نوروفیدبک خوب مشهد| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک خوب مشهد| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد


روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و… می باشد. همچنین به موضوعات  همه چیز در مورد نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- عوارض نوروفیدبک چیست- تمرینات نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست – عوارض نوروفیدبک در کودکان- نوروفیدبک مشهد- دستگاه نوروفیدبک  خواهیم پرداخت.

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بودکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد همه چیز در مورد نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- عوارض نوروفیدبک چیست- تمرینات نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست – عوارض نوروفیدبک در کودکان- نوروفیدبک مشهد- دستگاه نوروفیدبک  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان می توانید با ما با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود- نوروفیدبک توسط درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد .

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

روش درمانی نوروفیدبک

نوروفیدبک به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بیوفیدبک یا بازخورد زیستی شناخته می‌شود؛ همان گونه که سیب، پرتقال و… را با عنوان کلی «میوه‌جات» می‌شناسیم، بیوفیدبک هم عنوانی کلی است که تعدادی روش درمانی را در بر می‌گیرد. به بیان ساده‌تر، بیوفیدبک به مجموعه روش‌هایی اشاره دارد که در آن‌ها با استفاده از فعالیت‌هایی چون اندازه‌گیری و ارزیابی دمای بدن، فشار خون، ضربان قلب، امواج مغزی و دیگر شرایط بدن، سعی بر آن است تا بر فعالیت‌های غیرارادی بدن انسان کنترل پیدا کنیم و از این مزیت به‌منظور درمان اختلالات استفاده کنیم.

زیرمجموعه‌های بیوفیدبک شامل موارد زیر می‌شود:

  • تغییرپذیری ضربان قلب (HRV)؛
  • حرارتی
  • ماهیچه‌ای (EMG)؛
  • عصب‌شناختی (EEG).

مورد آخر اسم دیگری برای همان نوروفیدبک است. روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود– وجه مشترک تمامی این روش‌های درمانی استفاده از کامپیوتر یا نوعی دستگاه برای نظارت بر وضعیت بدن بیمار و سنسورهای الکترونیکی‌ای است که به بدن متصل می‌شوند و با استفاده از آن‌هاست که اطلاعاتی دربارهٔ وضعیت بدن بیمار حاصل می‌شود. در روش درمانی نوروفیدبک، این اطلاعات درواقع همان بازخوردی است که دربارهٔ امواج مغزی بخصوصی ارائه می‌شود و به دو بخش تقسیم می‌شود: درصد امواج مغزی در بخش‌های بخصوص مغز (که از آن با نام دامنه یاد می‌شود)؛ و اینکه آیا امواج مغزی در هماهنگی و تناسب با یکدیگر فعالیت می‌کنند یا خیر؟

نوروفیدبک چیست

برای اینکه کاملا بتوانیم بفهمیم نوروفیدبک چیست، باید اطلاعاتی هم دربارهٔ این مسئله پیدا کنیم که دقیقا، نبودن هماهنگی و تناسب در میان امواج مغزی به چه معنا است؟ ارکستر سمفونیکی را در نظر بیاورید که اجرای نوازنده‌هایش با یکدیگر هماهنگی ندارد و صدای نهایی‌ای که به گوش می‌رسد، ناخوشایند و آزاردهنده است؛ نبودن هماهنگی در میان امواج مغزی هم نتیجهٔ مشابهی در بر دارد. مثال دیگر خودرویی است که در جاده با مانعی برخورد می‌کند و یکی از لاستیک‌هایش می‌ترکد؛ مطمئنا رانندگی با این خودرو و کنترلش به‌مراتب دشوارتر خواهد شد.

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود– در همان مثال خودرو، زمانی را تصور کنید که خودرویتان را برای معاینهٔ فنی نزد متخصص می‌برید. در چنین مواقعی احتمالا مشاهده کرده‌اید که خودرو به دستگاه‌ها یا کامپیوترهای مختلفی متصل می‌شود تا مشخص شود کارکرد موتور، جعبه‌دنده و دیگر قسمت‌ها در حد مطلوب هست یا خیر؟ تکنیک‌های جدیدی که در نوروفیدبک مورد استفاده قرار می‌گیرد هم چنین اطلاعاتی در اختیارمان می‌گذارد. در حال حاضر، می‌توان با استفاده از روش درمانی نوروفیدبکِ کمّی (QEEG) دربارهٔ جزئیات کارکرد مغز اطلاعاتی به دست آورد یا بخش‌هایی از مغز را که در کارکردشان اختلال به وجود آمده است شناسایی کرد (از این بخش‌ها با نام ناحیهٔ برودمن یاد می‌شود).

در روش درمانی نوروفیدبک، دقیقا به همان شکلی که مکانیک شما را از معایب خودرو آگاه می‌کند، اطلاعاتی دربارهٔ وضعیت مغزتان پیدا خواهید کرد. پس از انجام ارزیابی‌های اولیه، می‌توان از تکنیک‌های مختلف این روش درمانی به‌منظور بهبود کارکرد بخشی بخصوص از مغز، یا هماهنگ کردن مجدد امواج مغزی استفاده کرد؛ همان گونه که خودرو پس از طی کردن مرحلهٔ عیب‌یابی تعمیر می‌شود.

بعضی از افراد توانایی آن را دارند که خودروی آسیب‌دیده را خودشان تعمیر کنند؛ دربارهٔ نوروفیدبک هم شرایط به همین صورت است و گاهی اوقات، به کمک درمانگر متخصص نیازی نیست، اما باید مراقب بود که به عهده گرفتن روند درمان خلل تازه‌ای در کارکرد مغز ایجاد نکند و فقط تحت شرایطی این مسئولیت را به عهده بگیرید که واقعا در زمینهٔ آن توانایی و اطلاعات داشته باشید. روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود–  برای نمونه بعضی از اختلالات جزئی مغزی را که منجر به اضطراب می‌شوند، می‌توان با دستگاه CES (تحریک الکتریکی مغز) برطرف کرد.

موارد کاربرد نوروفیدبک

برای پیدا کردن درک بهتر از این موضوع که نوروفیدبک چیست، باید اطلاعاتی هم دربارهٔ بیماری‌ها و اختلالاتی داشته باشیم که با استفاده از این روش درمانی امکان بهبودشان وجود خواهد داشت (یا حداقل از شدت‌شان کاسته می‌شود). کودکان، نوجوانان و افراد بالغی که دچار هر یک از بیماری‌ها و اختلالاتی باشند که در ادامه معرفی خواهند شد، می‌توانند از روش درمانی نوروفیدبک استفاده کنند: صرع، اختلالات رفتاری، اختلالات کم‌توجهی، اوتیسم، تأخیر در رشد، آسیب‌دیدگی و جراحت مغز، آسیب‌دیدگی نوزاد به‌هنگام تولد، اضطراب، افسردگی، اضطراب پس از ضایعه، بی خوابی و مختل شدن الگوی منظم خواب. از این روش درمانی برای کمک به کسانی که دچار اختلالات شناختی مرتبط با سن می‌شوند هم می‌توان استفاده کرد. امکان استفادهٔ ترکیبی نوروفیدبک با روش‌های درمانی دیگر وجود دارد.

روند درمان نوروفیدبک چگونه خواهد بود– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند همه چیز در مورد نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- عوارض نوروفیدبک چیست- تمرینات نوروفیدبک- نوروفیدبک چیست – عوارض نوروفیدبک در کودکان- نوروفیدبک مشهد- دستگاه نوروفیدبک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان ، با شماره تلفن  ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ هماهنگی نمایید.

Visits: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *