تفاوت tDCS و TMSبا 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

تفاوت tDCS و  TMSبا ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  تفاوت tms با tdcs – تفاوت نوروفیدبک و tdcs – قیمت دستگاه tms – درمان وسواس باtdcs – پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک- عوارض تحریک الکتریکی مغز – Tdcs چیست؟ –tms چیست؟ خواهیم پرداخت.

تفاوت tDCS و TMS– تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد تفاوت tms با tdcs – تفاوت نوروفیدبک و tdcs – قیمت دستگاه tms – درمان وسواس باtdcs – پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک- عوارض تحریک الکتریکی مغز- Tdcs چیست؟ –tms چیست؟ در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

تفاوت tDCS و TMSبا 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تفاوت tDCS و TMS– نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

دستگاه tdcs چیست؟

دستگاه tdcs  یکی از دستگاههای مربوط به نوروتراپی است . نوروتراپی به معنی درمان اعصاب  ویا درمان سلولهای عصبی است. ازاین وسیله درمانی هم اکنون در اکثر کشورهای پیشرفته استفاده  می شود زیرا کاملا بی ضرر وبدون عوارض است. بنابراین tdcs دستگاهی است که برای درمان سلول های عصبی ویا بیماری های مربوط به اعصاب بکار می رود.

TMS چیست؟

مخفف ( Transcranial Magnetic Stimulation  )یا تحریک مغناطیسی فراجمجمه ایست، که روشی غیر تهاجمی برای مطالعه مغز محسوب می شود. دستگاه TMS با تولید میدان مغناطیسی در حدود ۳ تسلا، در زمان بسیار کوتاه (در حد میلی ثانیه)، به روش القا می تواند میدان الکتریکی در قشر مغز ایجاد کند. با استفاده از TMS می توان امواج Monophasic یا Biphasic تولید کرد و در تحریک مکرر  فرکانس های متفاوتی از آن را به صورت مهار یا تحریک اعمال نمود. طبق مطالعات انجام شده، فرکانسهای در حد ۱Hz مهاری و فرکانس های بالاتر از ۵Hz ناحیه هدف را تحریک می کند. از این روش می توان برای درمان بیماری های مختلف مانند افسردگی، تینیتوس، دردهای مزمن و … استفاده کرد.

مقایسه ی TMS و tDCS :

در حال حاضر TMS رایج ترین شیوه ی تحریک مغزی است. هر چند که در سال های اخیر tDCS به طور فزاینده ای مورد توجه متخصصان قرار گرفته است. هر دوی این روش ها امکان افزایش و یا کاهش فعالیت نورونی بخش های از مغز را فراهم می کنند.

هم چنین این روش ها بدون درد بوده و قابلیت به کارگیری برای انسان را دارند. از نظر هزینه و سهولت استفاده، TMS نسبت به tDCS گران تر است و به دلیل شکل و اندازه ی دستگاه، لازم است تا برای کار با آن، فرد به خوبی آموزش دیده باشد؛ ولی استفاده از tDCS نسبتا راحت تر است و به صورت کلاهی است که بر روی سر فرد قرار داده می شود.

TMS باعث شلیک پتانسیل عمل نورون ها می شود و به این ترتیب تاثیر قوی تری دارد. اما از آنجایی که tDCS تنها باعث افزایش خودانگیخته ی شلیک سلول ها می شود، قدرت TMS را ندارد. یکی از مزیت های tDCS نسبت به TMS همین است که به دلیل تاثیر ضعیف تر، احتمال اینکه فردی که آن را دریافت می کند دچار تشنج شود، بسیار کوچک تر از TMS است.

تفاوت tDCS و TMS–  در این مقاله به موضوعات تفاوت tms با tdcs – تفاوت نوروفیدبک و tdcs – قیمت دستگاه tms – درمان وسواس باtdcs – پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک- عوارض تحریک الکتریکی مغز- Tdcs چیست؟ –tms چیست؟ پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای  را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 283

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *