تعداد جلسات tdcs - ویژه نیروهای وزارت دفاع با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تعداد جلسات tdcs – ویژه نیروهای وزارت دفاع با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات  عوارض tdcstdcs مغز چیست- قیمت tdcs ویژه نیروهای سپاه – قیمت هر جلسه فیزیوتراپی ۹۹- tdcs زانو ویژه نیروهای سپاه – هزینه فیزیوتراپی با دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح-  تعرفه فیزیوتراپی ۹۹ ویژه نیروهای مسلح خواهیم پرداخت.

تعداد جلسات tdcs – ویژه نیروهای وزارت دفاع – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد عوارض tdcstdcs مغز چیست- قیمت tdcs ویژه نیروهای سپاه – قیمت هر جلسه فیزیوتراپی ۹۹- tdcs زانو ویژه نیروهای سپاه – هزینه فیزیوتراپی با دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح-  تعرفه فیزیوتراپی ۹۹ ویژه نیروهای مسلح در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

تعداد جلسات tdcs – ویژه نیروهای وزارت دفاع – خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است

TDCS چیست؟

یکی از روش های موثر درمانی در نوروتراپی، تحریک الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) است. تعداد جلسات tdcs – ویژه نیروهای وزارت دفاع –  در این روش با استفاده از یک جریان الکتریکی ضعیف (حداکثر تا ۲ میلی آمپر) نواحی خاصی از مغز مورد تحریک قرار می گیرد که موجب اصلاح کارکرد آن نواحی و در نتیجه درمان اختلال مورد نظر می شود.

در این روش همان TDCS چیست؟

یکی از روش های موثر درمانی در نوروتراپی، تحریک الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) است. در این روش با استفاده از یک جریان الکتریکی ضعیف (حداکثر تا ۲ میلی آمپر) نواحی خاصی از مغز مورد تحریک قرار می گیرد که موجب اصلاح کارکرد آن نواحی و در نتیجه درمان اختلال مورد نظر می شود.

در این روش همانند درمان به واسطه نوروفیدبک، ابتدا از بیمار بر اساس نقشه نقاط مغزی استاندارد، نوار مغزی (EEG) گرفته می شود تا مشخص شود کدام قسمت از مغز کارکردی غیر استاندارد دارد و بعد از مشخص شدن نواحی هدف درمان، دو الکترود یکی قطب مثبت و دیگری قطب منفی از طریق یک پد اسفنجی که با محلول رسانا خیس گردیده است بر روی سر قرار می گیرند. تعداد جلسات tdcs – ویژه نیروهای وزارت دفاع –  جریان الکتریکی توسط این الکترودها پس از عبور از نواحی مختلف (پوست سر، جمجمه و …) خود را به سطح قشر مغز می رساند. جریانی که به این ناحیه رسیده نورون ها را دارای بار الکتریکی کرده و باعث ایجاد قطب مثبت و منفی می گردد که منجر به تغییر فعالیت آن ناحیه می شود.چه مشکلاتی با TDCS درمان می شوند

تعداد جلسات tdcs - ویژه نیروهای وزارت دفاع با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

با توجه به اختلال مورد درمان، موارد زیر متغیر خواهد بود:

_ شدت جریان الکتریکی، مدت و جهت آن

_ محل قرار گیری هر یک از الکترودها

_ اندازه پدهای اسنفجی مورد استفاده

_ تعداد جلسات (٨ تا ١٢ جلسه)

این روش درمانی (tDCS) در درمان طیف وسیعی از اختلالات کاربرد دارد؛ نظیر:

افسردگی

اختلالات اضطرابی

میگرن

بازتوانی پس از سکته مغزی

اعتیاد

کاهش ولع مصرف مواد ، سیگار ، غذا و الکل

دردهای مزمن (و انواع دردهایی که به دارو پاسخ نداده است)

کمر درد های مزمن

کاهش اشتها

اسکیزوفرنی

وزوز گوش

پارکینسون

و…همچنین از این روش همچون نوروفیدبک می توان عملکرد شناختی افراد سالم را بسته به منطقه ای که تحریک می شود، افزایش داد؛ مانند توانایی های گفتاری و ریاضی، یادگیری، ظرفیت حافظه و توجه، بهبود سرعت پردازش مغزی و کلیه عملکردهای شناختی: (برنامه ریزی، حل مسئله و…)

تعداد جلسات tdcs – ویژه نیروهای وزارت دفاع –  در این مقاله به موضوعات عوارض tdcstdcs مغز چیست- قیمت tdcs ویژه نیروهای سپاه – قیمت هر جلسه فیزیوتراپی ۹۹- tdcs زانو ویژه نیروهای سپاه – هزینه فیزیوتراپی با دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح-  تعرفه فیزیوتراپی ۹۹ ویژه نیروهای مسلح پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 108

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *