بیوفیدبک برای نیروهای ارتش با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

بیوفیدبک برای نیروهای  ارتش  با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات  خدمات درمانی رایگان برای سربازان – بیوفیدبک با دفترچه بیمه نیروهای  ارتش  – ارتش – سپاه – ناجا – وزارت دفاع – خدمات درمانی نیروهای  ارتش  – خدمات نوروفیدبک در بیمارستان ارتش  – بیوفیدبک برای نیروی نظامی خواهیم پرداخت.

بیوفیدبک برای نیروهای  ارتش  – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد خدمات درمانی رایگان برای سربازان – بیوفیدبک با دفترچه بیمه نیروهای  ارتش  – ارتش – سپاه – ناجا – وزارت دفاع – خدمات درمانی نیروهای  ارتش  – خدمات نوروفیدبک در بیمارستان ارتش  – بیوفیدبک برای نیروی نظامی  در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای  ارتش  وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

بیوفیدبک برای نیروهای ارتش با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

بیوفیدبک برای نیروهای  ارتش  – خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای  ارتش  انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

بیوفیدبک

بیوفیدبک یا بازخورد زیستی نوعی روش درمانی است که در آن از پاسخ های فیزیولوژیک افراد بمنظور درمان بیماری ها استفاده می شود. این روش درمانی با بدست آوردن اطلاعاتی در مود مکانیزم کنترل حرکتی پدیده های فیزیولوژیک بدن امکان خود تنظیمی آنها را فراهم می آورد.

بیوفید بک روشی است که در آن فرد با دریافت سیگنال هایی از بدن می تواند عملکردهای حیاتی بدن مانند ضربان قلب را با دهن خود کنترل کند. بیوفیدبک برای نیروهای  ارتش   – هنگامی که مغز اطلاعاتی درباره خود و بدن دریافت می کند، می تواند از این اطلاعات برای بازگشت بدن به حالت تعادل استفاده کند.

امروزه از دستگاه بیوفیدبک به دلیل کاربردهای بسیار آن بطور گسترده ای در کلینیک های فیزیوتراپی استفاده می شود. در صورتی که بیوفید بک توسط متخصص امر انجام بگیرد هیچ گونه عارضه جانبی به همراه نداشته و در تمام سنین قابل اجراست.

بیوفیدبک می تواند به بهبود وضعیت سلامتی فرد و درمان بسیاری از بیماری ها و اختلالات کمک کند. بیوفیدبک برای نیروهای ارتش  –  این روش درمانی به عنوان یک روش موثر در تقویت عضلات کف لگن که یکی از مهم ترین عوامل زمینه ساز بی اختیاری ادرار و مدفوع است می باشد.

متخصصان فیزیوتراپی برای کمک به بهبود توانایی های حرکتی افراد مبتلا به سکته مغزی و یا فلج مغزی از این روش درمانی استفاده می کنند.

موارد کاربرد بیوفیدبک:

بی اختیاری ادرار و مدفوع / یبوست/ ضعف عضلات کف لگن / اختلال کم توجهی _ بیش فعالی / افسردگی و اضطراب /  سردردهای میگرنی / صرع / سردردهای تنشی / فشار خون بالا / سکته مغزی / فلج مغزی/رکتوسل و سیستوسل / افتادگی رحم، مثانه و کولون/ چسبندگی رحم و مثانه/ دردهای لگنی بارداری/ مزایای بیوفیدبک / افزایش ریلکسیشن/  /کاهش احساس درد/ افزایش سطح سلامتی/ اصلاح رفتار های غلط/ کاهش فشار خون/ کاهش استرس/ بهبود خلق و خو/ افزایش تمرکز/ تقویت سیستم ایمنی/ بهبود گردش خون/ بازیابی توانایی های / رکتی/ روش های بیوفیدبک/ بیوفید بک امواج الکتریکی مغز/ بیوفید بک امواج الکتریکی عضلات/ بیوفید بک / مواج الکتریکی قلب / بیوفید بک گردش خون/ بیوفید بک دمای پوست بدن/ بیوفید بک پاسخ الکتریکی پوست / بیوفید بک جریان خون مغزی / مکانیسم درمان با بیوفیدبک

بیوفیدبک برای نیروهای ارتش  – در این روش درمانی فرد می آموزد تا عملکرد سیستم اعصاب مرکزی را با فعالیت های جسمانی و روانی خود منطبق کرده و اعمال غیر ارادی همچون ضربان قلب و فشار خون خود را تحت کنترل درآورد.

در این روش درمانی حسگرهای الکتریکی به فرد متصل شده و اطلاعاتی از بدن فرد بر روی مانیتور نمایش داده می شود. حسگرهای بیوفیدبک به فرد کمک می کند تا بتوانند عملکردهای بدن خود را تحت کنترل درآورد. با استفاده از فیدبک های صوتی و تصویری فرد می تواند کنترل بهتری بر روی عملکرد اندام های بدن خود داشته باشد.

بیوفیدبک برای نیروهای ارتش  –  در این مقاله به موضوعات خدمات درمانی رایگان برای سربازان – بیوفیدبک با دفترچه بیمه نیروهای  ارتش  – ارتش – سپاه – ناجا – وزارت دفاع – خدمات درمانی نیروهای  ارتش  – خدمات نوروفیدبک در بیمارستان ارتش  – بیوفیدبک برای نیروی نظامی  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای  ارتش  و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 36

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *