درمان اضطراب با tdcs با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

درمان اضطراب با tdcs با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  درمان افسردگی با دستگاه tdcs- مزایای tdcs- درمان tdcs- قیمت هر جلسه tdcs- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- نقش تحریک الکتریکی در درمان های عصبی- انواع تحریک الکتریکی مغز- شوک الکتریکی مغز خواهیم پرداخت.

درمان اضطراب با tdcs – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد درمان افسردگی با دستگاه tdcs- مزایای tdcs- درمان tdcs- قیمت هر جلسه tdcs- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- نقش تحریک الکتریکی در درمان های عصبی- انواع تحریک الکتریکی مغز- شوک الکتریکی مغز در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

درمان اضطراب با tdcs – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

 

درمان اضطراب با tdcs با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

 درمان اضطراب ، tDCS(تحریک الکتریکی مغز)

 از روشهای غیر تهاجمی تحریک مغز است که با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و ضعیف اثر خود را بجا می گذارد. این جریان الکتریکی پیوسته تحریک پذیری نورونی را در نواحی خاص مغز افزایش یا کاهش می دهد. این تغییر در تحریک پذیری نورونی به تغییر در عملکرد مغز منجر میشود.

اصول کار به این صورت است که دو الکترود یکی قطب مثبت و دیگری قطب منفی از طریق یک پد اسفنجی که با محلول رسانا مرطوب گردیده است بر روی سر قرار می گیرند. جریان الکتریکی توسط این الکترودها پس از عبور از نواحی مختلف (پوست سر، جمجمه و …) خود را به سطح قشر مغز می رساند. جریانی که به این ناحیه رسیده نورون ها را دارای بار الکتریکی کرده و باعث ایجاد قطب مثبت و منفی می گردد که منجر به تغییر فعالیت آن ناحیه می شود.

با توجه به نوع اختلال و مشکلی که وجود دارد در انجام این روش باید موارد زیر مشخص شده باشند:

شدت جریان الکتریکی، مدت و جهت آن

محل قرار گیری هر یک از الکترودها

اندازه پدهای اسنفجی مورد استفاده

تعداد جلسات

از tDCS در درمان و بهبود اختلالاتی مانند: سرعت پردازش مغزی، ظرفیت حافظه، توجه و کلیه مهارت های شناختی استفاده می شود. همچنین طبق مطالعات انجام شده می تواند مهارت های زبانی و گفتاری، مهارت های ریاضی، حل مساله، حافظه و هماهنگی حرکتی، افسردگی، میگرن، بازتوانی پس از سکته مغزی، اعتیاد، وزوز گوش، پارکینسون، دردهای مزمن، اختلالات اضطرابی و اسکیزوفرنی را نیز بهبود بخشد. یکی از پر کاربردترین حوزه های استفاده در اختلال یادگیری و نقص توجه ـ بیش فعالیست.

بازتوانی شناختی کامپیوتری

این روش شامل تقویت مهارت های شناختی از جمله حافظه فعال، توجه، استدلال و… با استفاده از بازی های کامپیوتری هدفمند است. هدف این درمان مانند سایر بازتوانی های شناختی، کمک به عملکرد بهتر مغز در حوزه های ذکر شده می باشد.

تمامی فرایندهای مربوط به tDCS (تحریک الکتریکی مغز) در مجموعه زندگی شاد با دستگاه های پیشرفته و بروز انجام می شود.

 درمان اضطراب با tdcs –  در این مقاله به موضوعات درمان افسردگی با دستگاه tdcs- مزایای tdcs- درمان tdcs- قیمت هر جلسه tdcs- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- نقش تحریک الکتریکی در درمان های عصبی- انواع تحریک الکتریکی مغز- شوک الکتریکی مغز پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 11

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *