اختلالات روانی شایع در کودکان | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد

اختلالات روانی شایع در کودکان | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد


متخصص روانپزشکی در مشهد  : کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  متخصص اعصاب و روان خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- متخصص اعصاب و روان کودکان در مشهد- بهترین بیمارستان اعصاب و روان مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- متخصص اعصاب و روان در احمدآباد مشهد- روانپزشک مشهد ناصرخسرو  نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

متخصص روانپزشکی در مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد متخصص اعصاب و روان خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- متخصص اعصاب و روان کودکان در مشهد- بهترین بیمارستان اعصاب و روان مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- متخصص اعصاب و روان در احمدآباد مشهد- روانپزشک مشهد ناصرخسرو   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

متخصص روانپزشکی در مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با درمان های بدون دارو و پایدار برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

متخصص روانپزشکی در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
متخصص روانپزشکی در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

روان‌پزشک می‌تواند طیف گسترده‌ای از مشکلات و اختلالات حوزه‌ی سلامت روان را تشخیص داده و درمان کند. روان‌پزشکان برای درمان علائم اختلالات و بیماری‌های روانی در درجه‌ی اول از دارو استفاده می‌کنند، اما گاهی ممکن است از روش‌های روان‌درمانی هم استفاده کنند. برخی از روان‌پزشکان در زمینه‌ی خاصی از روان‌پزشکی مانند اعتیاد یا مشکلات روانی کودکان تخصص دارند.

روان‌پزشک چه کسی است؟

روان‌پزشک در واقع یک پزشک است که در زمینه‌ی بهداشت روان تخصص دارد. متخصص روانپزشکی در مشهد–  روان‌پزشک با توجه به تخصصش هم شرایط جسمانی بیمار را در نظر می‌گیرد و هم شرایط روانی او را و علاوه بر این دو، پیوند و ارتباط بین آن‌ها را هم در نظر می‌گیرد. روان‌پزشکان قبل از کسب تخصص و آموزش در حوزه‌ی روان‌پزشکی باید دوره‌ی دانشکده‌ی پزشکی را پشت سر بگذارند.

یک روان‌پزشک قادر به تشخیص و درمان انواع بیماری‌های روانی پیچیده است، بیماری‌هایی مانند آنچه در زیر آمده است؛

  • اسکیزوفرنی
  • افسردگی
  • اختلال شخصیت مرزی
  • اختلال دو قطبی

تفاوت روان‌پزشک با روان‌شناس و روان‌درمانگر چیست؟

روان‌پزشک‌ها، روان‌شناس‌ها و روان‌درمانگرها همه متخصص مراقبت‌های مربوط به حوزه سلامت روان هستند و به درمان اختلالات و بیماری‌های روانی کمک می‌کنند.

در واقع تفاوت اصلی بین یک روان‌پزشک و یک روان‌شناس در آموزش‌های پزشکی مربوط به روان‌پزشک‌ها است. متخصص روانپزشکی در مشهد–  روان‌پزشک در واقع یک پزشک است که آموزش‌های بیشتری در زمینه روان‌پزشکی و روان‌شناسی دیده است.

در اکثر ایالات‌های آمریکا، فقط روان‌پزشک‌ها می‌تواند برای مشکلات و اختلالات روانی دارو تجویز کند. هر چند در بعضی از ایالت‌ها، روان‌شناس‌ها هم می‌توانند پس از طی کردن دوره‌های آموزشی مربوطه، برخی از داروهای خاص را برای مراجعینشان تجویز کنند.روان‌شناسان با استفاده از روش‌های مختلف روان‌درمانی می‌توانند به بهبود شرایط روحی و روانی بیماران کمک کنند. به‌عنوان مثال، یک تکنیک درمانی به نام درمان شناختی رفتاری به افراد کمک می‌کند تا الگوهای فکری و رفتارهای خود را تغییر دهند و به این وسیله احساس خود را مدیریت کنند.

یکی دیگر از شیوه‌های گفتاردرمانی، درمان روان پویشی است. متخصص روانپزشکی در مشهد– در این روش درمانی درمانگر با بیمار درباره چگونگی تأثیر تجارب گذشته‌اش بر احساساتش در زمان حال به بحث می‌پردازد. این امر منجر به ایجاد بینش و شناخت بیشتری درباره‌ی علائم یا احساسات فعلی افراد می‌شود و از این طریق با آگاهی بیشتری با مشکلات روحی خود روبه‌رو می‌شوند.

روان‌شناس بالینی هم در واقع یک روان‌درمانگر است که مدرک خود را در رشته‌ی روان‌شناسی بالینی دریافت کرده است. هر چند درباره‌ی برخی از آن‌ها از عنوان «دکتر» استفاده می‌شود، ولی این به این معنی نیست که آن‌ها تحصیلات و صلاحیت پزشکی دارند. در واقع روان‌شناسان بالینی تنها می‌توانند ارزیابی‌های تشخیصی و همچنین روان‌درمانی را انجام دهند.

روان‌شناس‌ها معمولا در شرایطی همانند زیر به پذیرش مراجعین و درمان آن‌ها می‌پردازند؛

  • مسائل رفتاری
  • ارزیابی مشکلات یادگیری
  • افسردگی
  • اضطراب

متخصص روانپزشکی در مشهد– روان‌پزشکان و روان‌شناسان معمولا در کنار یکدیگر برای درمان مشکلات روحی و روانی کار می‌کنند. هر دوی این متخصصان بهداشت روان معمولا در قالب یک تیم سلامت روان در بیمارستان یا کلینیک‌های بهداشت روان کار کنند.

همچنین تشخیص اولیه‌ی اختلالات و مشکلات روانی معمولا با روان‌پزشک است و بعد از این مرحله معمولا روان‌پزشک فرد را برای ادامه درمان به یک روان‌شناس یا درمانگر ارجاع می‌دهد.

دسته‌ی دیگری از روان‌درمانگران که غالبا «درمانگر» نامیده می‌شوند هم معمولا از روش‌های روان‌درمانی برای درمان مشکلات روحی و روانی استفاده می‌کنند.

این درمانگران عموما شامل مددکاران اجتماعی، مشاوران ازدواج یا خانواده و مشاوران حرفه‌ای می‌شوند. متخصص روانپزشکی در مشهد–  این گروه از درمانگران عموما تحصیلاتی در سطح کارشناسی ارشد دارند و برای فعالیت خود نیاز به دریافت مجوز مشاوره یا درمانگری دارند.

یک روان‌درمانگر ممکن است از روش‌های مختلفی برای معالجه‌ی افراد استفاده کند یا ممکن است فقط در یک زمینه‌ی خاص تخصص داشته باشند. حوزه‌های مختلف روان‌درمانی عموما شامل موارد زیر است؛

زوج‌درمانی و خانواده‌درمانی

درمان با کمک حیوانات که در آن حیواناتی مانند سگ و اسب به فرایند درمان کمک می‌کنند.

هنر درمانی که معمولا از هنرهای تجسمی، رقص، نمایش یا موسیقی برای کمک به درمان استفاده می‌کند.

بازی‌درمانی که کودکان را به گفتگو و ابراز درونیاتشان از طریق بازی تشویق می‌کند.

متخصص روانپزشکی در مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند متخصص اعصاب و روان خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- متخصص اعصاب و روان کودکان در مشهد- بهترین بیمارستان اعصاب و روان مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- دکتر اعصاب و روان مشهد خانم- متخصص اعصاب و روان در احمدآباد مشهد- روانپزشک مشهد ناصرخسرو  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

 

Views: 13

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *