درمان افسردگی با دستگاه tdcs با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

درمان افسردگی با دستگاه tdcs با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  درمان اضطراب با tdcs- روش کار با دستگاه tdcs- درمان افسردگی با نوروفیدبک- قیمت هر جلسه tdcs- اثر بخشی tdcs- مزایای tdcs- قیمت دستگاه tdcs خواهیم پرداخت.

درمان افسردگی با دستگاه tdcs – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد درمان اضطراب با tdcs- روش کار با دستگاه tdcs- درمان افسردگی با نوروفیدبک- قیمت هر جلسه tdcs- اثر بخشی tdcs- مزایای tdcs- قیمت دستگاه tdcs در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

درمان افسردگی با دستگاه tdcs با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

درمان افسردگی با دستگاه tdcs – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

tDCS چیست و در چه شرایطی کارآمدی بالینی آن در علوم اعصاب به تایید رسیده است؟

تحریک جدار جمجمه ای با جریان مستقیم (tDCS)،نوعی درمان غیر تهاجمی است که طی آن جریان مستقیم بسیار ضعیفی(۱ تا ۳ میلی آمپر) را بر پوست سر وارد می کنند . درمان افسردگی با دستگاه tdcs –   از آنجا که جریان مستقیم با تکانه های گسسته،به قطبی سازی و نه تحریک می پردازد ،فعالیت آن مستقیما به شلیک پتانسیل عمل در نورون های قشر نمی  انجامد.

بررسی های اولیه بر روی نمونه های حیوانی نشانگر تغییر فعالیت قشر مخ در اثر گذر جریان الکتریکی به صورت کاهش یا افزایش تحریک پذیری ، بسته به شرایط جریان الکتریکی عبور داده شده میباشد . درمان افسردگی با دستگاه tdcs –   این اثرات با تغییر در میزان ساخت پروتئین ها و سطوح درون سلولی AMP حلقوی و کلسیم، تا مدتی پا بر جا می مانند اما عموما برگشت پذیر و فاقد عوارض در عملکرد و ساختار سلول ها می باشند .

همچنین این شکل جریان مستقیم (DC) تحریک الکتریکی، وجه مشخصه این روش از ابزارهایی است که از جریان های متناوب (AC) استفاده می کنند و تحریک تکانه گسسته ایجاد می کنند، مانند CES، ECT، VNS و DBSالبته در tDCS بر خلاف روش هایی مانند rTMS (تحریک جدارجمجمه ای با امواج الکترومغناطیسی) ، تحریک انجام شده در حد ایجاد پتانسیل عمل پاسخ ( برای مثال انقباض عضلانی ) نمی باشد . درمان افسردگی با دستگاه tdcs –  بلکه تغییرات صورت پذیرفته در جهت اصلاح ساختار و عملکرد نورون ها در جهت مطلوب و مد نظر (نورومدولاسیون) هدایت می گردد، از اینرو برخی پژوهشگران عبارت ” قطبی سازی جریان مستقیم جدار جمجمه ای” را ترجیح می دهند، و این دو عبارت در ادبیات امروز معادل یکدیگرند. ابزار کوچک آن قابل حمل بوده و معمولا با باطری های DC در دسترس کار می کند.

درمان افسردگی با دستگاه tdcs –  در این مقاله به موضوعات درمان اضطراب با tdcs- روش کار با دستگاه tdcs- درمان افسردگی با نوروفیدبک- قیمت هر جلسه tdcs- اثر بخشی tdcs- مزایای tdcs- قیمت دستگاه tdcs پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

Visits: 31

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *