دوره های شیدایی و روان پریشی استفاده می شود، هم چنین دسته ی سوم، ضد اضطراب برای اختلالات اضرابی و استرسی است. دسته ی چهارم آرام بخش مانند انواع آرامش بخش ها، خواب آور و داروی بی هوشی برای استفاده ی مقطعی، بی خوابی و ترس بسیار موثر است. پنجم تعدیل کننده ی اعصاب در درمان اختلال دو قطبی و اسکیزوفرنی عاطفی به کار گرفته می شود. دسته ی آخر و ششم شامل استفاده از محرک ها برای درمان حمله ی خواب است.

ادرس روانپزشک خوب در احمداباد مشهد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند روانپزشک خوب در مشهد- فوق تخصص اعصاب و روان مشهد- روانپزشک در مشهد- روانپزشک مشهد امامت- روانشناس خوب در مشهد – کلینیک روانپزشکی مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- روانپزشک مشهد وکیل آباد پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Visits: 24

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *