درمان میگرن با tdcs با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

درمان میگرن با tdcs با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  قیمت در میگرن با tdcs – مرکز درمان میگرن با tdcs – بهترین راه درمان میگرن – روش جدید درمان میگرن – اثر بخشی درمان میگرن با tdcs خواهیم پرداخت.

درمان میگرن با tdcs – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد قیمت در میگرن با tdcs – مرکز درمان میگرن با tdcs – بهترین راه درمان میگرن – روش جدید درمان میگرن – اثر بخشی درمان میگرن با tdcs در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

درمان میگرن با tdcs با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

درمان میگرن با tdcs – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

درمان میگرن (TDCS و بیوفیدبک)

میگرن یک اختلال درد در سر می باشد که می تواند بسیار آزار دهنده بوده و در کارکرد روزمره افراد مشکل ایجاد کند. درمان میگرن با tdcs –   در این محصول پیشنهادی فن آوری TDCS در کنار بیوفیدبک برای بهبود این مشکل آزاردهنده به مراجعین ارائه می شود.

TDCS یک روش الکتروتراپی است که با تاثیر گذاری روی بخش هایی از مغز می تواند اثرات درمانی داشته باشد. از TDCS در درمان اختلالاتی مانند افسردگی، میگرن، بازتوانی پس از سکته مغزی، اعتیاد، وزوز گوش، پارکینسون، دردهای مزمن، اختلالات اضطرابی و اسکیزوفرنی استفاده شده است. درمان میگرن با tdcs –  همچنین آزمایش بر روی افراد سالم نشان داده است که این روش می تواند عملکرد شناختی آنان را بسته به منطقه ای که تحریک می شود افزایش دهد از قبیل توانایی های گفتاری و ریاضی، گستره توجه و …

درمان میگرن با tdcs –  بیوفیدبک یا بازخورد زیستی نیز روشی شناخته شده است که به تسکین درد و ریلکس شدن بدن در افراد بسیار کمک می کند.

TDCS  یک روش الکتروتراپی است که با تاثیر گذاری روی بخش هایی از مغز می تواند اثرات درمانی داشته باشد. از tDCS در درمان اختلالاتی مانند افسردگی، میگرن، بازتوانی پس از سکته مغزی، اعتیاد، وزوز گوش، پارکینسون، دردهای مزمن، اختلالات اضطرابی و اسکیزوفرنی استفاده شده است. درمان میگرن با tdcs –  همچنین آزمایش بر روی افراد سالم نشان داده است که این روش می تواند عملکرد شناختی آنان را بسته به منطقه ای که تحریک می شود افزایش دهد از قبیل توانایی های گفتاری و ریاضی، گستره توجه و …

بیوفیدبک یا بازخورد زیستی نیز روشی شناخته شده است که به تسکین درد و ریلکس شدن بدن در افراد بسیار کمک می کند.

درمان میگرن با tdcs –  در این مقاله به موضوعات قیمت در میگرن با tdcs – مرکز درمان میگرن با tdcs – بهترین راه درمان میگرن – روش جدید درمان میگرن – اثر بخشی درمان میگرن با tdcs پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 7

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *