تفاوت rtms با نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تفاوت rtms با نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


تفاوت rtms با نوروفیدبک ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  دستگاه rtms در مشهد- درمان پارکینسون با rtms- مرکز tdcs- Rtms در مشهد- تفاوت tms با rtms- دستگاه rtms در مشهد- دستگاه tms در مشهد- دستگاه rtms درمشهد  خواهیم پرداخت.

تفاوت rtms با نوروفیدبککلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ؛ خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد دستگاه rtms در مشهد- درمان پارکینسون با rtms- مرکز tdcs- Rtms در مشهد- تفاوت tms با rtms- دستگاه rtms در مشهد- دستگاه tms در مشهد- دستگاه rtms درمشهد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

تفاوت rtms با نوروفیدبک- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری انجام می گیرد .

تفاوت rtms با نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
تفاوت rtms با نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

rTMS و الکتروشوک چه تفاوت هایی دارد؟

rTMS و الکتروشوک بسیار متفاوت هستند و بیماران زیادی می پرسند که تکنولوژی تی ام اس با الکتروشوک چه فرق هایی دارد و آیا با دستگاه تی ام اس مانند الکتروشوک به مغز بیماران جریان الکتریکی وصل می شود یا نه؟

پاسخ سوال فوق به شرح زیر است:

تفاوت rtms با نوروفیدبک– اولین تفاوت این است که برای انجام تی ام اس بیمار نیاز به بستری ندارد ، ولی برای انجام الکتروشوک لازم است بیمار بستری شود ، علت بستری شدن بیمار برای انجام الکتروشوک این است که بیمار نیاز به انجام بیهوشی دارد و توسط متخصص بیهوشی لازم است ، بیهوش شده و توسط تزریق آمپول بیهوشی کلیه عضلات بیمار شود ، ولی انجام تی ام اس به طور سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری و بیهوشی ندارد.

rTMS و الکتروشوک

تفاوت دوم این است که برای انجام تی ام اس فقط امواج مغناطیسی توسط کویل به داخل مغز نفوذ می کند ولی در الکتروشوک جریان الکتریکی با ولتاژ بالا برای مدت چند ثانیه به بیمار داده می شود.

تفاوت سوم این است که بعد از انجام تی ام اس حال عمومی بیمار کاملا خوب و طبیعی است به طوری که حتی می تواند رانندگی کند . تفاوت rtms با نوروفیدبک–  ولی بعد از انجام الکتروشوک چند ساعت طول می کشد که بیمار به هوش بیاید ، و به حالت نرمال و طبیعی برگردد.

تفاوت چهارم در موقع انجام الکتروشوک برای عبور جریان الکتریکی با ولتاژ بالا ، بیمار دچار تشنج می شود ، ولی در موقع انجام تی ام اس هیچ تغییری در سطح هوشیاری بیمار به وجود نمی‌آید.

تفاوت پنجم تعداد جلسات درمان در تی ام اس خیلی بیشتر از الکتروشوک است .

تفاوت ششم معمولاً بیمارانی که برای درمان افسردگی الکتروشوک گرفتند ، ممکن است اختلال حافظه بخصوص  نسبت به حوادث قبل از انجام الکتروشوک پیدا کنند ، ولی در مورد تی ام اس هیچ نوع اختلال حافظه تا به حال مشاهده نشده .

تفاوت هفتم ،  می توان در جمع بندی به این نتیجه رسید که درمان با تی ام اس یک روش درمانی کاملاً non-invasive و یا غیر تهاجمی است ولی درمان با الکتروشوک , با توجه به انجام بیهوشی وبروز  تشنج غیر تهاجمی نیست .

تفاوت rtms با نوروفیدبک– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند دستگاه rtms در مشهد- درمان پارکینسون با rtms- مرکز tdcs- Rtms در مشهد- تفاوت tms با rtms- دستگاه rtms در مشهد- دستگاه tms در مشهد- دستگاه rtms درمشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی نوبت در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.

Visits: 29

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *