روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  درمان نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک و اضطراب-نظرات در مورد نوروفیدبک-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک در زندگی شاد-طرز کار دستگاه نوروفیدبک-هزینه نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعه ایی در مورد درمان نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک و اضطراب-نظرات در مورد نوروفیدبک-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک در زندگی شاد-طرز کار دستگاه نوروفیدبک-هزینه نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

اختلال بیش فعالی
اختلال بیش فعالی

روش درمان نوروفیدبک چیست:

نوروفیدبک روش درمانی جدیدی است که بدون مصرف دارو و بدون عوارض سوء داروها، انسان یاد می گیرد که چگونه بیماری های خود را درمان کند. درمان نوروفیدبک مشابه یادگیری نحوه رانندگی و یا دوچرخه سواری است که پس از یادگیری هرگز فراموش نخواهد شد.

این روش درمانی با سایر روشهای درمانی حاضر کاملا متفاوت است و بیمار در نقش محصل و دانشجو، پزشک در نقش معلم و دستگاه نوروفیدبک در نقش ابزار آموزشی و مطب یا کلینیک در نقش کلاس آموزشی است .بیمار در طی جلسات این کلاس های آموزشی یاد می گیرد که چگونه خودش با اصلاح امواج مغز خود بر بیماری اش غلبه کند و تا آخر عمر و بدون مصرف دارو زندگی سالمی داشته باشد.

مکانیسم درمان نوروفیدبک و نحوه انجام آن چگونه است ؟

  • با روش درمان نوروفیدبک بیمار یاد می گیرد که چگونه فعالیت الکتریکی ناحیه ای از مغز که دچار اختلال شده اصلاح کند و آن را به حالت طبیعی در آورد و چون چگونگی کار را طی چند جلسه یاد می گیرد، هرگز آن را فراموش نخواهد کرد و در مقایسه با درمان داروئی بهبودی برای مدت خیلی طولانی تری ادامه خواهد داشت و شاید بیمار تا آخر عمر از بیماری درمان شده توسط نوروفیدبک رهایی یابد.
  • بطور خلاصه می توان گفت که الکترودهایی به فرد متصل می شوند که از سمت دیگر به دستگاه اتصال دارند و دستگاه نیز به نرم افزاری متصل است که درمانگر آنرا بنابر نیاز بیمار تنظیم می کند. بیمار مقابل یک مانیتور می نشیند و دستورات درمانگر را اجرا می کند (برای مثال چند بازی کامپیوتری را انجام می دهد) و بطور ناخودآگاه این سیستم موجب تغییرات در امواج مغزی می شود.

لیست بیمارهای قابل درمان با نوروفیدبک و بیوفیدبک

بیش فعالی کودکان و بزرگسالان (ADHD)  (ADD)، عدم کنترل ادرار در خانمها، اضطراب و تعریق دستها، دردهای مزمن، بیماری صرع، میگرن، بیماری وسواس، اوتیسم، اختلالات خواب، اختلال در یادگیری، تیکها، افزایش توان ذهنی، افزایش مهارتهای ورزشی، افسردگی، استرس، الکلیسم و اعتیاد

فواید دیگر درمان نوروفیدبک

  • از آنجا که درمان نوروفیدبک به تنظیم کارکرد مغز می‌پردازد، لذا در ارتقاء توانمندی ها و مهارت های مختلف ذهنی و شناختی مانند بهینه سازی تصمیم گیری، افزایش خلاقیت، تقویت حافظه، افزایش تمرکز، کاهش استرس و اضطراب، افزایش هماهنگی جسم و بدن (بویژه در ورزشکاران)، افزایش جسارت، افزایش توانمندی‌های هنری از جمله در موسیقی و … تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد.
  • امروزه بسیاری از و سازمان‌های معتبر جهانی از جمله ناسا (سازمان علوم فضایی آمریکا) از این روش و سایر روش‌های مبتنی بر بیوفیدبک، به منظور بهینه‌سازی عملکرد پرسنل خود استفاده می‌کنند.

مزیتهای درمان نوروفیدبک در مقایسه با درمان دارویی:

  • دارو درمانی را می شود به اصلاح نمره چشم با عینک مقایسه کرد تا زمانی که عینک بر روی چشم است دید خوب است ولی به محض اینکه عینک از روی چشم برداشته می شود، بیمار از نظر بینایی مثل وضعیت قبل از درمان می شود. یعنی دارو درمانی تنها علائم را موقتا از بین می برد، مانند درمان بیماری هایی نظیر ADHD یا بیش فعالی و OCD یا وسواس و … که به محض قطع دارو مجددا بیماری عود می کند. در صورتی که در درمان با نوروفیدبک پایدارتر است.
  • نداشتن عوارض جانبی و اثرات سوء بسیاری از داروها
  • تنظیم کل فعالیت مغز در درمان نوروفیدبک
روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود –  در این مقاله به موضوعات درمان نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک و اضطراب-نظرات در مورد نوروفیدبک-تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-نوروفیدبک در زندگی شاد-طرز کار دستگاه نوروفیدبک-هزینه نوروفیدبک پرداخیتم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Views: 5

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *