فواید رفتن به روانپزشکی | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

فواید رفتن به روانپزشکی | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


فهرست مطالب

خدمات مشاوره روان پزشکی در مشهد 

خدمات مشاوره روان پزشکی در مشهد ،کارآمدترین خدمات تخصصی روان پزشکی در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  مراکز مشاوره مشهد-  بهترین مرکز مشاوره در مشهد- بهترین مشاور خانواده مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- مشاوره خانواده مشهد احمدآباد- مشاوره مشکلات زناشویی مشهد- مرکز مشاوره مشهد کوهسنگی  نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

خدمات مشاوره روان پزشکی در مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد مراکز مشاوره مشهد-  بهترین مرکز مشاوره در مشهد- بهترین مشاور خانواده مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- مشاوره خانواده مشهد احمدآباد- مشاوره مشکلات زناشویی مشهد- مرکز مشاوره مشهد کوهسنگی   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

خدمات مشاوره روانپزشکی در مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

خدمات مشاوره روانپزشکی در مشهد
خدمات مشاوره روان پزشکی در مشهد

این مطلب را از دست ندهید :

درمان آلزایمر با نقشه مغزی

 

خدمات مشاوره

بهترین دکتر مشاوره فردی است که وجدان کاری را بر هر چیزی اولویت می داند و سعی می کند بهترین خدمات و راهنمایی را به مراجعه کننده خودش ارائه دهد. همیشه به روز باشد و از آخرین اطلاعات در زمینه کاری خودش آگاه باشد تا بتواند بهترین راهنمایی ها در انتخاب ها و تصمیم گیری ها را به افراد ارائه دهد. خدمات مشاوره روانپزشکی در مشهد- بهترین دکتر مشاوره می تواند مشاوری باشد که سوابق کاری درخشانی دارد و راهنمایی دادن به دیگران را از وظایف خود دانسته و به این موضوع افتخار می کند که می تواند در تصمیم گیری و انتخاب های یک فرد در زندگیش و جهت گیری و موفقیت وی موثر و مفید باشد.
یافتن بهترین دکتر مشاوره با توجه به مواردی که در بالاتر گفتیم این روزها کار سختی است، اما مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی زندگی شاد این کار را از قبل به جای شما انجام داده است و نیاز نیست تا شما مجددا این مراحل را برای یافتن این چنین فردی طی کنید.

بهترین دکتر روانشناس کیست؟

شاید چیزی که در ادامه در مورد بهترین دکتر روانشناس می گوییم برایتان عجیب باشد، اما در واقع باید بدانید که بهترین دکتر روانشناس وجود خارجی ندارد. چرا این را می گوییم؟ همانطور که می دانید روانشناس با افکار خود به شکل گفتاری بر روی بیماری که نیاز به این خدمات دارد اثرگذاری خود را انجام می دهد. روانشناس نیز یک انسان است و فرد مراجعه کننده هم انسان، این تقابل انسانی و راحت بودن فرد مراجعه کننده با روانشناس مساله ای است که از  فردی با فرد دیگر متفاوت است و نمی توان گفت روانشناسی وجود دارد که همه مراجعه کننده های وی از او راضی هستند و از روند درمانی او نتیجه گرفته اند.
مورد بعدی که می شود به واسطه آن گفت فردی به عنوان بهترین دکتر روانشناس وجود ندارد، این است که تقریبا هیچ روانشناسی را نمی توانید پیدا کنید که در تمامی اختلال های روانی متخصص باشد و به همه آن ها به یک میزان مسلط باشد و تخصص و تجربه ای یکسان در همه آن ها داشته باشد. خدمات مشاوره روانپزشکی در مشهد-  اگر در جایی هم عبارت بهترین دکتر روانشناس را شنیده یا دیده اید بدانید که چنین فردی وجود ندارد و در اصل ممکن است این موضوع صرفا یک جنبه تبلیغاتی داشته باشد. اما با این حال می توان به تجربه یک دکتر روانشناس و سوابق کاری او استناد کرد و با گذراندن یک جلسه درمانی با او، به این نتیجه رسید که این فرد برای ادامه روند درمانی شما بهترین گزینه می باشد یا اینکه لازم است به روانشناس دیگری برای ادامه روند درمان مراجعه کنید.
یک مزیت کلینیک روانشناسی این است که شما همزمان به چند روانشناس در یک مکان دسترسی دارید و در صورتی که از یک روانشناس رضایت نداشتید می توانید درخواست دهید تا جلسات بعدی شما با روانشناس دیگری ادامه پیدا کند.

چه تفاوتی میان روانکاو و روانشناس وجود دارد؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که در کلینیک روانشناسی خاصی و یا جای دیگر نام روانکاو را دیده باشید و یا حداقل به گوشتان خورده باشد. تصوری که برخی از مردم درباره روانکاو دارند این است که روانکاو یک درجه از روانپزشک و روانشناس بهتر است. البته این نگاه شاید از یک جنبه درست باشد اما همیشه اینگونه نیست. ابتدا باید این موضوع را مشخص کنیم که روانکاو یک روانشناس است که دوره های آموزشی روانکاوی را گذرانده است. بنابراین روانکاو یک مشاور نیست و یک روانشناس می باشد.
اما تنها فرق میان روانکاو و روانشناس همان گذراندن دوره آموزشی ۴ ساله روانکاوی نیست. بلکه یک روانکاو به نسبت روانشناس نگاه جزئی تر و ریشه ای تری به اختلالات دارد و حتی در برخی موارد به جای درمان یک اختلال ابتدا سعی می کند ریشه آن را درون ذهن ناخودآگاه بیمار شناسایی کرده و پس از شناسایی عامل مشکل اقدامات درمانی برای بیمار را انجام می دهد. خدمات مشاوره روانپزشکی در مشهد- بسیاری از افراد این سوال را دارند که آیا روانکاو دارو تجویز می کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. اگر روانکاو همان روانشناسی باشد که دوره های روانکاوی را گذرانده باشد مجاز به تجویز دارو برای بیمار نیست و این کار مختص روانپزشکان می باشد.
اما درمان های روانکاو بسیار ریشه ای تر از درمان های دارویی رایج می باشد که توسط روانپزشکان ارائه می گردد. نمی توان تاثیر دارو درمانی در درمان اختلالات اعصاب و روان را انکار کرد و حتی گاهی روانکاو ها نیز به مراجعه کنندگان خود توصیه می کنند که در کنار درمان با روانکاوی از دارودرمانی نیز استفاده کنند تا حال بیمار خیلی زودتر بهبود پیدا کند. بنابراین نگاه یک روانکاو با یک روانشناس مثبت نگر و یا روانشناس شناختی رفتاری و … قطعا متفاوت است.

یک روانکاو خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک روانکاو خوب همانند بهترین دکتر روانشناس شاید عبارت نا صحیحی باشد و شاید شما یک روانکاو خوب صد در صدی نتوانید پیدا کنید چرا که همانطور که در بحث بهترین دکتر روانشناس هم گفتیم هر فرد ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارد و ممکن است فردی که از نظر ۹ بیمار به عنوان یک روانکاو خوب در نظر گرفته می شود توسط دو بیمار بدترین روانکاو معرفی شود.
بنابراین در این جا چون شاهد روابط نزدیک انسانی هستیم نباید توقع داشته باشیم که یک روانکاو خوب صد در صدی پیدا کنیم که مورد پسند و دلخواه تمامی افراد باشد. اما به صورت کلی یک روانکاو اگر یک سری شرایط را دارا باشد می توان گفت که یک روانکاو خوب محسوب می شود و تا حد زیادی می توان روی وی و روند درمانی ای که ارائه می دهد حساب باز کرد.
خدمات مشاوره روان پزشکی در مشهد :  در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند مراکز مشاوره مشهد-  بهترین مرکز مشاوره در مشهد- بهترین مشاور خانواده مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- مشاوره خانواده مشهد احمدآباد- مشاوره مشکلات زناشویی مشهد- مرکز مشاوره مشهد کوهسنگی  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

 

 

Views: 18

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *