بیوفیدبک چیست؟ با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

بیوفیدبک چیست؟  با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  بیوفیدبک روده چیست- بیوفیدبک برای درمان واژینیسموس- هزینه بیوفیدبک- بیوفیدبک در روانشناسی-قیمت دستگاه بیوفیدبک- عکس دستگاه بیوفیدبک- بیوفیدبک در فلج بلز- تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک خواهیم پرداخت.

بیوفیدبک چیست؟  – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد بیوفیدبک روده چیست- بیوفیدبک برای درمان واژینیسموس- هزینه بیوفیدبک- بیوفیدبک در روانشناسی- قیمت دستگاه بیوفیدبک- عکس دستگاه بیوفیدبک- بیوفیدبک در فلج بلز- تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

بیوفیدبک چیست؟  – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

کلینیک زندگی شاد
کلینیک زندگی شاد

بیوفیدبک چیست؟

بیوفیدبک تکنیکی درمانی است که در آن افراد برای بهبود سلامت خود با استفاده از امواج حاصل از بدن خودشان آموزش می‌بینند. در بیوفیدبک به حسگرهای الکتریکی وصل می‌شوید که این حسگرها اطلاعاتی را در مورد اعصاب و عضلات و فعالیت‌های خودمختار بدن اندازگیری و پردازش می‌کنند و در قالب فیدبک صوتی یا تصویری به بیمار و پزشک معالج وی نشان می‌دهند.

دستگاه بیوفیدبک چگونه به بیمار کمک می‌کند؟

با استفاده از فیدبک‌های صوتی و تصویری فرد می‌تواند کنترل بهتری بر روی عملکرد اندام‌هایش به دست بیاورد. حسگرهای بیوفیدبک به شما می‌آموزد که چگونه تغییرات ظریف و ماهرانه‌ای در بدن خود ایجاد کنید. مثلا آرام کردن برخی ماهیچه‌ها را به تدریج انجام دهید تا به آنچه می‌خواهید، برای مثال کاهش اسپاسم عضلانی، برسید. در ابتدا با وسایل دیداری و شنیداری به فرد آموزش داده می‌شود که کنترل روی اعمال بدن به دست آورد، سپس بدون کمک دستگاه این کنترل انجام می‌گیرد و با ادامه تمرین، مهارت‌ها بیشتر می‌شود.

یکی از کاربردهای بیوفیدبک، بازآموزی عضلانی است. برای این منظور دستگاه بیوفیدبک باید سیگنال‌های الکتریکی را از عضلات دریافت کند. سپس دستگاه این سیگنال‌ها را به شکلی که برای بیمار قابل درک باشد ترجمه می کند، شاید به صورت چشمک زدن نور لامپ یا فعال شدن بوق هنگام افزایش انقباض باشد. اگر بیمار بخواهد انقباض عضلات را کاهش دهد، باید سعی کند که چشمک زدن نور یا بوق زدن را کم کند. در این حالت فعالیت و انقباض عضلانی اندازه‌گیری می‌شود. بیمار مرتبا بازخورد انقباضات را در مانیتور مشاهده می‌کند و سعی می‌کند خود را به هدف نزدیک‌تر کند.

کاربردهای بیوفیدبک

بیوفیدبک در درمان طیف وسیعی از شرایط عصبی و عضلانی مثل اختلالات ماهیچه لگن (بی اختیاری ادرار فوری و فشاری، بی اختیاری مدفوع و یبوست و … )، ضعف ماهیچه‌ها به خاطر سکته، کمر درد، سر درد، اختلالات اضطراب، بازسازی عضلات پس از آسیب، دندان قروچه، دردهای تنشی، مشکلات معده ای-روده‌ای مثل سندرم روده تحریک پذیر، حالت تهوع و استفراغ، فلج بلز و … موثر است. این درمان عمدتاً در بیماری هایی به کار برده می شود که داروها در درمان موفق نیستند.

 بیوفیدبک چیست؟  –  در این مقاله به موضوعات بیوفیدبک روده چیست- بیوفیدبک برای درمان واژینیسموس- هزینه بیوفیدبک- بیوفیدبک در روانشناسی- قیمت دستگاه بیوفیدبک- عکس دستگاه بیوفیدبک- بیوفیدبک در فلج بلز- تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 26

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *